IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elsakoo :(

Mä ootin maailman kipeimpiä ja eniten vuotavia menkkoja epäonnistuneen tuoresiirron jälkeen, niin höpö höpö. Paljo "kivemmat" ku normaalisti.

Poli menee kesätauolle viikko juhannuksen jälkeen eli jos kierto menee kuten ennen hoitoa, niin ehtii tehä PAS:n ennen sitä! Toivottavasti näin käy! :)
 
Voi harmi Elsakoo, mä niin luotin,että sä plussasit. :sad001
No ei sen puoleen, täällä myös nega ja uutta PAS taas kohti.

Tsemppiä sulle liljatar!
 
Pp13. Testasin, koska tissit on niin pirun kipeät eikä tuhru ole alkanut vaikka lopetin Lutinuksetkin jo pari päivää sitten. Epäusko on päällimmäinen tunne.
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1494991607.585937.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1494991607.585937.jpg
    70.1 KB · Katsottu: 210
Voi kiitos kaikki onnitteluista! Nyt jännitetään sitten miten tässä käy.

Vastavirrassa, pakkasesta siirrettiin rupunen 2 vrk ikänen, joka sulatettiin samana aamuna eikä ollut edes jatkanu jakautumista ennen siirtoa. En uskonut yhtään että siitä olis mihinkään. Pc:n testi on.

Sofiask, mulla on aina loppukierrosta ja varsinkin Lutinuksen kanssa ollu tissikipua, mutta nyt ehkä pp12 alkaen selvästi kovempaa vihlontaa niin, että töissäkin vaivasi.
 
Upeeta kaakao! Jeeeeee!

Oliko sulla ohjeena lopettaa tukilääkkeet noin aikaisin? Mä kuvittelin, että jatkuis vielä mahdollisen plussan jälkeenkin. Ehkä mulla on eri ohjeet?
 
Tonttumuori, yleensä mulla on ollu Lutinus sen 2 vkoa. Loppua kohti on aina alkanu kirvellä ja haavautua limakalvot niin nyt sitten kysyin vaihtoehtoa. Gyne tuumas että älä käytä mitään, kun kerran siirto tehtiin omaan kiertoon ja keltarauhanen on siis omasta takaa. Päädyttiin sitten siihen, että käytän vain viikon, ja entisiä kun oli pariksi päivää jemmassa niin käytin ne vielä siihen päälle.

Edit. Mullahan siis yksi lapsi on clomeilla saatu eikä sillonkaan mitään tukia ollut, eli oma keltarauhanen on toimivaksi todettu.
 
Onnea kaakao! :happy3 Tarrasukkia ja kaikki maailman hyvät ajatukset matkaan!

Tänään oli punktiopäivä. 8 rakkulaa saivat punktoitua ja 7 solua löytyi. Henkilökunta oli kovin tyytyväisiä tulokseen. Itse toimenpide oli todella epämiellyttävä ja sainkin kunnon humautukset. Oli varsinainen tivoli päällä sen jälkeen.
Nyt on anestesialääkkeiden teho häipynyt kokonaan ja olo sen mukainen. :sad001
Nyt toivon, ettei kukaan soittele huomenna ja pääsen perjantaina hakemaan kyytiläisen. Nyt hoitaja otti ihan tosissaan myös mun kertomuksen äärettömän kivuliaista insseistä. Kirjasi koneellekin ylös. Käyttävät jotain vähän spessumpia vehkeitä sit perjantaina.
 
Hei pitkästä aikaa !
Oon kyllä lueskellu välillä teän juttuja mutta jotenki en oo vaan jaksanut olla sosiaalinen.
Kaakaolle onnea ♡
Sit omaa napaa. Tänään kp1, huomenna pistetään Elonva ja sit kp6-9 oli Citrotide tai joku sinne päin. Ultra on joko kp 8 tai 9. Lääkäri vaihto tähän toideen icsin lääkkeitä ja tää tehhään mun ommaan kiertoon.
 
Onnea Iina sinullekin plussasta! Laitahan kuva? Mitkäs pp:t sulla olikaan?

Kohta3, ihan hyvä saalis. Toivotaan että kaikki hedelmöittyy ja saatte perjantaina huippuyksilön kyytiin, ja vielä kivuttomasti. Ihana, että ottivat tosissaan hankalat inssikokemukset.

Mannaharille tuottoisaa munafarmia!

Ja pahoittelut Helios ja Liljatar, ja oliko muitakin negatestejä viimepäiviltä? Niin epäreilua...
 
Takaisin
Top