Onpas taas paljon tullut tekstiä. Ainakin jäi mieleen kysymys täydestä rakosta. Mulla eka siirto oli todella helppo kun oli niin kamala pissahätä, että meinas oikeesti tulla just siihen. Toisessa siirrossa oli taas melkosen tyhjä rakko ja siinä aherrettiinkin sitten ihan huolella. Tähän kolmanteen siirtoon aion mennä rakko täynnä! Oon tässä testaillu niin mitään logiikkaa ei siinä rakon täyttymisessä kyllä tunnu olevan :D
Rivelle hyviä kasvatteluja. Toivottavasti pidempi kypsyttely ja Menopur olisi nyt se juttu!
Auringonkukalle suuret onnittelut hyvistä nt-ultratuloksista. Toivotaan, että istukka vielä nousee paremmalle paikalle ja vuodot pysyy poissa.
Diabolicatille myös onnittelut hyvistä alkuraskauden ultra kuulumisista :)
Siirisille jaksamista. Pitkään ootte hoidoissa olleet
Bambille pahoittelut negasta
KasKas - toivotaan, että viiva vahvistuisi! Ja Elsakoolle tsemppiä viimeisiin piinapäiviin.
Kaakaolle hyviä kasvatteluja ja menestyksekästä punktiota :)
Mimosa - meillä ainakin (yksityisellä) PASit peränjälkeisiin kiertoihin, jos vaan itse jaksaa.
Blanca: Mä ovuloin IVFn (ja keskenmenon) jälkeen ainakin normaalisti. Jospas sielläkin ois vaan pitkä kierto tulossa?
Olen niin pahoillani toiveikas. Niin pahoillani ;( ;( ;(. Paljon jaksamista teille molemmille! Ihanan viestin olet kyllä kirjoittanut - itku tuli!
Tipullahan on kivasti noita ultria sitten :)
Vastavirralle pikaista kiertopäivää 1!
DBlle ja Kohta3:lle tsemppejä odotteluun
Toivottavasti kysta on kadonnut Aida-leena
Tonttumuorille tässä tapauksessa onnittelut vuodon alkamisesta
Mä oon täällä tuskaillu noiden Lugejen kanssa. Noi 100 mg on niin hiton pienia ja pyöreitä, että on varmaan vaan ajan kysymys, kun pudotan sellasen vessanpönttöön. Argh! Ja tuttu kutina noistakin tuli, mutta kyllä sen pari viikkoa kestän. Eilen alko Ovitrelle -pistot ja sen yhden annoksen pistäminen on kyllä niin huomaamatonta, että oon joka kerta vakuuttunu, ettei sieltä ees tullu mitään!
Huomenna sitten haen kyytiläisen matkaan, jospas tämä nyt jaksaisi sinne loppuun asti...