Junttura: Aivan hurja määrä folleja
Onko olo pysynyt edelleen hyvänä tai ainakin kohtalaisena? Onko hyperin vaaraa?
Auringonkukka: Syke
Saako kysyä mitä teet työksesi?
Diapolicat: Aina on hyvä ilmat ottaa pois, jos vain suinkin saa. Pieni määrä ei haittaa.
Nennu: onpa ikävä tilanne, kun ei tiedä mitä kehossa tapahtuu. Toivottavasti tuo välitila ei kovin pitkään kestäisi!
Vastavirrassa: huolehdi myös suolatasapainosta. Lepoa riittävästi, mutta ei ihan kannata paikallaan olla, että nesteet kerry elimistöön. Toivottavasti vältyt hyperiltä ja puntio menee hyvin!
Elsakoo: Tsemppiä punktioon! Tulehan sitten kertomaan, mikä oli saalis
Omaa napaa: Hurjasti on kyllä ollut mietittävää. Pää on täynnä kysymysmerkkejä, jotka eivät varmaan selviä vielä hetkeen. Diagnoosin saamiseen voi nimittäin mennä aikaa. Yhden geenitestin tekemiseen menee useita viikkoja. Toive olisi, että ennen kesää tilanne olisi selvä. Mulla ei noissa geeniarpajaisissa ole ollut kovin hyvä onni, sillä muitakin suvussa kulkevia vikoja tai sairauksia on tullut perittyä. Siltä kannalta periytyvyyttä on tullut aiemminkin mietittyä. Nyt se vain löi päin pläsiä sen vuoksi, että kaikki on vielä auki. Minulla tämä on tämänlainen, mutta koska kyse on yksilöllisestä sairaudesta en tiedä millainen tämä voi olla pahimmillaan?! Myös oma perhetaustakin tässä nousee taas pöydälle. Olen nimittäin vajaa neljä vuotta sitten katkaissut täysin tietoisesti, itseäni suojellen välit äitiini. Ja isän kohdalla tapahtui hieman vastaavasti viime kesänä, kun asiat vain johtivat siihen pisteeseen, etten enää pystynyt, enkä halunnut ottaa vähän väliä paskalastia niskaan. Näitä valintoja en kadu, koska pystyn viimeinkin hengittämään vapaasti, mutta tässä kohtaa se aiheuttaa taas hieman haasteita. Mutta nyt minä aloitan viikonlopun vieton! Otin perjantain vapaaksi, että saan tehtyä jotakin mukavaa ja vähän muutakin ajateltavaa. Rentouttavaa viikonloppua teille kaikille!!