Voi ei! Vieläkö Juntturalla tuhruttaa?? Toivotaan että loppui saman tien. Lohdutuksena voin sanoa, että mun kahdessa raskaudessa molemmissa oli vuotoa, toinen meni kesken ja toisesta on tuo vajaa 3-vuotias, että ei välttämättä tarvitse toki tarkoittaa pahinta, vaikka pelästyttää aina yhtä paljon. Jännittää sun ultra!
Huomennakos se toiveikkaan kontrolliultra oli? Pidetään peukkuja ja täällä jännätään sun kanssa
Tule sitten heti kertomaan kuulumiset.
Gisellen alkiolle onnea matkaan! Pysyköön nyt mukana 9 kk :)
Onnea siirtoon Nuuskamuikku! Toivotaan että saat tehdä positiivisen testin ennen risteilyä :)
Hyviä munisten kasvatteluja Rivelle!
Onnea Auringonkukka ihanista ultrakuulumisista!
Ja pidetään peukkuja että istukka sieltä nousee kun kohtu kasvaa.
Aida-Leena, mulla alkanu turvotella hiljalleen muutaman päivän piikittelyjen jälkeen.
Diabolicat myös nähnyt sykkeen ultrassa, mahtavaa
Hopsan, hienoja uutisia rakenneultrasta, onnea
Tervetuloa KasKas! Toivotaan, että olisi tärpännyt ja viivat siitä vahvistuisi :)
Bambi, pahoittelut
Elsakoo, kyllä me uskotaan että sun nega vielä plussaksi muuttuu! Tsemppiä!
Mannahari, mulla ei mitään kokemusta Synarelasta, mutta tsemppiä oireiden kanssa! Kuulostaa ärsyttävältä...
On. Perjantaina oli eka ultra. 6 isompaa follia ja pieniä lisäksi. Nostettiin Menopur-annosta, eli nyt tulee isompi annos kuin ekassa IVF:ssä. Uskaltaa kuulemma nostaa, kun sillon ei hyperiä tullut. Yritetään saada sieltä vielä pieniä mukaan matkaan. Keskiviikkona on punktio. Jouduin nyt tuon nostetun Menopur-annoksen takia ostamaan uuden satsin lääkettä, josta jää käyttämättä yli 900 IU. Onko kellään Oulun seudulla tarvetta? 28 vrk näyttää säilyvän sekoittamisen jälkeen, joten en ehdi itse käyttää.
kaakao 2.IVF, kp9, Menopur + Orgalutran