IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaakao kunpa olis nyt jotain muuta ja huomenna testi näyttäis hyvältä..

Sofiask kuulostaa ihan samalta kun mun ensimmäiset raskausoireet esikoisen aikana ja juuri samaan aikaan alkoivat! Jännää, toivottavasti on juuri sitä!

Tuntuu kyllä jotenkin aikamoiselta ajatella, että kesän jälkeen pitäisi aloittaa taas kaikki alusta. Vielä ei ole unohtunut kuinka toimintakyvytön olin pistospäivät 3-6 ekan IVF:n aikana, jotenkin se kummittelee mielessä..
 
Uutisia nyt vaan sellaisia, että tänään EI tullut soittoa klinikalta, mikä tarkoittaa sitä että ivf hedelmöitys/hedelmöitykset onnistuivat!! Jihuu!! Mä oon ihan höpsönä jo nyt, vaikka tuo on vasta ensi askeleita! :D Todellinen jännääminenhän alkaa vasta ylihuomenna kun tehdään siirto ja kuullaan kuinka moni hedelmöittyi jne. Iiiiiik miten mä pysyn housuissani! :D

Tietysti sydämestäni myös pahoittelut Kaakaolle ja teille muillekin surullisille :/ Tiedän todella miltä se tuntuu. <3

Mennään kuitenkin vaikka viimeisillä voimilla ja pää kainalossa eteenpäin! <3 <3
 
Tänään puhdas nega ja tuhruvuoto alkoi. Täytyy sanoa että onneksi, niin ei homma pitkity. Huomenna sitten täytyy soitella meidät jonoon kolmatta ja viimeistä kierrosta varten.
 
Kaakao ❤ ei löydy sanoja lohduttamaan, mutta ajatuksissani lähetän paljon voimia!

BlueTerranova tsemppiä siirtoon ja siitä seuraaviin piiniksiin. Toivotaan että siellä on se teidän the vauva! ❤

Elsakoolle tsemppihalit!

Helios tsemppiä uuteen hoitorumbaan!

Sofiask mä myös koin että jotakin tapahtumat aikalailla samoilla piinapäivillä. Ja tämä on todellakin rankkaa. Musta pistelyt ei ollu mitään verrattuna tähän piinaan. Tässä kun on niiiin paljon tunteita väkisin pelissä että siksi niin raskasta.

Tonttumuori mitkä fiilikset?

On: Päällä ainoastaan ihan kamalat pms oireet ja menkkajuilinat. Juilinat tuntuu ns. häpyluussa, muttei häpyhuulissa asti niin kuin yleensä. Mitään muuta oiretta ei ole. No paitsi turvotus :/ Eilen pp10 oli täysin puhdas nega. Tuskinpa se siitä muuttuu, mutta tiistaina on vasta veritesti. Joten siihen asti täytyy odottaa. Piinaavaa!
 
Täällä pp4 ja ei mitään oireita/tuntemuksia vielä. Paitsi väsyttää, mutta se on ihan tavallista mulle muutenkin :D Aika matelee!!!!!
 
Kiitos kaikille sympatiasta! Itkut itkettiin jo eilen, tänään leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Toivotaan piinailijoille parempaa onnea! Ensin ne ihanat plussat testiin, ja sitten vielä että pysyvät mukana.

BlueTerranovalle onnea huomiseen siirtoon, ja toivotaan että siellä on hyviä alkioita saatu myös pakkaseen!
 
Voi onnetonta kaakao :sad001 mut hyvä kuitenkin, että tulee itsestään pois.

Siirtotsempit BlueTerranovalle!

Aida-leena, samoja fiiliksiä. En ole testannut perjantain jälkeen. Maha näyttää keilapallon ja neulatyynyn risteytykseltä ja housut ei mahdu jalkaan. Ilmavaivoja, pissattaa, nälkä ja jano. Rinnat hieman arat. Eilen huimasi ja pyörryttikin vähän, kun olin kuumassa auringossa ja nousin kai turhan nopeasti ylös (matala verenpaine). Vetämätön olo ja innostus työhön pyöreä nolla. Onneksi iltapäivällä on koulutus.

Tänä aamuna alkoi puristava tunne alavatsalla. Menkat siellä tekee tuloaan, vaikka vielä ei näy mitään. Huomenna tämä onneksi loppuu. Saa heittää ne kaikki pillerit kuuseen ja lopettaa itsensä myrkyttämisen. Oon saanu niistä Klexane -piikeistä tosi kipeitä muhkuroita ihon alle.

Mulle ei muuten puhuttu veritestistä mtn?!
 
Muokattu viimeksi:
Kaakao niin väärin.. :( Voimia, toivottavasti hoituu itsekseen kuitenkin.

Tonttumuori mulle tuli vielä toivon kipinä sun puolesta kun luin tota viestiä.. Nykyään ainakin julkisella puolella on paljolti luovuttu noista veritesteistä.

BT tsemppiä siirtoon ja piinapäiviin! Toivottavasti ootte saanu hyvin alkioita pakkaseenkin!
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että maltatteko kaikki aina odottaa sinne testipäivään asti? :D Itse en inssien jälkeen malttanut kertaakaan ja aina testasin aiemmin. Nyt ivf:ään siirryttäessä vakuutin itselleni, että en testaile ennen testipäivää tai edes mieti koko asiaa ennen sitä. Pyh pah, koko ajanhan se on mielessä ja testit kutkuttelee laatikossa, mutta vasta pp5 menossa... :D
 
Onko muille tullut mahakipua Pregnylin jälkeen? Pistin eilen illalla 23.00 tuon ja nyt alkaa olemaan maha tosi kipeä. Siinä rajalla pystyykö olemaan töissä loppupäivän. :confused:
Johtuukohan siitä Pregnylistä? Muuten mennyt Suprecurin ja Puregonin kanssa tosi hyvin. Uskalsin ottaa vain 1g Panadolin. Tohtiiko buranaa ottaa? Huomenna punktio.
 
Inkseri, Burana voi lisätä verenvuodon mahdollisuutta punktiossa, joten sitä ei kai suositella? Panadol ok. Kysy sairaalasta//klinikalta, jos kipu vielä pahenee? Mulle ei tullu Pregnylistä mtn, mutta folleja olikin vaan 2.

Tsemppiä punktioon!

Vastavirrassa, kiitos <3
 
Muokattu viimeksi:
Inkseri: Mulle tuli ekalla kertaa pregnylin kanssa kipeä alavatsa. Toisella kertaa puolitettiin annos ja se auttoi paljon. Ei ole mitenkään vaarallista, mutta kovin epämiellyttävää.

Buranaa ei kannata ottaa. Se taitaa myös vaikuttaa limakalvoon huonontavasti, joten jos on tuoresiirto (en muista oliko sinulla sitä tiedossa) niin buranaa ei suositella.

Voi harmi Kaakao. Paljon tsemppejä sinun suuntaan.
 
Siirto tehty! 5 kuudesta hedelmöittyi! Nyt alkaa piina! :)

Katsovat parin päivän ajan miten ne loput 4 jaksaa eteenpäin ja jos hyvin etenee niin pakkaseen.

Mulla näkyi myös jääneen verta punktiosta, mutta ei kuulemma hätää, että se on normaalia. Pitää vaan ottaa tosi rauhallisesti.

Hirmusti tsemppiä teille jokaiselle piinoihin ja muihin odotuksiin sekä pettymyksiin! :Heartred
 
Inkseri, onko sulla paljon folleja siellä? Kyllä mulla oli aika tukala olo ennen punktiota, vaaputin eteenpäin, aristi vatsaa kävely. Ja toki punktion jälkee maha oli kipee viikon. Mä en oo käyttäny pregnyliä, en tiiä siitä. Elä ota buranaa! Vaikka saat kyllä punktioaamuna (mä sain) buranan ja panadolin.

Jennis päätin kans etten testaile etukäteen.. Vaan pikkusenko kutkuttais!
 
Sofiask, ei oo mikään iso määrä. Olikohan 12. Taitaa tuo istuminen tehdä sen. Töissä joudun istumaan koko päivän ja olo oli jo tosi kamala mut nyt kun olen ollut kotona ja saanut seistä / olla makuulla niin helppaa. Juu, jätän koskematta buranaan..
 
Takaisin
Top