No en ollu kotona, mutta olin just sen viimeisen viikonlopun pe-su koulutuksessa, jossa ei siis juurikaan ollut tuoleja vaan tilassa oli tarkoitus istua lattiatyynyillä/säkkituoleilla tms. Koska mä olin aina viimeisten joukossa tulossa paikalle (ajomatkaa 1,5 h suuntaansa), ei paljon vaihtoehtoja jääny enkä näiden muniksieni kanssa oikein tahtonut löytää niiden lattiatyynyjen kanssa hyvää asentoa / turvallista asentoa, kun kaikenlainen kumartelu ym. kiellettiin. Onneksi tilassa oli myös jumppapalloja joten viimeiset 1,5 kurssipäivää pomputtelin jumppapallon päällä yli 40 000 askeleen verran (aktiivisuusranneke otti ne askeleeksi). Sen päällä oli tosi mukava olla ja pystyin istumaan hyvin kurssipäivän. Välillä saatoin seistä polvillani lattiatyynyn päällä hetken ja nojata jumppapalloon (tätä mm. opetetaan yksityisissä synnytysvalmennuksissa). Autolla ajaminenkin oli ihan mukavaa, toki mulla on hyvä auto ja hyvät penkit. Tosin sitten maanantaina ei enää ois oikein jaksanut istua ja ajaa sitten sitä 2 tuntia sinne klinikalle (mies on yrittäjä ja teki töitä menomatkalla).
Toki siis oli hivenen tukala olo koko ajan mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän huono olo. Ja sanoin kyllä sitten kouluttajalle ja muille kurssilaisille, miksi mä oon niin levoton niiden tyynyjen ja pallojen kanssa ja kääntelehdin lattialla kuin viimeisillään raskaanaoleva.... :D Ultrissa havaittiin 5 munarakkulaa molemmilla puolilla mut onnistuttiin keräämään yhteensä 15.