IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi onnea diabolicat! Onkos sullakin tänään pp10 ja siirrettiinkö 2päivänen alkio?

Mulla otettiin eilen (pp9) verestä hcg samalla ku otettiin muita verikokeita tän hyperin takia. Arvo oli 30 eli on koholla. Tänään seurantamittaus. Jotenki en osaa vielä iloita yhtään ku mulla on ollu pari kemiallista. Eli ei onnitteluita vielä.
 
Mahtavaa diabolicat ja toiveikas! Onnea! Onpa tällä huikea plussa-aalto!!

Ja Juntturalle toivotan vain komeita arvoja seuraavaan mittaukseen, kun ei kerran saa onnitella :)
 
Onnea Toiveikas! :)

Niin siis kerättiin maanantaina ja siirrettiin keskiviikkona 08.02. Oliko se siis 2-päiväinen alkio? Mikä toi pp-10? Eli siis siirrosta pp-10? Mikähän tässä olisi sitten se laskettu aika...? Sen verran mäkin osasin laskea että menee siihen lokakuun loppuun tai marraskuun alkuun mutta en tarkempaa osannut näin tämmösestä laskea.

Koska lapsi 3,5v oli mukana äidin kanssa pistelemässä (kun kerran näki mitä teen ja tuli kyselemään, halusi olla joka päivä mukana pistämässä). Kovasti jo suunnittelee pikkusisaruksen tuloa, kuinka äiti sitten imettää sitä, hän auttaa hoitamisessa, vauvalle voidaan lukea hänen vauvakirjoja ja se saa leikkiä hänen vauvaleluilla ja nukkua kehdossa (joka mun äidillä oli jo kun tapasivat isäni kanssa, lapseni nukkui siinä ihan vastasyntyneenä ja on nyt lapsen nukkeleikeissä).

Tosiaan mun isä oli meillä kun lapsi näki tuon pistämisen ekaa kertaa ja meni sitten innoissaan kiljumaan vaarille kuinka hänelle tulee pikkusisarus, sitä varten äiti pistää!!!! En tiedä kuuliko tai ymmärsikö vaari, ei kysyny meiltä mitään eikä kommentoinut asiaa. Tietää kyllä että yritetään ja että luomulapsen saanti on epätodennäköistä ja että ollaan lapsettomuushoidoissa. Joskus kesällä tästä juteltiin sukulaisissa (kun serkkuni kertoi omasta raskaudestaan ja kyselivät meidän tilannetta). Sen jälkeen kerroin että tämä on vähän niinku salaisuus kun ei vielä tiedä tuleeko sellaista, joten ei ole siitä mm. päiväkodissa vielä kertonut.
 
Kattika!!!!! Jes!!!!! Ihan mahtavaa!!!! Oon niin happy!!! <3 nyt vaan hitsisti tarrasukkia masuasukille!!! <3

Tipulle onnittelut digistä!! <3
Aivan mahtavaa!!!

Diabolicat! Ihanaaa!!!! Onnea!!! <3

Junttura, toivon sydämeni pohjasta sinne nyt hcg:n nousua!!! <3

Toiveikas, sinäkin!!! Suuren suuret onnittelut!!! :) <3

Mä ratkeen täällä liitoksista!!! Multa loppuu happi ja onnen kyyneleet vaan valuu, Niin monta plussaa! <3 ihana aalto alkoi!!!! :) nyt loputkin mukaan siihen! <3

Missä meidän lista viipottaa? Plussanneet sais päivitellä ittensä sinne :)

Muurahainen ja potkutteleva pikkuinen 22+6
 
Meillä kun on tuttavapiirissä useampikin lapsettomuushoidoissa ollut tai viime aikoina muuten raskautunut, niin saan kaverilta ylimääräisen raskaustestin. Huutelin ku arvasin että jollain varmasti on ylimääräisiä ni ei tarvii kaupasta hakea. Noi mun vanhat halpisovulaatiotestitkin oli itseasiassa menneet 2015 vanhaksi ja sain ne ilmaiseksi kaverilta, jonka juniorikin on jo yli vuoden. Mut kyl ne mun mielestä toimi silti.

Koskas Juntturalta mahdollisesti on tulossa lisäinfoa?
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa, mä en kestä! Ihan hullu plussa-aalto! Onko tällaista tapahtunutkaan aiemmin tässä ketjussa. Nyt tulee paljon loka-marrasvauvoja :hello2 Nyt vaan kaikki loputkin mukaan aaltoon! Diabolicat ja toiveikas :Heartred niiiiiiin paljon onnea!
 
Jeeeeeee!! Ihanaa!! Onnea Diabolicat ja Toiveikas! Juntturalle hcg nousua ;) Mahtava juttu, siis nii huikeeta! Tästä mennään yhdessä sitten pitkälle eteenpäin ja loppuun saakka <3

Päivitän listan vasta eka ultran jälkeen..

Kiitos edelleen onnitteluista ja myötäelämisestä kaikille! Niin rakastan tätä ketjua <3

Kaakaolle onnea tulevaan hoitokiertoon, olkoon se tuloksellinen! Ja onnea edelleen myös muille tuleviin paseihin ja hoitoihin!
 
Jeeeeee hyvä te ❤❤❤ oikein paljon tarrasukkia kaikille :)

En uskaltanut tänää testailla vaikka on pp11, maanantaina verikoe ja keskiviikkona soitto lääkäriltä, jännittää :o
 
Ihan mieletön plussa-aalto! :hello2 Onnea diabolicat ja Toiveikas! ❤️

Junttura toivotaan että hcg nousee :love7

Kyllä tää vaan antaa uskoa näihin hoitoihin!
 
Kaikkea hyvää Diabolicat, Toiveikas ja Junttura!!! Hienoja uutisia, ihana kuulla viikko-plussista :) Junttura, jospa se siitä lähtis kipuamaan. Pienestä arvosta ne kaikki raskaudet lähtee liikkeelle :)
Joo, hedelmöittymispäivä (punktio)+2 viikkoa on lasketun ajan peruste.
Ketju tyhjäksi leidit, tsempit kaikille!!
 
Takaisin
Top