IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Floralille paljon paljon onnea - tiesin jo ku kirjotit sun ovistestistä, että oot raskaana.

Juntturalle valtaisat pahoittelut - toivoin niin plussaa teille(kin)!

Kattikalle tsemppiä uuteen nousuun.

Hileiselle paljon onnea piinailuun!

Auringonkukalle tsemppiä PASsiin.

Aawalle onnittelut hyvistä rakenneultrakuulumisista.

Toivonkipinälle tuplaonnea!!

Mulla alko kaksi päivää siirrosta järkyttävä pahoinvointi. Ehdin jo olla onnesta mykkyrällä (voin siis ekasta raskaudesta pahoin jo ennen plussaa aina syntymään asti), mutta sitä "iloa" kesti tasan kaksi päivää. Sitten se loppu ja mun toivoki loppu sitten siihen. Eilen itkin ja itkin kun tuli niin syvä epätoivo. Jotenkin sitä (lapsellisesti) toivo, että heti ois napannu. Tein sitten tänään r-testin ja siihen tuli sellanen viivanpaikka eli sopis hyvin siihen, että jotain on ehkä yrittänyt tapahtua. Mutta kun se ei mua nyt lohduta ****n vertaa. Soitin jo tänään klinikalle ja vaadin saada PAS suunnitelman, jotta mitään välikiertoja ei tule. Katotaan nyt kun huomenna lupasivat palata asiaan. Koittivat kyllä pitää lippua korkealla kun testipäivään (25.12.) on vielä aikaa, mutta kun mä vaan tiedän. Ai niin. Saatiin kuitenkin sitten vielä kaksi blastoa lisää pakkaseen eli siellä on nyt kolme huurunenää (jotka näköjään tulee tarpeeseen. Mur!).

Nuuskamuikulle tsemppiä kovasti! Voihan se joulun ihme vielä tapahtua ja plussa ilmaantuu testiin :) Ja hyvä että teillä on kolme pikkuista vielä pakkasessa odottamassa jos käy niin että tämä kierto ei plussaa tuo.

Onnea plussanneille ja rutkasti tarrasukkia ja hyvää mieltä :)!

Ovis-gate: juilinnat jatkuu. Onkohan sieltä tulossa ihan mega-mölli kun näin kauan tuloaan valmistelee??:laughing021 Illalla olisi tiedossa tytön joulujuhlat, vollaan siellä varmasti taas tuttuun tyyliin..

Onnittelut kaikille plussista ja pahoittelut negoista!
Oon välillä käynyt täällä lukemassa kuulumisia, mut ei oo vaan jaksanu kommentoida. Töissä on niin kauhee kiire, et vie kaikki voimat.
Itellä ois viel muutamat päivät piinailua, tarviis testi/testejäkin ostaa. Ovistestin kyl tein tänään, kun täältä oon lukenut et sekin vois plussan näyttää...tuli kyllä siihen kaks viivaa mut eipä tuota vielä viitti juhlia.

Nuuskamuikku, laitahan kuvaa siitä hailurasta, toivottavasti se sieltä vahvistuu, oireet ainakin vaikuttaa hyvälle :)

Rive, tsemppiä sinne! :)

Minkki, koska teet raskaustestin? Hiukan alkoi jänskättää, kun kerta ovistestikin viittaa jo hyvään suuntaan. :)

Mä jään nyt joulutauolle, käyn kyllä lukemassa ja aina kun on aikaa niin yritän kyllä kirjoitellakkin. :)

Oikein ihanat joulut kaikille! <3

Minkille tsemppiä piinapäiviin. Ovistesti lupailee hyvää :). Mulla näyttää ovistesti aina loppukierrosta lähes yhtä vahvaa viivaa. Kuvien perusteella ei kyllä ollu paljoa vahvempi ku esikosta plussasin dpo12.

Mut joo. Tein sitten tänään jossain mielenhäiriöissä uuden testin ja siinä on nyt musta selkeempi viiva kun siitä sai jonkunäkösen kuvanki otettua. Miksi ihmeessä mä kiusaan itteäni näin?! Nyt oon sitten koko päivän käännelly ja väännelly sitä testiä. Esikosta dpo12 oli jo ihan kuvattava, joskin vaalea viiva samanmerkkisessä testissä. Hoitajakin klinikalta koitti toppuutella, että minkänäkönen viiva vaan on hyvä merkki ja seki nyt sitten turhaan nosti niitä toiveita. Sain kuitenkin PAS ohjeet vaikka hoitaja sanokin noin sata kertaa, että täytyy ekaks käyttää Luget loppuun ja tehdä 25.12. vielä se testi. Joo joo ;)! Pitäis varmaan heittää kaikki testit roskiin, ettei tulis näin sekoiltua. Tyhmä minä!

Edit: Jaa, en mä kyllä tossa kuvassa tietokoneelta mitään näe :D

Liitteet

• 2016-12-21_dpo12_rajattu.jpg
    2016-12-21_dpo12_rajattu.jpg
    89.9 KB · Katsottu: 196
Muurahainen, mulla on testipäivä tapaninpäivänä. Sekin viel et aina rupee kuvittelemaan kaikkia oireita...nyt on kyl närästänyt perjantaista asti ja ollu iltasin tosi huono olo. Mut onneks enää kaks työpäivää ja sit 5 päivän jouluvapaat. Ihanaa joulua kaikille

Nuuskamuikulle ja minkille tsemiä loppuihin piinapäiviin. Toivottavasti onnistas ja saatas jouluna hyviä uutisia <3

Täällä samoin tulee varmaan jouluna kirjoteltua vähempi, mutta lukemassa käyn :)

Hyvää ja onnekasta joulua!

Mitä täällä tapahtuu?! Nyt kaikille viivoille vahvistumista :Heartred

Ovisplussa tuli tänään, wuhuuu!! Sen kunniaksi tallettelut ja jos vielä huomenna jaksais niin jes:hilarious: Mieshän on täällä kuumeessa mutta urheasti hoiti hommat. On jotenkin ihan älyttömän hyvä fiilis juuri nyt. Joulujuhlissa oli tunteet pinnassa ja katselin pikkuvauvoja siellä ja olin melkein pakahtua:love7

Tsemppiä piinapäivien loppurutistukseen nuuskamuikku ja minkki! Kunpa saisitte ihanat joululahjat!

Rive tulihan se plussa ja tosi hyvin ootte päässy hyödyntämään! ;)

Saapuhan se tänne pieni kuumekin flunssan kaveriksi, mutta jalat oon koittanut pitää lämpösenä, kun Rive niin käski. ;) :) Nyt on onneksi jo suunta parempaan ja pääsen nauttimaan joulustakin.

Pikainen omanapa: eksyin omakantaan ja selvisi, ettei kumpikaan jatkoviljelyyn jäänyt alkio päätynyt pakkaseen :( Voi, olispa tää kyytiläinen sitkeää sorttia...

Hileinen pp 3/ dpo 7

Harmi hileinen, ettei pakkaseen päätynyt mitään, mutta sovitaan, että kyytiläinen on matkassa jäädäkseen :)

Ja sitten omaan napaan. Mä vannoin ja lupasin, että en testaa... No - testasin sit kuitenki. Ja kun 10-herkkään testiin ja 25-herkkään testiinki tuli jotain tynkää jota ei tarttenu ees fikkarilla tiirata niin tein sitten digin ja sen mukaan oltaisiin kun oltaisiinkin raskaana (1-2 weeks) :O!

Tässä vielä kuvasaastetta tuotoksista: ylimmäinen testi on 25-herkkä, keskellä 10 ja alhaalla ovistesti.

Nuuskamuikku 3+6?!!?

Liitteet

• 2016-12-22_3+6.jpg
    2016-12-22_3+6.jpg
    278.4 KB · Katsottu: 197
Onnittelut nuuskamuikku. Kyllä siellä viivat näkyy.

Hileinen toivotaan että tää nyt tarraa kovaa kiinni ja on sitkeä tyyppi.

On. Nyt pp7 eikä oireita mihinkään suuntaan. Muutamana pv tuntunut lievää menkkakipua silloin tällöin. Rinnat hieman arat edelleen,varsinkin kun ottaa liivit pois. Outoa on että ei ole edes mitään lugenippailuja. :eek: eli tosi oireetonta menoa. Jostain takaalalta meinaa fiilis ei taaskaan onnistunut nostaa päätään. Ei vaan taaskaan ole olo että olisin raskaana. En ole kyllä koskaan ollutkaan joten mistä voisin tietää miltä se tuntuukaan.
Testaaminen jää ens viikkoon. Huomenna lähden reissuun eikä oo yhtään testiä, enkä ajatellu reissun päällä testatakaan.. kyllä se tuhru sieltä lugejen läpi taas tulee jos pn tullakseen.

Onnea Nuuskamuikulle :)!!!

Ei mennyt tallettelut nappiin eilen. Mies on niin kipeä että ei tietenkään pysty. Kyllä muuten vituttaa ihan hieman, on ollut niin hyvät fiilikset tän oviksen suhteen ja veikkaan että ovis on tapahtunut yöllä tai tapahtuu tänään. No eipä siinä, onhan näitä..välillä kyllä tekisi mieli sanoa sille ukolle että voitko edes yrittää?! Turhauttaa niin hulluna kun ei minuukaan varsinaisesti kiinnostais piikitellä hormoneja ja mennä punktioon ja luoja ties mihin MUTTA KUN SE ON PAKKO JOS LAPSI HALUTAAN. Niin, ellei sattuis kaikki menemään nappiin ja tärppäis luomusti. Mitä tuskin tulee tapahtumaan ainakaan tässä kierrossa kun pelipaikoilla pitäis olla siittiöitä paljon mutta eihän se toissapäivän tallettelu varmaan riitä kun siittiöiden määrä on ylipäänsä alhainen.. Pahoittelut näin huonon tuulen viestistä, nyt on se joulumieli kaukana. Ja joo, ei se itseäkään hirveesti huvittais jos on kipeenä mutta joskus hommat on vaan hoidettava vaikka ei nappais yhtään.

Onnea Nuuskamuikku!!! ♡

Rive ymmärrän mistä puhut. Tuntuu että ukko on muuten ympäri kuun valmis mutta kun ovis olis tulossa niin "väsyttääeihuvitatms". Sillon tekis mieli sanoa pahasti.... ;)

Rive, toi on niin turhauttavaa, muistan kyllä. <3 toisaalta jos ovis on yöllä tapahtunut, siellä matkais juuri nyt munasolu, ja jos näin aamulla saisit kellistettyä ukkokullan, niin kaverit olisi vastassa siellä munasolua. :) tsemppiä sinne!

Isot onnittelut Floral ja Nuuskamuikku. Aivan huippua että saadaan joulun alle plussia tähän ketjuun

Hileiselle ja pisamalle (oliko muitakin) pitkää pinnaa piinapäiville.

On: mulla pyörähti uus kierto käyntiin ja sitä myöten tehään seuraava pas, jos ei tuu loppiainen sotkimaan kuvioita. Nyt sulatetaan meidän viimeiset alkiot. Jos tästä ei tärppää niin edessä kolmas ivf. Sain jo reseptit valmiiksi niin voin hakea lääkkeet tämän vuoden puolella ku on lääkekatto täynnä.

Oikein ihanaa joulunaikaa kaikille teille vahvoille naisille!

Takaisin