Meritähti: Mä en kestä katsoa mitään verenottoja tai muita, mutta itsensä pistäminen on jotenkin "eri" asia :D. Tosin AINA tauon jälkeen se eka piikki aiheuttaa hetkellisen "pistänkö vai enkö pistä" -pohdinnan, jotka aina päätyneet pistämiseen. Muistuu hyvät tekniikat mieleen ja millä neulalla oli paras pistää miten jne. Äkkiä säkin opit
. Hyvä, että tulokset olivat miehelläsi parantuneet :) Noi 200 mg on sellasia soikioita ja noi 100 mg pieniä ja pyöreitä ja siksi tuntuu, että helpommin karkaavat sormista.
Katjusha: Papanapäivät :D :D :D :D
Rivelle hyviä kasvatteluja
Oi Junttura - aivan mahtavaa
! Valtavasti onnea - neuvolaan sitten mars mars niin kerkiit saada ajan hyvissä ajoin ennen seuloja (jos tahdotte osallistua).
Kohta3: Mulla on onneksi vaan niin, että vatsan vasen puoli on tosi herkkä. Oikealle pystyy pistelemään aika vaivatta (johtuisiko kahdesta leikkauksesta sillä alueella?). Tosin pakkohan niitä joitain on eripuolille pistellä. En edes tiedä mikä toi AFC on
KasKas - todella selkeä plussa! En nyt muista minkä ikäinen alkio teillä oli ja mikä pp on menossa, mutta hyvälle näyttää! Vahvistumisia!
Blanca: Mulla lyheni noi inssikierrot kerta kerralta, mutta keskenmenon jälkeen ne on taas sitten pidentyneet. Ota näistä nyt selvää? Mulla ainaki haalenee se ovistesti vauhdilla kun h-hetki on ohi. Ehkä se sullakin sitten oli ja meni?
Kaakao: Hyvä saalis kuitenkin ja toivotaan, että laatu on parempi. Ja tietenkin, että siirtoon pääsette ja saatte sisaruksia pakkaseenkin.
Jahas - nyt lähden hakemaan vauvan kyytiin. Tällä kertaa ajattelin pitää sen kyydissä ihan seuraavat 9 kk (olisipa se vain päättämisestä kiinni...)