IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaakao, niinhän mäkin toivon, mutta en jaksa uskoa :-(

Milloin meinasit testata, Aida-leena? Mä aattelin huomenaamulla uskaltaa :nailbiting: Mieskin jo huomautti, miten paljon söin nyt illalla. Että ei ihme, jos maha turpoaa. Mutta kun on nälkä! Hienoista tissikipuakin ehkä havaittavissa. Ehkä. Joka toinen hetki sitä ajattelee, että miten eka siirto muka voisi tärpätä. Ja joka toinen hetki sitten, että miksikäs ei... Aargh. Ei oo helppoa tämä mullekaan, vaikka en oo mikään stressaajatyyppi. :hungover:
 
Muokattu viimeksi:
Miten tonttumuorin testissä kävi?!

Minä onnistuin nyt sekottamaan yleensä varsin selkeän pääni näillä testeillä. Eilinen apteekin testi oli selvästi vahvistunu edelliseen päivään verrattuna, mutta tämän aamun pc olikin heikompi kuin toissa-aamuinen. Tiedän, ettei testejä pitäisi vertailla keskenään, mutta silti joku ääni pään sisällä sanoo, että olisi sen pitänyt 2 pvässä vahvistua. Aargh!
 
Vastavirrassa ❤

Tonttumuori testasin itseasiassa tänä aamuna jo vanhaksi menneellä testillä ja aivan tyylipuhdas mega tuli. Joten eiköhän tää ollu tässä. :(
 
Kaakao toivotaan että kaikki hyvin. Mulla viiva vahvistui päivä päivältä kun vertailin minäkin niitä. Aloitin pp10 eteenpäin. Haaleana alkoi. Testeissäkin kyllä saattaa olla eroja ja vuorokaudenajoilla. Mä päätin että seuraavalla kierrolla koitan olla testaamatta kotitestillä ollenkaan, stressaa vaan enempi. Vaikka kuitenkin kyllä hairahdun. Koska sulla on hcg labra?
 
Oottepas taas olleet ahkeria kirjoittelemaan :) Mä en kestä kun mulla takkuaa tää foorum kaikilla laitteilla - mur!!!

Sofiaskille tsemppiä piinailuun, hyvä saalis!

Blanca - napaidentiteettikriisi on niin tuttua (leikattu kahdesti). Onneksi siitä selviää ;) :D Mukavaa, että pääsette heti jatkamaan, jos jaksatte.

Testasitko tonttumuori?

Jennikselle onnea piinailuun, hyvä saalis myös teillä pakkassisaruksia :)

Iinalle ja Kaakaolle onnittelut plussista!

Maleenille tsemppiä PASin odotteluun

Aida-Leena - piinapäivät ON ihan kamalia. Jotenkin sitä vaan sitten itsensä siitä kokoaa kasaan - tai sitten pitää taukoa. Mikä itsestä tuntuu parhaalta. Jaksamista! Mä oon kanssa kattonu netistä, että jos keskimäärin hcg:tä alkaa erittyä dpo11 (11 päivää punktion jälkeen) niin ennen sitä kaikki on vaan lääkkeistä tai korvien välistä johtuvaa. Vähän ees auttaa itseäni...

Liljatar - iso hali. Jotkut negat vaan ottaa kovemmalle kun toiset.

Pahoittelut vastavirrassa :( ja Aida-leena :(
 
Muokattu viimeksi:
Hei taas,
Tässä kun kaikkea mahdollista tulee mietittyä....
Pitääkö punktioon mennä rakko tyhjänä vai täynnä?
Entä siirtoon jos sinne joskus pääsee?
En saanut näistä ohjeistusta..ainoastaan luki, että ultriin rakko tyhjänä.
 
Moikka pitkästä aikaa!! :)

Tänä aamuna oli vihdoin punktio ekaan IVF kokeiluun. Löytyi 6 munasolua joista kaikki kuulemma loistavia! :) Miehen simpat superhyvät - 3,8mlj liikkuvaa. Lääkäri sanoi että ei ole tavallista et kaikki munasolut on niin hyviä, mikä tietysti nostattaa mun toiveita entisestään. Tänään reilu pari kolme tuntia sitten aloittivat hedelmöitys prosessin ja jos ei huomenna kuulu soittoa et olisi epäonnistunut, niin maanantaina siirto. Huih kun jännää!

Tsempit kaikille ja kirjoittelen taas pian kuulumisia! :)
 
Uuteen nousuun Maleen, tsemppiä!

Toivottavasti nennu ehdit siirtoon ennen kesäsulkua.

Kaakao, minäkin erehdyin vertailemaan testejä, toissapäivän ja tän aamun testejä. Omaan silmään ne on kutakuinkin saman vahvuisia. En tiiä, tekiskö vielä parin päivän päästä, ku kaappiin on kertyny ovistestien kylkiäisinä tulleita testejä. Kyllä tuohon olkapäälle silloin tällöin asettuu se piru, joka yrittää syöttää päähän epätoivon ajatuksia. Pitää vaan potkia se kuuseen, ku ilmestyy.

Voi ei, pahoittelut negasta vastavirrassa, Aida-leena ja Tonttumuori :( Tsemppiajatuksia teille!

Inkseri, juuri niin kuten nennu vastasikin rakkoasiaan. Veskiin ohjataan vielä juuri ennen punktiota.

BlueTerranovalle tsemppiä. Toivotaan hyvää hedelmöittymistulosta.

Ihanaa viikonloppua kaikille :)
 
Pikaiset napailut vain. Taisi tämän"raskaus" olla tässä. Testissä näky tänään enää hailurainen haamu. Vaikkei edes vertaisi aiempiin testeihin, niin pitäisihän nyt jo näkyä ihan kunnon viivat, rv 4+4. Meillä ei ole sovittuna mitään verikoetta. Ultra olisi 1.6. Pitänee soittaa klinikalle maanantaina, että otetaanko verikokeet vai odotellaanko vaan ultraa, jos ei vuotoa kuulu. Kyllä nyt ketuttaa :(
 
Voi että, jokaiselle piinailukaverille pahoittelut negoista :Heartred

Kaakao voi ei, isot pahoittelut jos tosiaan näin on. Toivottavasti saatte selvyyden asiaan pian.

Iinalle paljon onnea plussasta! :)

BlueTerranova kuulostaa mahtavalta! Tsemppiä jatkoon :)

Täällä tosiaan nega testattu torstaina vielä ja tänään alkoi vuoto. Ihan sama juttu kuin viime passin jälkeen, tasan 2 vrk viimeisestä Lutinuksesta alkoi vuoto. Kuulemma sen minun flunssailun ja nenän ja nielun limakalvopulmat voi laittaa Lutinuksen piikkiin ja voin halutessani kokeilla Lugesteroneja seuraavassa passissa. Heti on helpompi olo kun 2 pv ilman Lutinuksia. Tänään siis kp1 ja jos kaikki menee niin kuin ennenkin niin siirretään 1. tai 2.6. Vielä olis 4 alkiota pakkasessa, luotto onnistumiseen jossain nollan tuntumassa....
 
Muokattu viimeksi:
Täältä kanssa isot pahoittelut kaikille negatiivisen testi tuloksen saaneille.

Tosi harmillista Kaakao, jos ei raskaus lähde tuosta etenemään. Toivotaan, että sun tän aamun raskaustesti oli vaan huono kappale. Joskushan joilla on niin, että veressä on kunnollinen pitoisuus, mutta virtsaan erittyy alussa huonommin Hcg...

Itselläni on kp3 käynnissä ja limiksen kasvattelu estradotilla taas. Ultraan pääsen ke 31.5 ja siirto on mahdollisesti jossain kesäkuun alussa.

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
Kiitos sympatioista! Toivoisin nyt, että vuoto alkais mahdollisimman pian, eikä pitkittyisi tämä tilanne, jos kerran raskaus ei etene. Tuulimunako vai mikä lie?! Ihana esikoinen lohdutti mua, että ei hätää äiti, ja silitteli ja halaili, kun itkin tätä pahaa oloa. Aika keljua, että ehtii jo toivoa pari päivää ja sitten taas pudotetaan maanpinnalle. On tää kyllä! Ne vähäiset oireet kyllä jatkuu ennallaan, eli menkkamaiset krampit ja kivut kohdussa ja tissikipu.
 
Voih kaakao! Kunpa nyt olis ollu jotai tosi laimeeta pissaa tai joku muu syy kuin ettet olis raskaana..

Täällä pp8. Pää alkaa olla totaalisen hajalla. Itkettää pienet asiat. Huolestuttaa kaikki. Mahaan koskee (menkkajomot). Sanotaan että ivf on henkisesti rankkaa niin totta vie on! Kyllähä kaikki muu menis jos sais lomaa ajatuksista.
Tuntuu et tuli tos pp6-7 totaalinen muutos. Mietin et laskiko joku hormonitaso vai..? Mitenhä noi hormonit vaikuttaa mielialoihin.. Siis toki vaikuttaa mut onko joku erityisesti..?
 
Takaisin
Top