Iina, eiköhän me uskota sua ilman kuvaakin
Niitä on vaan niin kiva ihmetellä ainaisten negojen seassa.
Voi tonttumuori, kunpa oireet olisikin jostain muusta kuin lugeista...
Murkku, siirrä vaan plussanneisiin. Saahan sen sieltä pois jos huonosti käy. Tulen kyllä tuonne kyllä se vaan oli niin vaikeaa -ryhmään, kunhan ensin totun ajatukseen että siinä testissä oli oikeasti mun plussa, eikä jonkun muun
Mahtavaa miten pitkällä jo olet!!
Pätkis, saitkin jo vastauksia, mutta meidän klinikassa ei ole käytetty midatsolaamia. Kysyvät aina punktioon tullessa haluanko rauhoittavan (muistaisin että diapamia ovat tarjonneet), mutta koskaan en ole ottanut.
Maleenille tsemppiä ja onnea 4. ICSIin!
Inkseri, taisitkin saada jo vastauksen, mutta alkioita voidaan hyvin siirtää eri ikäisinä. 8 follikkelia kuulostaa ihan hyvältä määrältä.
Toivotaan Nennu että välikierto menee joutuin ja pääsette taas asiaan :)
Aida-Leena, mulle oli muutamat ensimmäiset siirrot piinaavampia, kun jotenkin tuntui että nyt on tärppimahdollisuudet niin paljon paremmat kuin koskaan, ja testipäiviä odotti malttamattomana. Sittemmin on hiljalleen alistunut ajatukseen, että miksi se tärppäis kun ei ole tärpänny ennenkään, ja enemmän on toiveet nousseet vasta ihan testipäivän tienoilla. Kaikkeen tottuu näemmä. Nyt sitten olin varma ettei tästäkään mitään tule, seuraava ICSIkin oli jo valmiiksi suunniteltu ja Lutinukset lopetin etuajassa, vauvan tarvikkeetkin lainasin eteenpäin, niin tässähän tuota sitten ollaan plussan kanssa ihan ihmeissään. 1.IVF:n jälkeisten taukokiertojen aikana löysin itsestäni ihan kaikki samat oireet kuin milloin missäkin alkionsiirtokierrossa, joten keltarauhasen piikkiin menevät mulla kaikki, enkä ole oireitakaan enää jaksanu kyttäillä.
Tuo on kyllä vähän sama kuin Liljattarella, että missään vaiheessa lapsettomuushoitoja en ole ollut niin katkera ja kateellinen muiden lapsista ja raskauksista, kuin näiden alkionsiirtojen pettymysten jälkeen. Kai sitä lataa niin kovat odotukset näihin, että sitten ne negatiivisetkin tunteet eskaloituu. Ihan vanhojakin tuttujen huolimattomia sanavalintoja tai vastaavia kokemuksia märehtii uudestaan.
Napailut. Oli pakko testata tänäänkin. Olihan se viiva jopa vähän vahvistunut. Vielä huomenna aamusta samalla testillä kuin eilen aamulla, ja sitten kyllä pitää jo alkaa uskoa