IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kookos! :) mä oon jotenkin pitänyt tuota 6kpl huonona määränä. Oon selvästi ihan ummikko vielä :) Onneksi täältä saa vastauksia ja kattavasti tietoa :) Klinikalta en muista näitä asioita kuulleeni..tai sitten ne on annettu punktion jälkeen ja lääkehuuruissa mennyt ohi :D
 
Eilen tikutin kuitenkin et oisko ovis niin olihan se! Siitä tuli hyvä mieli. Ainakin kroppa siis palautunut keskenmenosta ja toimii normaalisti. Ja voidaan olettaa että menkat ei ainakaan kauhean viiveellä tulisi. Seuraavista menkoista siis tehdään pas ja blastolla. Toivo elää. :Heartred

Mentäisköhän me suunnilleen samoissa piinailuissa tulevan passin kans..? Mulla kans, laskennallisesti ja tuntemusten perusteella (en tikuttanu), ovis pe/la ja seuraavista menkoista pas, ellei poli ehdi kesätauolle :) Se on vielä viikon juhannuksen jälkeen auki ja sille viikolle just tulis siirto, mikäli kroppa toimii ideaalisti :)
 
Pahoittelut Jennis ja Tonttumuori negoista! Kuitenkin Jennis toi 6 blastoa on ihan huippu saalis! Me saatiin hoidosta 6 solua, joista 3 oli riittävän kypsää icsiin. Siirrettiin sitten yksi 3 päivänen (josta nega) ja pakkaseen meni vain yksi blasto, kun yksi hedelmöittynyt solu ei kehittynyt blastoksi saakka.
Onneksi meille riitti näin pieni saaliskin, kun meidän pas "blasto" vetelee just jotain iltajumppaa.

Pätkikselle tsemppiä ensikäyntiin ja hoitoihin valmistautumiseen.

Onnea kirppunen ja lisää plussia ketjuun! Lupaavia oireita ainakin tuntuu olevan liikkeellä!
Kookos pidä lippu korkealla, koska kuitenkin blasto kyseessä eli solu on jo todistanut olevansa aika sissi, kun on siihen saakka
kehittynyt!

Auringonkukka H 23+4
 
Mannaharille voimia ja jaksamista :Heartred
Baben kanssa mennään samoilla piinapäivillä, täällä myös siirto tehty. 8 munasolua kerättiin ja kaikki oli kypsiä. 6 hedelmöittyi, joista yksi siirrettiin, yksi pakkaseen ja loput jatkoviljelyyn. Lääkäri kertoi, että IVF- hoidossamme käytettiin jotakin ainetta (siis viljelyssä), jota käytetään tapauksissa kun taustalla on toistuvia keskenmenoja. Onko kukaan kuullut tämmöisestä ja mikäköhän se aine on? Meidän aika lääkärillä oli niin kiiruinen etten oikein rekisteröinyt aineen nimeä, ja oli niin kiire veskiinkin... o_O
 
Mannahari toivottavasti pääsisit kuitenkin siirtoon..! Tsemppiä :Heartred

Kaikille piinailijoille kovasti plussatuulia! :)

Mulla olisi aamulla PAS#3 ultra, kp 11 huomenna. Siirto varmaan loppuviikosta, mikäli limakalvo kasvanut yhtä vikkelään kuin edellisissä hoidoissa. Tähän hoitoon tukilääkkeeksi Lugesteron 200 mg, 1 kapseli 2 kertaa vuorokaudessa. Lutinuksia piti laittaa kolmesti päivässä, joten olen tästä nyt ihan innoissani, ettei tarvitse kesken työpäivän noita edes ajatella. Siirtoon joudun todennäköisesti ajamaan yksin reilut pari tuntia suuntaansa, kun mies on kiinni töissä. Kesäsulkua jotenkin jo innolla odotellen. Tosi rankalta tuntuu nämä peräkkäiset hoitokierrot.
 
Mannahari tsemppiä! :Heartpink

Alkaa mulla pinna kiristyy ja positiivisuus laimenee, kun nyt toista päivää ilkeä päänsärky + menkkakipuja + ruskeaa tuhruvuotoa. Ihan siis täysin tuntuu siltä et menkat vaan oottaa progen loppua huomisen jälkeen ja sit repee.:arghh:

Oon jo valmistautunut pettymykseen, ja odottelen kirjettä klinikalta, et miten ne 4 muuta alkiota selviytyivät eteenpäin. Tän jälkeen sitten 2 yritystä vielä edessä. Huoh.:shy:

Tsempit teille kaikille ja toivottavasti saadaan tärppäyksiäkin tänne lähiaikoina :)
 
Muokattu viimeksi:
Kp 11, limakalvo 10 mm, luget aloitetaan huomenna ja siirtoon perjantaina. Tällä kertaa limakalvoa oikein kehuttiin kauniiksi ja muutenkin oli niin empaattinen lääkäri, että itkuhan siinä pääsi kun autoon istahdin. Vähän ihmeissään ovat miksei nää siirrot onnistu. Mitäpä siihen sanomaan... Sen kun joku tietäisi.
 
Lasketteko piinapäivänne siirtopäivästä vai sitä seuraavasta alkaen? Entä onkohan hedelmöittymis päivä punktiopäivä vai se seuraava? :)
 
Takaisin
Top