Nonii Elsakoo, kiva ku homma etenee :) Juu mulla on kans ollu vehnänalkioöljy ja sitte omega (ekolomegan kalaöljy), nii ja foolihappo, sinkki, magnesium ja maitohappobakteerit. Lisäksi se klassinen greippi joko mehuna tai hedelmänä
Muistahan myös vähä herkutella, mm suklaa vapauttaa hyvän mielen hormooneja.. Toki kohtuudella :)
Nyt oon miettiny et pitäskö tuo vehnisöljy lopettaa ja mitähän noista vitamiineista kannattas nauttia? Mites Katjusha ja Murkku ym plussanneet, mitä lisäravinteita käytätte? Tiiän että ainaki foolihappo on tärkiä ja oon nyt ottanu mamma-monivitamiinia, ku se on tärkiä. Mietityttää vaan nuo öljyt..
Mulla on oireet vähä vähentyneet, mutta voiko olla että se vaihtelee päivittäin? Pitihä se tännäänki testata ja hyvät viivat tuli vajaan 2h pidätyksellä ja vettäki juonu reilusti. Kuulostaa hassulta mutta vähä on ikävä pahanolon aaltoja ja sitä outoa makua jota tänään ei oo tuntunu, kai nuo olot tuo turvaa ja nyt ku vähentyny nii alkaa panikoimaan :) Huomenna tsekkaan vielä digin aamupissasta. Huhhuh ku vieläki jännää tää touhu!
Hei alkakaahan jo muutki testaileen, lisää plussia ketjuun