IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistan kans että istuminen oli hankalaa ennen punktioo, toki mulla oli 27 folliakin, mutta juuri konttorituolilla istuminen oli hankalaa jo torstaina kun seuraavana maanantaina oli punktio. Punktion lähestyessä ei tehnyt mieli ajaa autoakaan kovin pitkää matkaa kun tuntui ikävälle..
 
Voi ei Tonttumuori ja Sofiask :( Voimia!

Saattaa hyvin käydä mullekin sama juttu, mutta toiveet vielä elää kun tän kerran jälkeen on vielä 2 yritystä vakuutuksen piikkiin jos ei nyt nappaa. Ja jos ei sittenkään onnistu, ehkä harkitaan siirtymistä Belgian puolelle hoitoon, kun siellä niin paljon paremmat menetelmät ja onnistumisprosentit. Mutta tsuumaillaan, mitään suurempaa stressiä en suostu näistä enää ottamaan.
 
Muokattu viimeksi:
Tonttumuori ja Sofiask pahoittelut :( Todella kurjaa :( Tsemppiä! <3

Mulla oli tuoresiirto viime ke ja nyt on siis pp6 ja vähän jo vaaleanpunertavaa vuotoa. Nyt jo :( Testipäivä olis ollut vasta 31.5. :/
 
Voih Jennis. Toivottavast loppuis tuhruilu. Mulla 2 alkion siirtoo takana (1 tuore ja 1 PAS) ja molemmissa alkanut menkat 6 päivää siirrosta.

Täällä huomenna punktioon ja ens maanantaina siirtoon, jos siirrettävää. Ei oikein olleet follit kontrolliultrassa kasvaneet. Itse aattelen, et tietää sit siirrosta viikon jälkeen onnistuko vai noup. Ei tartte turhia piinailla.
 
Pahoittelut negan saaneille. ☹️

Ja kiitokset kun viitsitte vastata näihin kummasteluihin ja kysymyksiini. Iso apu ja tsemppi!

Minä kotiuduin hetki sitten elämäni ekasta punktiosta. Saalis 12 kpl. Yleisesti ottaen ei niin paha reissu mitä olin pelännyt. Toki kipeää kävi, mutta pärjäsi ja lääkkeet auttoi.
Ja hlökunta & oma mies olivat ihania. [emoji173]️
Nyt sitten lepoa ja jännäämistä onko perjantaiksi siirrettävää. Toivon niin, kädet kyynärpäitä myöden ristissä..
 
Kunpa Sofiask vielä plussaksi muuttuis... peukut pystyssä!

Hyvä saalis Inkseri! Toivotaan hedelmällisiä hetkiä teidän soluille.

Tsemppiä perjantaihin Miumau! Hyvin se menee.

On. Täällä ihan kunnon vuoto menossa, onneksi hoitui itsekseen ettei tarvi tyhjennellä. Soittelin meidät tänään ICSI-jonoon, syksylle menee. Laskin että syys-lokakuu olis ehkä realistinen. Meidän viimeinen hoito julkisella (ja todennäköisesti ylipäätään)... huh... Pitänee alkaa henkisesti valmistautua siihen, että esikoinen jää meidän ainoaksi, eikä saa koskaan sisarusta. Sydäntä raastaa pelkkä ajatus. Molemmista IVF-kierroista nyt siis saldona yksi kemiallinen/kiinnittymisyritys kummastakin. Kolmas kerta toden sanoo?! Mikä se totuus sitten lieneekään...
 
Jennis: Mulla alkoi kanssa pp7 kuukautiset tuoresiirron jälkeen. PASien kohdalla samaa ongelmaa ei ole ollut. Kaikille ei välttämättä se tuoresiirto sovi. Mutta toivotaan, että se olisi vaan kiinnittymisvuotoa sinun kohdalla :)

Pahoittelut negan saaneille. Tsemppiä piinailijoille ja punktiota odottaville sekä punktiosta toipuville.
BlueTerranova oot kyllä todella pirteä tuulahdus täällä foorumilla, toivottavasti et menetä iloisuuttasi ja positiivisuuttasi tällä matkalla.

Kaakao, onneksi et tarvinnut lääkkeitä tyhjennykseen. Kyllä se kolmas kerta voi toden sanoa :wink Mulla on neljäs hoito onnistunut ja neljännestä siirrosta tuli plussa. Nyt tosin toivon, että rikotaan se kuvio, kun en haluaisi kahta siirtoa tähän väliin o_O
 
Tonttumuori voi ei.. :( Kovasti voimia teille!

Sofiask pahoittelut negasta..kunpa muuttuisi vielä..

Inkseri hyvä saalis! Kiva kuulla että meni hyvin, toivottavasti saatte hyvän saaliin pakkaseenkin!

Kaakao hyvä että vaikuttaa hoituvan itsekseen. Tsempit sinne, rankkaa varmasti on..

Jennis onko vuoto jatkunut? Kiinnittyminen tuli mullakin mieleen, mutten tiedä kun en tiedä minkä ikäinen teille siirrettiin..

MiuMau tsemppiä perjantaille! Siellä on ihana henkilökunta pitämässä susta huolta!

Kyfille tsempit punktioon!

Soittelin polille ja sieltä tulee kirje toisen ivf:n aikatauluista postitse, toivottavasti elokuussa olisi hoito. Kesän ajan yritetään suunnata ajatukset muualle ja saatankin vetäytyä enemmän taustalle. Toivon kaikille onnistumisia ja tsemppiä kaikenlaisiin tilanteisiin, olette vahvoja naisia! <3
 
Täällä on paljon tapahtunut. Olen lukenut uudet viestit päivittäin kyllä, mutta yritän ottaa tämän välikierron rennosti ja olla ajattelematta tulevaa passia.

Kaikille negan saaneille kovasti voimia ja jaksamista! On tämä rankkaa :(

Punktioon meneville hyviä saalita ja piinaajille pitkää pinnaa ;)

Aurinkoisia päiviä kaikille!! <3
 
Kiitos kaikille vastauksista! :) 5pv ikäinen alkio siis siirrettiin. Vuoto loppui heti tuon mun kirjoituksen jälkeen ja ei enää mitään. Eikä sitä tullut todellakaan paljoa, että saa nyt nähdä :) Nyt on vainoharhainen olo ja koko ajan kuvittelee vuodon alkaneen ja ravaan vessassa kurkkimassa :D sen mun kirjoituksen jälkeen ei edes pyyhkiessä tullut mitään. Eikä tartte tullakkaan ;D

Tätä ketjua on tosi kiva lukea ja saada vertaistukea näihin hoitoihin. Aina kohokohta jos uusia viestejä tullut :) Kiitos vielä, kun mahduin mukaan joukkoon! :)

Ja jälleen kerran:
tsemppiä kaikille ja iiiiihan jokaiselle plussatuulia! :)
 
Takaisin
Top