IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on taas niin hakoteillä fiilis
- ruskeaa vuotoa ei ole enää tänään tullut, mutta päänsärky ja menkkamaiset kivut jatkuu sekä juuri lepolämmön mitattuani 36,9.
Sitten se, että laittaessani proge palloja sisään iltapäivällä, en ollut löytää kohdunnapukkaa, se oli normaalista poiketen tosi ylhäällä ja tosi pehmeä.
Mulla on ihan kipee olo ollut koko päivän ja kaamee väsy ja voimat pois. Myös huimausta. On niin outoa et pitää päällä koko ajan menkat tunnetta ja etovaa oloa. Mut verta ei ainakaan vielä näy. Huomenna on viimeinen päivä progea, ja sitten saas nähdä miten käy.

Tuli tänään muuten se kirje klinikalta, että olivat pistäneet pakkaseen yhden hienoista alkioista, siltä varalta jos ei nyt nappaa. Mä en kohta enää kestä tätä jännitystä! o_O:joyful:

Tsemppiä kanssasisaret! :Heartpink
 
Huoh. Vika päivä lugeja ja heräsin aamulla menkkakipuihin. Kierto tulee huomenna "täyteen" eli tais mennä tää hoito harjotteluna. No, perjantaina kuulee saatiinko lisää pakkaseen, vai mennäänkö sillä yhdellä pienellä. :sad001
 
Huoh. Vika päivä lugeja ja heräsin aamulla menkkakipuihin. Kierto tulee huomenna "täyteen" eli tais mennä tää hoito harjotteluna. No, perjantaina kuulee saatiinko lisää pakkaseen, vai mennäänkö sillä yhdellä pienellä. :sad001

Mulla vähän sama homma - en vaan tajua tätä kun heräsin tänään aamulla klo 5 kovaan kuumottavaan kipuun kohdun tienoilla ja olin satavarma et menkat ne kurvasi sillä kipu oli niin selvä ja voimakas ja siksipä nappasin myös tamppoonin mukaan wc:hen. Yllätyksekseni en nähnyt tipan tippaa punaista tai edes ruskeaa, en yhtään mitään. Kovin kipu hellitti mutta selvää menkkamaista kipua jatkuu nyt kolmatta päivää, vaan ei vuotoa. Tänään vika päivä progea ja ylihuomenna pe:na olisi testin aika. Nää kivut alkoi dpt 7, ja nyt siis dpt 9. Ärsyttävää epätietoisuutta. :nailbiting: Epäilen kuiteski et menkat on lähellä, ja kun proge ei enää vaikuta, aukee padot. :sad001 Meillä on myös yksi pakkasessa. :smiley-ashamed004
Tsemppiä Kohta3 !
 
Muokattu viimeksi:
BlueTerranova sulla vissiin kuitenkin toiveita, et ois kiinnittymistä? Mulla siirrosta siis 12pv.
Zemppiä sinne myös! Mä niiiiin toivon, et sulla ois kiinnittymistä!!!!:cat:
 
Tsemppiä piinailuun BlueTerranova ja Kohta3 :)
On; sain selville sen aineen nimen: embryo BlastGen-liuos. En vaan löydä mitään tietoa mikä sen vaikutusmekanismi on... Kellään kokemusta? :anyone

Toinen kysymys kokeneemmille: sain alkion kiinnittymistä tukemaan Gonapeptyl-injektion pistettäväksi huomenna (siirto oli siis ma), mutta mulle jäi epäselväksi että mihin kellonaikaan se tulee pistää? Tietääkö kukaan? :)
 
MiuMau, mulle sanottiin Gonapeptylistä, että pistoaika ei ole hirmu tarkka, mutta ei ihan myöhään illalla. Siirto tehtiin muistaakseni klo 14.30.

Mulla käytettiin siirrossa alkioliimaa, oletan että just tuota. En tiedä vaikutusmekanismista sen enempää, mutta pitäis edesauttaa kiinnittymistä. Maksoi 200€ ekstraa. Mulla siitä ei ollut apua.

BT:lle kovasti tsemppiä!

Kohta3 :sad001
 
MiuMau, mulle sanottiin Gonapeptylistä, että pistoaika ei ole hirmu tarkka, mutta ei ihan myöhään illalla. Siirto tehtiin muistaakseni klo 14.30.

Mulla käytettiin siirrossa alkioliimaa, oletan että just tuota. En tiedä vaikutusmekanismista sen enempää, mutta pitäis edesauttaa kiinnittymistä. Maksoi 200€ ekstraa. Mulla siitä ei ollut apua.

BT:lle kovasti tsemppiä!

Kohta3 :sad001
Eli ymmärsinkö oikein että suurinpiirtein samaan aikaan kuin siirtokin on tehty? Sori että väännän ummikkona rautalangasta :p

Tosta liuoksesta vielä, käsitin ettei kyseessä olis alkioliima vaan jokin viljelyneste... :rolleyes:
 
MiuMau. Mulle on sanottu, että pistämisaika ei ole niin tarkkaa, mutta ei lähellä nukkumaanmenoa. Kysyinkin sitten, että olisko hyvä aika esim. töistä tullessa noin viiden kuuden aikaa. Se oli ok.
 
Mulle sanottiin gonapeptylistä, että voi iskeä esim seuraavana aamuna jo. Kellonajalla ei kuulemma ole mitään väliä.

Tsemppiä Mannahari!
 
Kiitos neuvoista tytöt! :3some
Taidanpa tujauttaa sen piikin jo aamusella kun töistä tullessa kello on jo kuitenkin sen verran paljon. :rolleyes:
 
Eli ymmärsinkö oikein että suurinpiirtein samaan aikaan kuin siirtokin on tehty? Sori että väännän ummikkona rautalangasta :p

Tosta liuoksesta vielä, käsitin ettei kyseessä olis alkioliima vaan jokin viljelyneste... :rolleyes:

Mistä näitä vois tietää... :eek:

Mä ymmärsin, että alkioliima on nimenomaan jonkinlaista nestettä, johon alkio "dipataan" ennen siirtoa. Voin hyvin olla väärässäkin :wacky:

Tsemppiä Mannahari!
 
Mulla vaan kovat menkkakivut jatkuu ilman vuotoa..huoh.

Mannaharille paljon tsemppiä!

Kiitos kaikille tsempeistä, niitä tod tarvitaan!
 
Testipäivä huomenna joo ja nyt on iltakin, mutta...
Toi viiva tuli HETI! :smiley-bounce013
Mä en tiedä mitä pitäis ajatella.
 

Liitteet

  • IMG_8291.JPG
    IMG_8291.JPG
    393.9 KB · Katsottu: 223
Takaisin
Top