Uusi yrittäjä ilmoittautuu mukaan! Mulla oli eka punktio eilen, saaliina kokonaista 3 solua. 2 niistä hedelmöittyi, icsi oli käytössä, koska siemennesteessä oli verta ja valkosoluja. Huomenna pitäisi selvitä, mistä se johtui. Onko muilla ollut vastaavaa?!
Huomenna olisi sitten siirto, mikäli alkiot selviävät
Punktiota jännitin aivan hulluna ja vasemmalle puolelle sattuikin aika lailla, kun lääkäri ei ensin meinannut saada neulaa rakkulan sisään, kun se antoi vaan periksi. En halua pelotella, ihan kestettävissä se oli kuitenkin ja lääkettä sai suoneen. Lääkkeestä tuli hassu olo; ihan kuin ei olisi kuullut kunnolla eikä meinannut pystyä puhumaan.
Eniten jännitti se, että saadaanko yhtään solua, kun mulla on aina ollut huono vaste lääkkeisiin. Aikaisemmin on tehty 3 inssiä ilman tulosta ja joka kerta kypsyi vain 1 solu, välillä ei yhtään.
Meillä on 3 v. luomuesikoinen, mikä onneksi on hieman helpottanut tätä tuskaa. Pikkukakkonen ollut pari vuotta tilauksessa. Ikää mulla on jo 43 eli aikaa ei todellakaan ole hukattavaksi.
Yksi (tai oikeastaan kaksi) klinikkaa on todennut, ettei mua kannata (enää) hoitaa, mutta menin sitten vielä kolmannelle ja tässä ollaan... Huh.
Taidetaan olla Pisaman kanssa yhdessä jännäilemässä
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja parempaa onnea seuraaviin yrityksiin, mikäli nyt ei tärpännyt
Plussanneille mielettömästi onnea!