IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotitesti puhdas nega. Kävin kuitenkin veritestissä varmuudeksi koska tuhru ei alkanut. Tuskin positiiviseksi muuttuu, mutta toivossa on taas hyvä elää.

Joko Pisaman veritestin tulos on tullut?

Mie täällä alan taas piinailemaan. PP5 tai 6 tai jotain sellaista ja nippailee munasarjoja ja alavatsaa ja valkovuotoa tulee kiitettävästi :grin Toisaalta ollut paineeton kierto kun olen syönyt kuin porsas, siis ihan mitä vaan määrättömästi ja naukkaillut viiniä jouluna jne. vaikkakin hermosin sitä että osuiko tallettelut kohdilleen. Testailla voisi joskus ennen loppiaista ellei sitä ennen ole peli selvä.

Veritesti oli nega. :angry4 Pelottaa jo valmiiks miten mies reagoi. Vähän kyllä alustin sitä jo aamulla. Kun tietäis edes tuleeko sitä jossain vaiheessa raskaaks niin tätä jaksais paremmin. Pelottaa ihan hitosti että jäädään lapsettomiksi.

Tsemppiä ihan hirmuisesti Pisama. Toivotaa et saatte pikkuisen. ❤

Oliks muita piinailoijoita Riven seurana? Toivotaa et alkaa nyt plussa-aalto

Ite odotan ovis-plussaa et päästäis ekaa passii :) tänää alko testaaminen vähä jännittää miten tässä kierrossa käy ku viimeks ei ees siirtoo päästy :(

Täällä olis pp 9 ja suolisto-endo taas oireilee, eli tuskin on tärppiä tässäkään hoidossa. Aiemmissa kahdessa hoidossa käynyt samoin. Testaan kuitenkin maanantaina kerta käskettiin, jatkan luget sinne asti. Kipuihin ei meinaa panacod riittää, tuntuu et taju menee kun niin viiltää. Nyt alkaa olla voimat vähissä, kun ei rankimmillakaan hoidoilla lasta saada :( En ole miehelle uskaltanut edes vielä puhua. Pelkään, että tämä on tässä :(

Hileinen 3.ivf pp 9

En uskalla enään toivoa että päästään siirtoon ensi viikolla. Oon lääkärin pyynnöstä joutunut laskemaan tyroksinia ja tiesin että arvot tippuu liian paljon mutta mua ei uskottu. Nyt tsh on 7. Eikös se oli siirron kannalta liian paljon? Että ottaa päähän. Tiesin tämän ja sanoinkin sen lääkärille mutta ei voitu uskoa. Olen 17 vuotta syönyt lääkettä ja tiedän jo kuinka mikäkin annos minulla toimii. Kismittää, sapettaa ja ottaa päähän.

Eikä nennu?! Miten voi olla noin urpo lääkäri:mad:

Hileiselle iso tsemppirutistus:Heartred

Toivotaan että pääsette siirtoon Epätoivo :happy:

Mies lupasi että jos näillä soluilla mitä on pakkasessa ei tule mitään, niin alamme kyselemään lahjasiittiöistä. Onko kellään kokemusta?
Toivo nostaa päätään ♡

Pisamalle voimia!

Hileinen koita pitää tsemppiä yllä, jos kuitenkin onnistuisi!

Nennu huono tuuri tuon tsh:n kanssa!

On Progynova kuuri on tuonu kivan pahoinvoinnin ja tänään alko luget.. huippu kompo siis! :wtf: Pas 2.1. Pakkasessa vain 1 blasto.. toivottavasti selviää sulatuksesta. Nyt siis kolmas kerta kun yritetään päästä tekemään PAS.. joko nyt onnistuis :nailbiting:

Auringonkukka kp 16 lääkkeellinen Pas kierto

Muokattu viimeksi:
Tsempit Pisama ...
nennu, meillä oli lahjamunasolut, oletan että siittiöitä löytyy kätevämmin (pakastimesta). Ainakin siihen kuuluu keskustelu psykologin kanssa aiheeseen liittyen. Menisittekö IVF:llä vai inssillä? TSH on kyllä nyt pyllyllään, mikset vain itse ota annosta, jolla se pysyis 1,5-2? Mulla kans 20 v. vaiva...

Nennu mullakin on vajis ja aika usein oon ite tehny lääkityspäätökset... Just tänään sain viime viikolla otettujen verikokeitten tulokset. TV4 oli 1,7 ja TSH 14. Ihan viiterajojen sisällä ovat, mutta mietityttää kun tuo TV4 on noussut hitusen vajaasta yhdestä tuohon 1,7 vajaassa vuodessa vaikka lääkitystä ei ole muutettu.

Hileiselle kovasta tsemppiä viimeisille piinapäiville. peukut ja varpaat pystyssä että nyt onnistuisi teillä :)

Rivelle myös puhaltelen plussapuhuria!

Pisamalle pahoittelut :(

on: huomenna ultra jossa katsotaan josko ehdittäisiin tekemään siirto ennen loppiaista. Huonossa tapauksessa tulee loppiainen sekoittamaan tilanteen eikä siirtoa tule. Lääkäri suunnitteli alustavasti niin että pregnyl ensi maanantaina, alkiot sulamaan keskiviikkona ja siirto torstaina. Kolme veijaria on enää pakkasessa ja kaikki otetaan sulamaan.

Takaisin