IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tsempeistä! Punktio on ohi ja se meni tosi helposti, se kanyyli oli pahin ja sekään ei paljoa tuntunut [emoji1] Saaliina 9 munasolua, eli ihan hyvä.

Meillä vaan sitten kävi niin että ne miehen kivessiittiöt ei selvinneet sulatuksesta, eli jouduttiin ottamaan uusi biopsia ja nyt täällä vielä odotellaan kun puuhaavat tuolla labrassa niiden kanssa.
 
Heips Babe, ja Vauvaton - tuttu inssiketjusta :) Mulla sama eli eka ivf edessä ja huomenna siis se suunnittelukäynti tms, alkaa taas tauon jälkeen mukavasti jänskättää! Kyllä päässä pyörii sekavat ajatusmöröt vaikka minkälaiset - mitä jos ei 3 krt riitä onnistumiseen, mitä jos onnistuukin ja sitten päättyy yhtäkkiä, mitä jos sitätätä... Mut jalat tukevasti ilmassa keikkuen eteenpäin on mentävä, eikä koskaan saa luopua toivosta :)
Tulen kirjoittelee tänne paljon aktiivisemmin, kunhan päästään pidemmälle hoidoissa. Hirmusesti tsemppiä, jaksuja sekä toivonkipinöitä jokaiselle teille täällä! <3
 
Oi että ihanaa, Tipu!! :Heartred

Giselle hyvä saalis! :) Nyt vaan pikaisia toipumisia punktiosta ja hyvää hedelmöittymistä! Olipa harmi juttu noiden simppojen kanssa. Onneksi mies pääsi heti uuteen biopsiaan! Miehelle myös toipumisia, meillä mies ainakin oli viikon saikulla biopsian jälkeen.

Tsemppiä suunnittelukäynnille, BlueTerranova! Tulehan kertomaan millaiset sotasuunnitelmat saatte aikaan :)

Täällä pp4. Heruihan se veritesti julkiseltakin eikä ollut edes hankalaa :) Varasin labra-ajan pp14. Oon ollut tänään vähän huonovointinen. Poskia kuumotti ja lämpö oli 36,7 puolenpäivän maissa, se on mulle kyllä aika korkea. Ei malttaisi odottaa viikonloppuun, ajattelin testata lauantaina ja sunnuntaina niin kuin käskettiin. Onneksi on kaikkea ohjelmaa tiedossa, mm baletti-iltaa ja treffit! :hug003
 
Onnea tipu, mahtavia uutisia meillä ar-ultra on ens viikon tiistaina, sillon 7+1 eli pitäis hyvin näkyä syke.

Pikkutikulle onnittelut pojasta! ❤

Gisellen punktio oli menny hienosti. Toivotaan vielä että saatte hyvin siittiöitä ja munasolut hedelmöittyy hienosti. Millon teille on tulossa tuoresiirto?

Kaikille uusille tervetuloa! Plussasin kahdeksannesta alkionsiirrosta eli ei kannata menettää toivoa vaikkei ekoilla kerroilla onnistukaan. Vielä ei olla nähty pienen sydämen sykettä eli pelot on vielä kovat.

Junttura 6+0
 
Onnea kaikille onnistujille, on ihana kuulla että tuloksia tulee!

Saatiin lopulta pienen odottelun jälkeen kuulla että siittiöitä löytyi miehen uudesta näytteestä ja päästin hedelmöittämään. Huomenna sitten kuullaan miten onnistunut. Molemmat on toivuttu tosin hyvin toimenpiteistä, on oikeastaan ihan normaali olo.

Tuoresiirto on varattu torstaille, eli siitä se jännääminen sitten vasta alkaakin.
 
Giselle hieno saalis ja onneksi saatiin lisää siittiöitä!

Tsemppiä ultraan Junttura ja Toiveikas, onpa niin jännää ja ihanaa:)

Rive mulla oli kanssa synarelan aikana normia kipeemmät menkat tai se eka vuotopäivä.

En osaa sanoa koska menkat alkaa jos tuoresiirtoon ei päästä, joku täällä mietti et lyhyellä kaavalla hoidettaessa alkais normiaikaan ja luulen et sama myös pitkällä koska siinäkin punktio ajoittuu suunnilleen ovikseen. Ei oo nyt kyllä faktatietoo, jos joku tietää paremmin niin saa kertoa:)

Mä testaan oma-aloitteisesti kotona la 11.3. (jos uskallan:oops:), verikoe on ma 13.3. Eli samaan aikaan testaillaan Elsakoo!!
 
image.jpg
Onnea Pikku-Tikku <3 Olitkos sääkin jo noin pitkällä! Ihanas vauva-aikaa teille!

Kiva Giselle että on menny hyvin, vaikka vähän vastoinkäymisiäkin. Nyt kovasti ensinnäkin hedelmöittymisonnea pienoisille ja sinulle pikaista toipumista punktiosta!

Elsakoolla lupaavia oireita! En malta odottaa teidän testejä!

Enkä malta odottaa myöskään Toiveikkaan ja Juntturan ultrakuulumisia!

Kiitokset kommenteista, tätä ei vain usko todeksi!
 
Tipulle paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista. Pieniä sykkeitä myös omaa ultrata odottaville!

Omanapailen törkeästi: tänään folliultra ja hiljaista oli vielä sillä rintamalla. Lääkäri otti kemiallisen ihan tosissaan ja ilmeisesti siitä johtuen kierto nyt käynnistyy vähän hitaasti. Tänään taas alkaa Ovitrelle pistokset ja ke uusi ultra. Todennäköisesti siirto ois pe 17.3. eli pienen ikuisuuden jälkeen... Tällä kertaa loppukierron tueksi sekä ne (kutinaa aiheuttavat) Luget sekä Ovitrelle! Vähän sitten purin turhautumista vastaanotolla ja lääkäri rauhallisesti muistutti, että tän ikäsellä se on jo 30-40 % munasoluista kromosomeiltaan huonoja. Jotenkin olin ajatellut, että kun blastoiksi jaksoivat niin ois parempia, mut ei ilmeisesti. Tän perusteella vois siis ajatella, että ne kaksi tai ainakin yksi pakkaskaveri pitäis olla Ok. Toukokuussa ois tätä kakkosta sitten vuosi klinikalla väännetty :(
 
Onnea PukkiTikku ja Tipu sekä tsempit ultraan niille ketkä oli menossa.

BlueTerranova, harmi ettei teillä lykästänyt inssit. Kirjottelin syksyllä inssiketjuun jos muistat.

Mulla on nyt 2 primolutia jälellä ja sen jälkeen jään oottelemaan menkkoja että päästäis hoitokiertoon. Tänään kävin apteekissa ja köyhdyin 350€. Meillä ei olis ikinä varaa yksityisen hoitoihin.... Kiva lukea punktiokokemuksia kun itteä just se mietityttää eniten, jospa ne lääkkeet toimis mullakin hyvin ja punktio menis kivuttomasti.
 
Onnea PikkuTikku!!! Ihanaa! :Heartred

Tipulla myös mahtavia uä uutisia!

Giselle onneksi hedelmöitys nyt onnistui takapakista huolimatta. Tsemppiä!

Viikonloppuna oli ainakin pari testaajaa! Kaikki peukut pystyssä, että onnistuu!

Auringonkukka H 11+5
 
Pikkutikulle hurjasti onnea ja ihania vauvantuoksuisia päiviä <3

Tipulle onnea ultrakuulumisista <3 huippua!

Uudet kaikki tervetuloa!

Gisellellä hieno saalis. Toivottavasti tosiaan kaikki hedelmöittyy ja jaksaa jatkaa kasvuaan.

Nuuskamuikulle tsemppiä odotteluun. Toivotaan et seuraavassa siirrossa prosentit ois teidän puolella.

Juntturan ultra on pari päivää ennemmin. Sain ajan ensi viikon torstaille, sillon on 7+1. Vähän jännittää. Täällä on kyl iskeny niin hirvee pahoinvointi ettei oo järkee. Pahempi tässä vaiheessa mitä oli kaksosista... Mut onnellinen olen siitä. Edes jotain oireita.

Testejä odotellessa [emoji4]
 
Onnea Tipu! Onko siellä siis 2 tulossa? Ihan kun tossa kuvassa näkyis taustalla toinenkin..?
Mullahan kävi niin että alkio oli jakautunu kahteen mutta vielä varhais-uä:ssä toista ei huomattu tai jostain syystä lääkäri ei huomioinu mitenkään, vaikka se näky himmeesti siellä taustalla (tai yhdessä kuvassa selkeestikin), ja sitä neuvolan tädinkin kanssa ihmeteltiin. Joskushan toki ruskuaispussikin saattaa noilla viikoilla näyttää toiselta alkiolta.
 
DB mä ainakin koin puntion todella helppona ja menisin uudelleen vaikka heti. Mulla ei myöskään ole ollut mitään ongelmia sen jälkeen. Näin seuraavana päivänä on jo aivan normaali olo.

Soittelin juuri klinikalle ja 5 pikkuista siellä nyt on hedelmöittynyt, eli eiköhän siellä jotain siirretävää torstaina ole ja toivotaan että saadaan vielä joku pakkaseenkin.
 
Ihana alottaa ketjun lukeminen, kun näkyy raskausviikkoja sekä ultrakuva! :) antaa toivoa pitkään yrittäneelle!

Elikäs haluisin tälle puolelle tunkea mukaan, jos mahtuu ;)
Meillä siis 4v lapsi jo, tuli yk 2 tai 3 eli tosi helposti.
Uudelle tulokkaalle annettiin lupa tulla 09/2014, ei varsinaisesti yrittämällä yritetty aluksi. Miestä sain suostutella hoitoihin, siksi tässä kestänyt.

Eka käynti naikkarilla oli vuosi sitten.
Miehellä vähän siittiöitä, kiveskohju operoitiin. Saas nähä oliko apua.
Jotain ihmeellistä tapahtunu siittiöille tällä välillä :D

Ens viikolla vihdoin kauan odotettu ivf-suunnittelukäynti! Samalla kuullaan uusimman siemennestenäytteen tulokset, mut operaatiosta niin lyhyt aika, että en usko laadun vielä parantuneen eikä välttämättä parane edes ajan kanssa.

Osaisko joku kertoa mitä ivf-suunnittelukäynnillä tapahtuu? Ja kuinka nopeesti siitä pitäisi päästä "tositoimiin".
Käynnin aikana mulla on kp 23/28-34 eli loppukierrossa mennään!
 
Kookos yksi siirrettiin, joten hyvin todennäköistä että on se yksi, mutta jos se voi jakautua nii apua! ..jos niitä onki sitte kaksi! Hui :) ja kiitoksia onnitteluista taas kaikille <3 Tuutte sitte pikaisesti muut perässä! Peukut pystyssä kaikille!

Gisellellähän hyviä uutisia! Nyt sitte jakautumisonnea ja sitkeyttä alkioille!

Tervetuloa Meritähti! Toivotaan hyvää simppatulosta, ja että toimenpiteestä oli apua! Teillä on varmasti hyvät mahikset, onnea kovasti hoitoihin! Mulla on suunnittelukäynnistä aikaa ainaki 1,5 vuotta et vähä hatarat muistikuvat mitä kaikkia sielä käytiin läpi, mutta kai siellä selviää millasta kaavaa teidän tapauksessa kannattaa yrittää ja millä lääkkeillä. Sitte hoitaja kerto myös omat juttunsa hoidoista. Hoitojonojen tilanteesta riippuu millon ne hoidot sitte alkaa.. Ja osalla on voinu alkaa samantienki, tai niinku meillä tais olla 3-4kk ku ne sitte alko suunnittelukäynnin jälkeen.
 
Takaisin
Top