IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Junttura! Mahtavaa!

Onnittelut Kaskas, hieno plussa!

On. Punktio takana. Yhtä mukavasti ja lähes kivuttomasti meni kuin edellinenkin. Saaliiksi 9 munasolua, joka oli kyllä vähän pettymys. Viimeksi saatiin pienemmällä Menopur-annoksella 11. Nyt vaan toivotaan, että olisi sitten vastaavasti paremman laatuisia. Perjantaina siirto, jos ei soittoa kuulu...
 
Meritähti: Mä en kestä katsoa mitään verenottoja tai muita, mutta itsensä pistäminen on jotenkin "eri" asia :D. Tosin AINA tauon jälkeen se eka piikki aiheuttaa hetkellisen "pistänkö vai enkö pistä" -pohdinnan, jotka aina päätyneet pistämiseen. Muistuu hyvät tekniikat mieleen ja millä neulalla oli paras pistää miten jne. Äkkiä säkin opit ;). Hyvä, että tulokset olivat miehelläsi parantuneet :) Noi 200 mg on sellasia soikioita ja noi 100 mg pieniä ja pyöreitä ja siksi tuntuu, että helpommin karkaavat sormista.

Katjusha: Papanapäivät :D :D :D :D

Rivelle hyviä kasvatteluja

Oi Junttura - aivan mahtavaa <3! Valtavasti onnea - neuvolaan sitten mars mars niin kerkiit saada ajan hyvissä ajoin ennen seuloja (jos tahdotte osallistua).

Kohta3: Mulla on onneksi vaan niin, että vatsan vasen puoli on tosi herkkä. Oikealle pystyy pistelemään aika vaivatta (johtuisiko kahdesta leikkauksesta sillä alueella?). Tosin pakkohan niitä joitain on eripuolille pistellä. En edes tiedä mikä toi AFC on :eek:

KasKas - todella selkeä plussa! En nyt muista minkä ikäinen alkio teillä oli ja mikä pp on menossa, mutta hyvälle näyttää! Vahvistumisia!

Blanca: Mulla lyheni noi inssikierrot kerta kerralta, mutta keskenmenon jälkeen ne on taas sitten pidentyneet. Ota näistä nyt selvää? Mulla ainaki haalenee se ovistesti vauhdilla kun h-hetki on ohi. Ehkä se sullakin sitten oli ja meni?

Kaakao: Hyvä saalis kuitenkin ja toivotaan, että laatu on parempi. Ja tietenkin, että siirtoon pääsette ja saatte sisaruksia pakkaseenkin.

Jahas - nyt lähden hakemaan vauvan kyytiin. Tällä kertaa ajattelin pitää sen kyydissä ihan seuraavat 9 kk (olisipa se vain päättämisestä kiinni...)
 
KasKas Upea plussa! Superpaljon onnea! :)

Juntturalla ihania uutisia! Voi vain kuvitella mikä helpotus :Heartred
Nuuskamuikku loistava asenne! You go girl! :hello2Tsemppiä piinapäiviin.

Vähän alkanut jännittää huominen veritesti, vaikka ymmärrän, että jäljellä oleva toivon murunen on valitettavasti pieni. Tänään meinasin pyörtyä töissä kaksi kertaa ja heti piti mennä googlaamaan huimaus ennen plussaa. Seuraavilla piinapäivillä kiellän itseltäni juuri ton googlaamisen, koska oon saanut kehitettyä siitä ihan kunnon kierteen. Myöskään en aio ostaa ainuttakaan raskaustestiä "valmiiksi" kaappeihin huutelemaan kutsuhuutojaan! :joyful:
 
Hieno plussa kaskas. Minkä ikänen alkio teillä siirrettiin? Ja mikä pp on nyt?

Kaakao toivotaan että suurin osa olis oikeen hyviä ja hedelmöittyis ja lähtis hyvin jakaantumaan.

Nuuskamuikulla ollut siirto tänään. Oliko blasto jonka sait kyytiin? Varasin tänään neuvolan ens viikolle :)

Ja kiitos vielä kaikille onnitteluista :)
 
Nuuskamuikku toi AFC on antral follicle count, eli kuinka monta tarjolla olevaa munasolua on alkukierrosta nähtävissä ultrassa. (jos ei näy mitään, niin ei oo mitään hoidettavaa/kasvatettavaa... )
Toivottavasti teillä kyytiläinen laittaa turvavyön kireelle ja heiluu mukana 9kk.

Kaskas, siellähän oli plussa. (kuiva vitsi... ) Hurjasti onnea!

Kauheeta piinailua koko tää homma. Mä piinailen just nyt viimeisintä AMH arvoa. Huomenna on ajopäivä ja tulos selviää. Näytteen annoin just viikko sitten, että ihanasti koko viikon saanut kärvistellä.

Onko jollekin käynyt niin, että hoitoa olisi jouduttu ruuhkan takia siirtämään? Mietin vaan, että kuinka yleistä on... Meillä inssit meni ihan korville noiden siirtämistenkin takia.
 
Joo kaikki viljeltiin blastoiksi. Neljä saatiin ja kolmas on kyydissä. Ihanasti kaikki biologista lähtien tsemppas, että nyt onnistuu kun kaksi edellistä jo lupaili... Siirto oli ihan tajuttoman helppo kun rakko oli todella (!) täys. Testipäivä on tosiaan vasta 26.3. eli dpo16 eli meikäläisittäin tosi myöhään. Tosin Luget varmaan pitää vuodon poissa. Villasukat on visusti jalassa, ananastakin on nyt ekaa kertaa ostettuna. Huomenna katson pakollisen "mitä odottaa kun odotat" -leffan (oon kattonu sen aina ku on jotain tapahtunu ni en uskalla olla katsomatta :D).

Kohta3 kiitos selvennyksestä. Oli ihan outo lyhenne vaikka asia tuttu.

Nopeestipas sait Juntura ajan neuvolaan!
 
Juntturalle vielä onnea!

Nuuskamuikulle onnea piinailuun ja toivottavasti tämä kerta onnistuu.

Kaakao: toivottava kaikki 9 hedelmöittyy ja alkaa jakautua.

Omanapa: Alkio oli siirrettäessä 5 päiväinen blasto ja siirto oli 2.3. Eli nyt on pp 13 ja virallinen testauspäivä on vasta la 18.3. Pitää siis vielä odotella... jos lauantaina on vielä plussa testissä niin maanantaina pitäis mennä verikokeeseen.
 
Hieno plussa KasKas ja Juntturalla mahtava ultrakokemus! Nuuskamuikun blastolle mitä parhainta kiinnittymisonnea <3

Mä en ole kovin herkkä noiden piikkien kanssa ja selvisin tän viimeisen Bemfola setin parilla ihan pikku mustelmalla, vaikka saankin niitä tosi herkästi. Pahin hetki oli, kun pistin ekan kerran Pregnylin enkä tajunnut vaihtaa sekoitusneulaa pistosneulaan ennen kuin tuikkasin aineen nahkaani. Siinä piti kyllä vähän tsempata itseään :laughing021
 
Onnea Junttura [emoji173] ihanaa kuulla, että kaikki oli hyvin.

Kaskasilla on kyllä hyvännäköinen plussa :)

Nuuskamuikun pikkuiselle toivotaan hyvät vyöt :)

Ja kaakaon soluille jakautumista :)

Elsakoolle tsemppiä googlettelun tai oikeestaan googletteluttomuuden ja testaamattomuuden kanssa. Toi on jotain niin tuttua (+_+)
Vaikka tietysti toivotaan että ei tartte niitä seuraavia piinapäiviin kestää ja hcg vaa nousee sulla hitaasti.

Huomenna ar-ultra ja rupes jännittää ihan sikana. Ei tää pahoinvointi kerro siitä et kaikki ois kunnossa. Aaaarhg! Aamulla se selviää, mut yritä tässä nyt sit nukkua.
 
Junttura hienoja uutisia!

Nuuskamuikulle nyt tsemppiä ja tarraa pienelle! Mä oon kans alkanu tota ananasta harkitteen kun siihen tuntuu usein törmäävän..

Kaskas toivottavasti sielläkin kaikki on hyvin ja testeihin piirtyy vahvempaa viivaa päivä päivältä.

Elsakoo mulla on täällä peukut vielä pystyssä sun puolesta.. :)

Kattika on niin piinaavaa kyllä tuon ensimmäisen ultran odottaminen, se jännitys ja panikointi..huhhuh.. Tsemppiä matkaan, toivottavasti saat nukutuksi!

Täällä kp 33 ja vihdoin tuhruttaa. Sais tuhruttaa vielä huomisenkin niin ois paremmat mahdollisuudet päästä siirtoon.. Nyt jos huomenna kp 1 ja ovis kp 14, niin siirto olisi maanantaina, jolloin niitä ei tehdä.. :/ Ikuista jossitteluahan tää on..kunpa tällä kertaa pääsisin siirtoon..
 
Nuuskamuikulle tsemppiä piinailuun ja toivotaan että pieni tarraa sitkeästi kiinni!

Elsakoolle tsempit veritestiin, toivottavasti siellä olisi iloisia uutisia.

Kattikalle valtavat onnittelut ultrakuulumisista, on varmaan ihan huikea fiilis.

Mulla tää pitkä piina kestää vielä melkein viikon. Joka päivä monta kertaa tulee fiilis että kyllä se siellä nyt on kiinni ja tää onnistuu ja yhtä monta kertaa tuntuu että ei tästä mitään tule. Melkoista vuoristorataa tämä homma :-D
 
Veritesti negatiivinen niin kuin olettaa saattoi. Edelleen ihmeet tapahtuu muille ja meidän odottelu jatkuu. Päätös taukokierrosta oli lopulta helppo. Tammikuusta starttasi stimulaatiokierto ja lääkkeellinen PAS-kierto tehtiin siihen heti perään. Alkaa olla voimavarat aika vähissä. Nyt saa vähän breikkiä näistä asioista - meillähän ei ole mitään mahdollisuutta luomuihmeisiin, joten seuraava yritys sitten joskus PAS #2.

Kiitos kaikille tuesta ja onnea jokaiselle eri vaiheisiin! Jään vähäksi aikaa taustalle.
 
Onnea Kattika!

Harmi että sieltä tuli negatiivinen tulos Elsakoo, pahoitteluni ja voimien keruuta!

Giselle1: Onnea piinailuun! Olitko ajatellut odottaa testausta vasta viralliseen testipäivään vai testailetko jo etukäteen?

Mä yritän pitää itseni vielä maanpinnalla ja olla testaamatta joka päivä että vieläkö se näyttää plussaa... Miksi ensi viikkoon on vielä niin monta päivää? :wideyed:
 
Takaisin
Top