IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Bambi, pahoittelut!

Elsakoo, jännittää sun puolesta. Peukut pystyyn että oireet lupailisi plussaa!

KasKas toivottavasti se viiva kuitenkin vielä vahvistuisi.

Tonttumuorille tsemppiä odotteluun!

Tää odottaminen on kyllä ihan kamalaa, täällä menossa vasta pp2 ja ikuisuus testiin.
 
Voi ei bambi. :Heartred
Tervetuloa meritähti tänne puolelle ja muut uudet myöskin.

Ja tosiaan ivf hoitojen välissä pitää olla vähintään yksi välikierto niinkuin edellä jo mainittiinkin.

Tonttumuori täällä alkoi onneksi eilen jo vuoto. :dance011Nyt pitäs ens viikolle varata lääkäriaika että katotaan onko paikat valmiit passiin. Jos näin olis niin mahd siirto olis rod näkösesti parin viikon kuluttua. Ja ilmeisesti taas luonnolliseen kiertoon siis.
 
Pp10. Apteq-testi puhdas nega ja molemmissa pregcheckin liuskoissa ehkä hailakka roskishaamu/viivanpaikka testiajan jälkeen. Kyllä, dippasin kolme testiä! :shy: Eihän tämä hyvältä näytä, mutta odotellaan sinne torstain verikokeeseen asti. Pitäsköhän kotitestailua vielä jatkaa - voisko tää muka plussaksi vielä muuttua? Oireet jatkuu ja on huono olo, vieläkin se flunssa vaivaa. Taidanpa painua nukkumaan. Kiitokset kaikille tsempeistä :Heartpink
 
Elsakoo minkä ikäinen alkio sulle siirrettiin? Jos lukee keskustelupalstoja niin kyllä on mahdollista vielä muuttua plussaks. Ei muuta ku uutta testiä kehiin parin päivän päästä.
 
Kolmas annos Synarelaa sumuteltu ja mulla on olo ko olisin pallon nielassu, kiukuttaa, ärsyttää ja se sumute maistuu nielussa kauan pahalta. Vissiin tää kuuluu asiaan ? Kiitos ja anteeks
 
Mannahari; minuukin kiukutti ihan helkatisti. Nyt kun kasvattelu alkoi niin Synarela puolittui ja toivottavasti oireet vähenee. Miulla särki myös päätä, veemäinen jysäri :hungover: Niin ja tiputteluvuoto kuuluu myös asiaan. Nyt pari pistosta Menopuria takana ja täytyy kyllä sanoa että on kirvelevää tavaraa. Mutta kyllä se siitä..Mitäpä sitä ei tekis vauvahaaveen eteen:Heartred
 
Ihania ultrakuulumisia Auringonkukka ja Diabolicat! Niin ja Hopsan! Onnea niistä :) Olikohan muitaki? Kävikö Janel jo ultrassa? Anteeksi ku vähä jotenki tippunu kärryiltä ja vähä hajamielisyyttäki havaittavissa. Nii ja ihana kuva Auringonkukka <3

Kaskasille onnea haamusta ja viivan vahvistumista!

Bambille suuret pahoittelut negasta! Voimia jatkoon <3

Elsakoolla on kyllä hyvät oireet, pahoittelut ettei testissä näkynyt mitään.. Vielä.. Todella toivon että se toinen viivakin sinne vielä ilmestyisi <3 Tsemiä!

Nuuskamuikkusellaki taisi olla hyviä kuulumisia pas ultrasta, toivotaan että tuleva huurunenä jaksaisi loppuun saakka!

Kovasti jo tääläki Juntturan ultrakuulumisia jännäilen! Onko sulla se tuhruttelu loppunu? Paranemisia siitä hyperistä, on vissii vähä villiintyny raskaudesta ;) Onneksi saat olla saikulla!

Ja Pikku-Tikku aika hurjasti sulle käyny, onneksi jo hyvin toipumassa. Nautinnollista vauva aikaa <3

Voimahalit ihan kaikille muillekki eri vaiheisiin!

Täälä seuraavaa ultraa odotellessa, joka on viikonpäästä maanantaina..

Tipu 7+4
 
Voi ei! Vieläkö Juntturalla tuhruttaa?? Toivotaan että loppui saman tien. Lohdutuksena voin sanoa, että mun kahdessa raskaudessa molemmissa oli vuotoa, toinen meni kesken ja toisesta on tuo vajaa 3-vuotias, että ei välttämättä tarvitse toki tarkoittaa pahinta, vaikka pelästyttää aina yhtä paljon. Jännittää sun ultra!

Huomennakos se toiveikkaan kontrolliultra oli? Pidetään peukkuja ja täällä jännätään sun kanssa :Heartred Tule sitten heti kertomaan kuulumiset.

Gisellen alkiolle onnea matkaan! Pysyköön nyt mukana 9 kk :)

Onnea siirtoon Nuuskamuikku! Toivotaan että saat tehdä positiivisen testin ennen risteilyä :)

Hyviä munisten kasvatteluja Rivelle!

Onnea Auringonkukka ihanista ultrakuulumisista! :Heartred Ja pidetään peukkuja että istukka sieltä nousee kun kohtu kasvaa.

Aida-Leena, mulla alkanu turvotella hiljalleen muutaman päivän piikittelyjen jälkeen.

Diabolicat myös nähnyt sykkeen ultrassa, mahtavaa :Heartred

Hopsan, hienoja uutisia rakenneultrasta, onnea :Heartred

Tervetuloa KasKas! Toivotaan, että olisi tärpännyt ja viivat siitä vahvistuisi :)

Bambi, pahoittelut :sad001

Elsakoo, kyllä me uskotaan että sun nega vielä plussaksi muuttuu! Tsemppiä!

Mannahari, mulla ei mitään kokemusta Synarelasta, mutta tsemppiä oireiden kanssa! Kuulostaa ärsyttävältä...

On. Perjantaina oli eka ultra. 6 isompaa follia ja pieniä lisäksi. Nostettiin Menopur-annosta, eli nyt tulee isompi annos kuin ekassa IVF:ssä. Uskaltaa kuulemma nostaa, kun sillon ei hyperiä tullut. Yritetään saada sieltä vielä pieniä mukaan matkaan. Keskiviikkona on punktio. Jouduin nyt tuon nostetun Menopur-annoksen takia ostamaan uuden satsin lääkettä, josta jää käyttämättä yli 900 IU. Onko kellään Oulun seudulla tarvetta? 28 vrk näyttää säilyvän sekoittamisen jälkeen, joten en ehdi itse käyttää.

kaakao 2.IVF, kp9, Menopur + Orgalutran
 
Hei taas kaikille, olen täällä taustalla seuraillut kun välikierto menossa, paljon on täällä tapahtunut. Onnittelut kaikille plussanneille!

Pahoittelut Bambille negasta. :Heartred

KasKasille tervetuloa ja toivotaan viivan vahvistumista. Tervetuloa myös muille uusille!

Siirisi meilläkin nämä ivft tehdään taysissa, seurantaultrat ym on sitten omassa sairaanhoitopiirissä. Kyllä sielläkin noita harjoittelijoita tms riittää, vaikka onkin ihan keskussairaala eikä yliopistollinen. Mutta mulla pääasiassa harjoittelijat aina seuranneet vain sivusta, paitsi kerran viimeisessä inssissä harjoittelija ultrasi inssin jälkeen kun olin niin "oppikirjatapaus", että oli vissiin helppo ultrata. Jos saa udella Siirisi, niin minkälainen hoitohistoria teillä takana, kun mainitsit että olette olleet hoidoissa jo kolme vuotta?

Joku täällä kyseli joskus aikaa sitten tuon täyden rakon tarkoituksesta, minulle vastattiin hämmästeltyäni siirron helppoutta, että täysi rakko kääntää kohdun suun suorempaan, jolloin näkyvyys on helpottuu huomattavasti. Itse tosiaan nuo inssit läpikäyneenä en kyllä ymmärrä miksei niissä ole samaa käytäntöä, koska oli kyllä niin miellyttävä kokemus tuo alkionsiirto tuolla täydellä rakolla, verrattuna noihin insseihin. :sour:

Joku täällä jo kyselikin aikaisemmin vähän sama juttua, eli onko tuo parin kierron tauko aina välttämätön ennen uutta ivfää, onko näin pasinkin jälkeen?
 
Kaakao ja tipu mulla tuli vähä ruskeeta tuhrua paperiin viime keskiviikkona kahdella vessakäynnillä. Sen jälkeen ei yhtään mitään. Eli loppu tuhruttelu oikeestaan heti ku alko. Jostain luin että istukan kiinnittyminen on just tuolloin 6+ ja siitä voi tulla vähä tuhrua.

Kaakao tsemiä tulevaan punktioon. Toivotaan hyviä munasoluja.

Tipu mikä ultra sulla on viikon päästä?

Junttura 7+0 ar-ultra huomenna. Jännittää ja pelottaa!!
 
Moikka taas kaikille ja terveiset Leviltä! Olipa rentouttava loma! Pistin kaikki arkiasiat ja nämä lapsiasiat sivuun ja nautin auringosta ja hyvistä laskukeleistä! Suosittelen kaikille ottamaan vaikka pieniäkin irtiottoja arjesta jos pystyy. Se antaa kummasti perspektiiviä ja rentoutta asioihin.

Ihana nähdä täällä onnistumisia! Jee! :love7
Pahoittelut Bambi negasta. :sad001 varmasti harmittaa mutta ei lannistuta! Uuteen nousuun vaan ja uutta yritystä. Meidän vauvat on vielä matkalla. :Heartred

Itselläni on nyt välikierto menossa kp14 ja tikuttelen ovista. Miten muuten on, voiko ovis olla tulematta nyt kun viime kierrossa oli ivf? Onko ne follit ihan shokissa siellä nyt että ei irtoa? Tikku on nyt näyttänyt lähes samankaltaista viivaa mutta aavistuksen haaleampi kyllä on ku toinen viiva.
 
Takaisin
Top