Rive
Kommentoinnin ninja
Nyt on käyty lääkärissä. Illalla alkaa Menopur -pistokset ja ensi viikon torstaina ultra. Punktio sitten sitä seuraavalla viikolla. Nyt kypsytellään muniksia 10-11 päivää eli hieman kauemmin kuin aikaisemmassa. Kysyin lääkäriltä että mikäs ero tuolla Menopurilla on niin siinä on sekä FSH- että LH-hormonia kun monissa muissa kasvattelulääkkeissä on vain sitä FSH:ta. Eli nyt halutaan taata että munasolujen kasvu ja laatu on priimaa. Vink vink muuten Tampereella asuville; Kalevan Prisman apteekissa on hyvät varastot noita kasvatteluhormojena jos ei välttämättä halua keskustaan sompailla tai ei ole sinne muuten asiaa.
Olin eilen vetämässä säbätreenejä tytöille ja olin maalissa vetotreenissä..reidet on ihan hakatun näköiset Sanoinkin lääkärille että tää johtuu salibandysta, että meillä on kotona kaikki hyvin..mauton juttu mutta lääkäri oli ihan mukana.
Olin eilen vetämässä säbätreenejä tytöille ja olin maalissa vetotreenissä..reidet on ihan hakatun näköiset Sanoinkin lääkärille että tää johtuu salibandysta, että meillä on kotona kaikki hyvin..mauton juttu mutta lääkäri oli ihan mukana.