Heippa kaikki!
Oottepa ahkerasti kirjotelleet :)
Uusille tervetuloa mukaan, ainaki tonttumuori ja db, olikohan muitaki.. Tsemiä koitoksiin! Ja pikaisia plussia :)
Elsakoo ihana ku nyt oot saanu kyytiläisen, ja kiva että olo on hyvä! Kovasti tarrasukkia, samoin Bambi.. Plussatuulia teille
Taemiä piinapäiviin!
Juntturalla hienosti arvo nousussa! Mulla kans vielä usko koetuksella, mut onneksi enää pari päivää siihen ultraan!
Munafarmeille riittoisaa satoa, paseihin sulatusonnea ja paksuja limakalvoja :) ..vehnisöljy on kyllä best!
Mulla oli pari päivää selkä tosi kipiä, ja vähä säikäytti että tuleeko ulos. Samalla oli etenki iltasin isompia menkkajomoja. Selkäkipu oli iskiaksen kaltasta, ja säteili kovasti reisiin ja ihan polviinki saakka. Vieläki tuntuu jotenki veltolta tuo selkä. Soitin sitte eilen neuvolaan, ja se rauhoitteli että on tavallista. Hormoonit ne siellä veltostuttaa paikkoja ja myös voi kuulemma olla kasvukipuja. Vuotoja ei oo minkäänlaisia.. Toissayönä näin unta ku makasin verilammikossa. On tääki kyllä mahotonta aikaa! Jooga on kyllä mun pelastus, rentouttaa mieltä ja vahvistaa selkää
Mun on täytyny töissä kertoa pomoille ku en pysty kaikissa toimipisteissä työskentelemään. Vaarana on röntgensäteet, infektiot ja anestesiakaasut.. Ja moni työkaverikin on jo arvannu ku täytyny kesken päivänki vaihella paikkoja. En olis halunnu ihan näin aikasessa vaiheessa vielä paljastella, mutta työkaveri sano hyvin että miksi sitä salailemaan, sattuu se keskenmeno yhtä paljon ku et ei ois kertonu ja salata seki vielä töissä ja siihen liittyvät tunteet. Ja ihanaa tukea ja kannustusta saa sieltäki
Mukavaa viikonloppua ihanaiset! Voimahalit kaikille!
Tipu 6+3.. Sillä on jo silmät ja korvat ja nenä.. Tosin ne vielä hakee oikeita paikkoja :).. ja kohta sillä on jo hajuaistiki.