Oi ihanaa, plussauutisia!!
Hurjan paljon onnea Kattika!! Ja vielä lisää onnitteluja Tipulle!
Selina: Tervetuloa! Rankalta kuulostaa teidän tilanne. Voimia kovasti!
Elsakoo: Tsemppiä limiksen kasvatteluun! Mukaa vielä jotakin oikein rentouttavaa, niin hyvä tulee
Diabolicat: kuinka siellä voidaan?
Tuutikki: Kylläpä sinua koetellaan! Vähempikin riittäisi! Minäkin olen herkkä vatsainen ja on kyllä tullut todettua, ettei ne rautavalmisteet ole kovin vatsaystävällisiä. Onneksi mulla on ollut niin hyvä Hb, ettei juurikaan ole tarvinnut.
Blanca: Tervetuloa joukkoon! Ikävää, että noin kova karsiutuminen on teillä tapahtunut. Mutta uskotaan, että se yksikin riittää!
ON: Mulla on ollut todella rankka viikko! Ihan järjetön suorastaan!
Perjantaisen ultraäänen jälkeen kirjoitin tänne, että nyt mennään ovulaation metsästys ilman samanlaista ressiä kuin viimeksi. No ei mennyt tälläkään kertaa ilman ressiä ja unettomia öitä! Mulle kävi täsmälleen samallalailla kuin edellisessäkin kierrossa: klinikan suosittelema digiovulaatiotesti ei näyttänyt hymynaamaa ja ovulaatio tuli ja meni! Tiesin täsmälleen tiistaina, että nyt kehossa tapahtuu, mutta ei vain näyttänyt, ja seuraavana päivänä viiva olikin jo haalentunut. Jätin sitten keskiviikko iltapäivänä lääkärille soittopyynnön, koska en jaksanut alkaa IVF-hoitajien kanssa tilannetta ihmettelemään, koska se olisi vain lietsonnut omaa epävarmuutta ja turhautumista. Lääkäri, joka minulle sitten soitti on persoonaltaan hyvin suorasukainen ja se oli juuri sitä mitä tarvitsin! Hän täysin epäröimättä sanoi, että sehän oli sitten plussa ilman "hymyä". Tänään sitten kävin iltapäivällä siirrossa. Olin päivän viimeinen ja ajat olivat hirveästi myöhässä, mutta mua ei haitannut yhtään. Ja vielä vähemmän haittasi, kun kuulin ilo uutiset. Olin asennoitunut täysin, että tämän PASsin jälkeen pakkanen on tyhjä, koska kaksi viimeistä alkiota asuivat samassa oljessa. Mutta kuinkas ollakaan; nyt siirrettiin yksi ihana pikkuinen ja toinen ihana sinnikäs helmi pääsi takaisin pakkaseen!!
Olen niin onnellinen!!!
Tämä päivä tuntuu niin ihanalle, sillä tämä viikko on ollut järjettömän rankka niin henkisesti kuin fyysisestikin. Maanantaina kävin toteamassa työpaikalla, että nyt mun astman hoitotasapaino ja työhuoneen ilmastointi ei ole ollenkaan yhteensopivat, joten oli pakko jäädä saikull. Eilen sitten päätin, että se jatkuu ainakin vielä ensi viikon. Mun keho (etenkin keuhkot) ja mieli tarvii nyt hengähdystauon, vaikka samalla takaraivossa kolkuttaa työmaalla odottavat työt. Ne saa nyt luvan odottaa. Nyt on paljon elämässä meneillään, mutta toivottavasti kohta on meneillään vielä lisää mukavia juttuja