IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noh, mä en liity plussanneisiin.

Pahoittelen pitkästä hiljaiselosta, ja nyt pelkästä omasta navasta, meillä olisi pitänyt olla pas tänään, mutta meidän ainukainen huurunenä ei selvinnyt. Nyt sitten kohti viimeistä icsiä.

Onnea plussanneille.
 
Kaneli Kovasti voimia sinulle :Heartred

Junttura: Mahtijuttu! Hurjasti onnea :thumright

Täällä on myös yksi alkutaipaleen piinailija. :helloTänään pp3. Aamulla kävin työterveydessä. Lääkärissä. Keuhkojen kuuntelun jälkeen totesi, ettei nämä kyllä auki ole, ja näin sairausloma jatkui taas viikolla. Turhauttavaa, kun olisi niin kiva olla töissä, töitäkin olisi ja hommat seisoo laakereillaan. Sijaista, kun ei voi ottaa noin vain, kun työ on niin spesifistä. Mutta oma hyvin vointi ja hapetus on nyt tärkeämpää!

Klinikallekin piti soitella tänään, kun siirron tehnyt lääkäri näppärästi unohti kirjoittaa mulle Lutinus-reseptin perjantaina. Onneksi noita entisiä varastoja on huomiselle asti.
 
Junttura sulla on hyvin noussut hcg ❤
Onpas Tipulla hienot vahvat viivat, onnea vielä ja rautaisia hermoja ultran odotteluun.

Kanelille voimia ❤

Miten Blanca sulla sujuu pp7? Mulla on kipuja munasarjoissa ja alaselässä ja välillä alamahassa. Ihan just sellainen olo että menkat alkaa kohta. Tänään olis omasta kierrosta kp 24/28 ja tähän aikaan aina viimeistään alkaa kipu ja lievä pahoinvointi. Tosin nythän on tuoresiirto että kaikki on lääkkeillä tehty, mutta silti. Vahva tunne ettei tästä plussaa tule :smiley-ashamed008
 
Heippa kaikki! Olen tässä kahlannut tätä ketjua läpi ja saanut ihan hirmustu tietoa jalukenut kokemuksista, kiitos siitä:) meillä miehen kanssa on nyt eka ivf menossa, perjantaina on punktio. Jännittää kyllä mutta hyvällä tavalla:happy: onnea plussanneille, se antaa toivoa omankin hoidon onnistumismahdollisuuksille:rolleyes:
 
Junttura hienoa, että hcg nousee! Raskaus tosiaan pahentaa hyperin oireita, joten ei varmasti ole kovin hehkeä olo.. :( Toivottavasti sen osalta helpottaisi pian! Me ollaan vasta menossa pasiin, ei kannata mua listata plussanneisiin..
 
Peukut Rivelle tähän kiertoon. Kuulostaa hyvältä! :signs003

Tipulla viiva upeasti vahvistunut! ❤️

Hienosti Juntturan hcg noussut! ❤️ Varmasti niin ihana nähdä ne viivat testissäkin.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! :signs003

Vastavirrassa toivottavasti ovisplussa osuu niin, että pääsette siirtoon. Olette tekin jo odottaneet pitkään. Tsemppiä testailuun ❤️

Kanelille pahoittelut siirron peruuntumisesta ❤️❤️❤️ Voimia!

Tervetuloa mukaan, Bambi! :) Tsemppiä ekaan punktioon!

Täällä elellään vasta kp 5 ja viikko pitäis oottaa ekan passin ultraa vielä! Ei millään malttaisi. Soittelin klinikalle ja jos limakalvo olis tosi hyvä ultrakäynnillä niin siirto voitais tehdä aikaisintaan ensi viikolla loppuviikosta. Vielä ei ollut tietoa, sulatetaanko 1 vai 2 alkion erä, ja otetaanko sulamaan edellisenä vai samana päivänä. Ei pitäisi stressata kaikesta tällaisesta mutta minkäs sille kontrollifriikkiydelleen mahtaa.... :smiley-angelic006 jos nyt vaan keskittyisin siihen limiksen kasvatteluun. Oli muuten tänään töissä eka jäätävä päänsärky Progynovasta.
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Ihanaa lukea täältä aina hyviä uutisia :)

Tervetuloa Bambi ja tsemppiä punktioon, hyvin se menee :happy8

Meillä oli tänään punktio ja 24 munasolua saatiin saaliiksi! Tuoresiirtoa ei tosiaan tehdä, joten viikon päästä maanantaina ohjeistettiin soittamaan ja kysymään mikä on tilanne hedelmöittyneiden alkioiden suhteen.. On tää kyllä yhtä jännää odottelua!
 
Siis mitä ihmettä täällä oikeen tapahtuu :grin:eek:?! Paljon onnea läjäpäin plussia saaneille! Uskomatonta!!! Valehtelisin jos väittäisin, etten ole kade :oops:. 99,9 % homma meni täällä metsään sillä kuukautismigreeni ainakin tuli ihan ajallaan, eikä mitään oireita ole. En oo ees viittiny kaivaa testejä esiin vaikka yleensä oonki niitä heti tekemässä. Jotenkin ei itselle tullu yllätyksenä, heti siirtoa seuraavana päivänä oli sellanen olo, että metsään meni.

Janel: Yhdelle mun ystävälle ei koskaan digi hymyilly ovista ja mulla oli yhdessä inssissäki niin, että digi näytti negaa ja liuska plussaa (varmistettiin siis samana päivänä ultralla)... Onneksi lääkäri uskoi sinua!

Tuolla on aika simppeli laskuri, jos ei luota omiin taitoihinsa: http://www.yourivfjourney.com/baby-calculators-for-pregnancy/ivf-and-fet-due-date-calculator/.

Pahoittelut Kanelille

Käyn täällä kyllä lukemassa, mutta en vaan ole jaksanut vastata :sad001
 
Täällä on nyt kyllä sellainen plussapuhuri!!! :gen014:talk017. Ihan mahtavaa,johan tossa olikin liian pitkään huonoa onnea monella.
Onnea kaikille tasapuolisesti.
Junttura oliko niin että sulla oli nyt kortisoni käytössä?

Täällä alkoi eilen piikittelyt ja halusin puregonin takaisin. Nyt mennään annoskoolla 125 kun aiemmin ollut 100.
Täällä ei kukaan taida nyt mennä vasta piikittelyvaiheessa?

Tänään tuli hyviä uutisia kelaltakin, meidän 4. ivf korvataan myös. Lääkäri lähetti sinne lausunnon ja läpi meni. :dance008 Vaikka eipä se summa nyt niin iso ole,mutta kaikki mikä saadaan kotiin päin on plussaa.
Ja nyt mä olen päättänyt että tästä 5 ivf meinaan kyllä liittyä teidän plussanneiden seuraan.
 
Pisama ei otettu kortisonia tähän tuoresiirtoon. Ensin meinattiin, mutta lääkäri suositteli että kokeillaan sitä vasta seuraavassa pas:issa. Sitä ei nyt toivottavasti tartte.
 
Nuuskamuikkunen: mä oon aina tuplatestannut herkillä liuskoilla. Jotenkin itsellä varmempi olo. Siirrossa kävin läpi uudestaan digihässkän ja lääkäri totesi vain "sinulla taitaa vaan olla hieman eri pitoisuudet". Olen mä ehkä kaksi kertaa tän yritysrupeaman aikana sen hymyn saanut, mutta ne on ollut täysin "sattumia". Viimeisin on taukokierto joulukuulta, jolloin vaan elelin normaalisti, "kuulostelin" kehoa ja totesin "NYT". Ja yksi digitikku riitti ovulaation todentamiseen:eek: Sitten kun sitä jahtaamalla jahtaa, nii ei millään :hilarious::hilarious: Tämä naisena oleminen on joskus tosi mystistä :confused013:grin
 
Hulda, ihan hyvin menee. Pientä juilintaa, painontunnetta alavatsalla ja sellasta kuplintaa. Iltasin aina alkaa turvottaa ja tissit on hassut. Mulla on luget koko ajan 4x200mg per pvä siihen asti kun rt. Pistän osan oireista kyllä niiden piikkiin. Mutta kyllä me kuule molemmat päräytetään tonne plussatyyppien jatkoksi! ❤
Mä kyllä nostan hattua teille jotka uskallatte testailla etukäteen.... mä en uskalla. Mua pelottaa se tuleva maanantai aivan hulluna.
Koska jos en ole, niin varmasti itken kokonaisen meren.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa! Olen lueskellut ketjua taustalla mut nyt tuntuu että taitaa olla aika liittyä mukaan. Meillä oli eilen ensimmäisen icsi:n suunnittelukäynti ja nyt odotellaan tällä viikolla menkkoja alkavaksi että päästään aloittamaan. Pistäminen hirvittää, mutta kyllä se lopulta eilen siellä pistosopetuksessa sinne meni, niin kai siitä selviää [emoji5]

Ihana huomata että täällä on niin paljon plussia, antaa toivoa että ehkä meikin voidaan onnistua [emoji4]
 
Bambi ja giselle tervetuloa ketjuun! Bambille onnea perjantain punktioon ja gisellelle tsemit piikittelyyn! Onnekasta ja tuloksellista hoitokiertoa teille! Noin Pisamalle samoten!

Kosmoksellahan aika farmit ollu! Hyvä saalis :) Pikaista toipumista sinulle ja hedelmöittymis ja jaksutumisonnea pienoisille <3

Voi harmitus Nuuskamuikkunen! Ootko varma ettei pääkipu liity muihin hormooneihin? Mullaki nimittäin menkkoja edeltävästi aina pääkipua, ja niin niitä oli piinapäivinäki, ja edelleen kyllä helposti tulee kipiäksi jos veden juonti jää vähälle. Mää niin toivon et sun tunne olis väärässä ja liittyisit meidän joukkoon <3 Tsemiä kovasti!

Kanelille suuresti pahoitteluja <3 Niin epäreilua! Voimia, ja kovasti onnea seuraaviin hoitoihin!!

Juntturallaki hyvin taas hcg noussu, jee! Kyllähän sää tolla lukemalla testaat komeat viivat :)

Janelille toipumisia että pääsisit töihin! Ja tuloksellisia piinapäiviä!
 
20170221_184820.jpg
 
Takaisin
Top