IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Diabolicat hieno saalis. Ikävää tuo uudestaan pistäminen, mutta mitä tahansa sitä kestää kun noin hyvän saaliin saa. :happy:

Kattika ei nyt ollenkaan luovu toivosta! Tsempit piinailuun! :)

Ja elsakoolla mahtava erä pakkaseen, hienoa!! :grin
 
Täällä kans punktio ohi. En tullu ihan niin kipeeksi ku viimeksi vaikka saalis oli suurempi. Kaiken kaikkiaan 28 munasolua, reippaasti yli 30 kpl punktioitiin. Huomenna kuulee sit moniko hedelmöitty. Näillä näkymin ei isoa hyperivaaraa eli tuoresiirtoon päästänee. Ke aamuna vielä tarkistus oman paikkakunnan naisten polilla ja jos kaikki on hyvin niin ke iltapäivällä siirto.

Kattikalle tsemit. Ymmärrän hyvin alakulosi, mulla on aina ollu huono limis. Mutta toivoa on kuitenki, ei lääkärit siirtäis alkiota jos ois nolla mahkut.

Diabolicat hieno saalis sielläkin. Pääsettekö tuoresiirtoon?

Elsakoo hyvä määrä hyviä alkioita ❤
 
Onnittelut Junttura hienosta saaliista & olot on hyvät :) Toivotaan että pääsette tuoresiirtoon ja että mahdollisimman moni hedelmöittyy!
 
Huikeat saaliit, Junttura ja vastavirrassa! Tsemppiä molemmille toipumiseen ❤️

Kiitokset onnitteluista ❤️ Ollaan miehen kanssa niin tyytyväisiä kyllä pakkassaaliiseen :) Näyttää ICSI toimivan meillä hyvin. Osan munasoluista osattiinkin odottaa jääneen raaoiksi, koska pieniä folleja oli paljon viimeisessä ultrassa.
 
Uutena jäsenenä IVF-kokemuksia jakamassa. Ikää on 41 vuotta. Syksyllä oli 2 tuloksetonta inseminaatiota. Tänään tehtiin 1. IVF. Follikkeleita 3 ja tuloksena vain 1 munasolu. Surkea saalis siis. Huomenna soittoaika klinikalle hedelmöittymisestä.
Gonal-F-hoidot ei siis saaneet vastetta minussa. Kaikki pistokset turhaan, kun normaalistikin tuo 1 munasolu kehittyy. Mieli on aika maassa. Onko täällä muita yli 40-vuotiaita? Miten teillä on hoidot tepsineet.
 
Vau mitkä saaliit Junttura ja vastavirta! :)
Meitähän on aika monta tulevaa piinailijaa nyt lähiaikoina :) kaikille oikein paljon tsemppiä eri hoitovaiheisiin ❤
 
Shehe... toivotaan hyvää onnea ainokaisen matkaan teille! mä oon jo synnyttänyt, mutta meillä päädyttiin luovuttajan munasoluihin lopulta. Mulla ei enää hedelmöittynyt omat munikset 38-vuotiaana. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Mitään vikaa ei löytynyt aikanaan perustutkimuksissa. Nyt oon ihanan tytön äiti 10 vuoden työn tuloksena.
Edit: mulla oli kolmessa IVF:ssä melko hyvä munasolusaalis Puregonilla, mutta raskauksia emme siis saaneet aikaan, eikä siinä viimeisessä siis yhtäkään normaalisti hedelmöittynyttä munasolua.
 
Junttura, tavoite olis keskiviikkona. Huomenna soitan et miten ne on lähteny kehittymään.

Jos mua ei satu nyt niin onko se kipulääkityksen takia? Punktiosta yli 6 h. Aion mennä huomenna meditaatioon ja töihin.
 
Muokattu viimeksi:
Junttura ja Vastavirrassa wau!! Hienot saaliit!! :)

Sheherazade tervetuloa! Minulla myös ensimmäisestä punktiosta saaliiksi saatiin 4 solua joista tuoresiirtoon päästiin ja loput kuukahti ennen pakkasta jo. Seuraavaan icsiin nostettiin gonalin annosta vähän ja vaste olikin parempi. Saatiin 15 solua! Eka kerta on aina vähän tunnustelua mikä toimii ja kuinka ;)
 
Sheherazade: Millä annostuksella Gonal-f meni? Ja oliko ivf lyhyellä vai pitkällä kaavalla? Meillä heinäkuussa aloiteltiin ensimmäinen ivf pitkällä kaavalla Synarela-sumuttein iästäni (38) johtuvien heikkojen hormonitasojen vuoksi. Gonal-f meni annostuksella 300iu per päivä. Tuloksena vain kuusi munasolua, joista kuitenkin neljä hedelmöittyi normaalisti. Plussasin toisesta pakastealkion siirrosta tammikuussa. Toivottavasti teidän ainokainen on sitkeää tyyppiä ja pääsette siirtoon.

Omaa solusaalista peilaten teidän saaliit tuntuvat uskomattomilta diabolicat, Junttura ja vastavirrassa. Onnea ja tsemppiä toipumiseen!

Auringonkukka! Meidän raskaudet taitavat edetä melko samaan tahtiin, mulla nyt alkion iän mukaan laskettuna 7+3. Kävin myös perjantaina ultrassa ja siellä näkyi pieni katkarapu sydämen sykkeellä varustettuna oikeassa paikassa :Heartred
 
She... täällä tänä vuonna 40 täyttänyt. Munasoluja tullut aina hyvin, joka kerta määrä kyllä vähentynyt. Siirtoon on aina päästy mutta pakkaseen asti ei tyypit jaksa. Ainoastaan ekalla kerralla saatiin yksi sinnekin. Käyntiin lähtee parin viikon päästä 5.ivf juurikin tämän takia.
Tervetuloa mukaan,toivottavasti toisi teille tuloksen nopeammin.

Hienot saaliit oli punktiolaisilla. Jännään täällä mukana miten jatkuu.
 
Voi kiitos te ihanat tsempparit :joyful:

Ihan superhullut saaliit teillä vastavirrassa ja Junttura :happy:

Ja elsakoolla ihan superhyvin teilläkin. Me saatiin silloin myös 7 alkiota ja meille ainakin sanottiin, että se on reilusti yli keskiarvon. Sietääkin olla onnellinen :happy::Heartred
 
Mä täytän tänä vuonna 36. Tutkimuksiin asti luultiin että vika oli mussa mutta vika olikin siittiöissä. Kaikille tehtiinkin nyt ICSI. Mulla on kilpirauhaslääkitys käytössä. Esikoisesta raskauduin heti kun aloitin kilpirauhaslääkityksen joten tottakai kuvittelin että vika oli minussa.
 
Muokattu viimeksi:
Kattika, älä muuta sano, nyt se aika sitten menee nopeasti, mutta tossa kolmen vuoden yrityksen aikana se vaan mateli... onks tää ny reilua?!? :D
Tsempit sinne outojen vuotojen kanssa! Mukavaa, että siirtoon pääsette, harmi ettei vielä jatkoviljely toteutunut, toivottavasti ei tartte kokeillakkaan sitä. :)

Kettuli, mä kans muistan sut, tsemppiä hoitojen alkuun! <3

Tipu82, nyt on hyvä lähteä metsästämään vahvistuvaa viivaa raskaustestiin! Voi kunpa!!! <3

Diabolicat, hyvä saalis, ei ollu karanneet vielä. :) Tsempit siirtoon!

Elsakoo, mahtavasti saitte pakkaseen pikkuisia odottamaan, tulispa teidän passi pian sitten, niin saat pikkuisen kyytiinkin. <3

Junttura, sulla on kyllä ihan huisin iso saalis siellä! Onneksi vointi on hyvä! Ihanaa ettei hyperiä ole tulossa, niin pääsette siirtoon heti. :)

Vastavirrassa, siellä kans hurja saalis! Tsemppiä sinne odotteluun! <3

Sheherazade tervetuloa, harmi ettei enempää munasoluja saatu kasvamaan, mutta yksikin riittää. :)
 
diabolicat me mennään sitte ihan samoissa, jos siis päästään kummatkin siirtoon :)

Minä kuulun myös vähän vanhempaan kuumeilijasakkiin. Kesällä tulee 39 täyteen. Ihan käsittämätöntä että olin 35 kun yritys alkoi.
 
Takaisin
Top