IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään on tullut itkettyä niin et silmät on ihan punaset vieläkin. Katoin sitä elokuvaa missä se koira siel juna-asemal odottaa isäntäänsä mikä kuoli..sit tuli itkettyä kaikki muutkin itkut, eikä meinannu saada millään loppumaan..aamulla siis oli tuhruvuotoa tullut, et kai ne menkat sit alkaa jo lugejen läpi. No aamulla testi, jos tarvii enää tehdä. Vähän on paskat fiilikset, ei saada enempää hoitoja julkisella, kun mulla ikää 40. Huoh..sorry vuodatus.

Minkki ja toiveikas :Heartred.
Erehdyin kanssa katsomaan sitä elokuvaa,vaikka tiesin että hanat siinä aukeaa. Nähnyt sen aiemminkin ja itkemättä ei voi olla. Tuli kyllä täälläkin kaikki muut asiat mieleen ja itkua oli vaikea hillitä.
Sisko oli yöllä lähtenyt synnärille, nyt olen meistä sisaruksista vanhin ja ainoa kenellä ei ole vielä lapsia. Pikkasen kyllä kirpasee.

On. Pp 11 eikä oireita. Välillä hetkellisesti menkkakipuja eilen ja tänään. Ainakaan vielä ei tuhru ole lugejen läpi alkanut. Jos ehdin huomenna hakea testejä voi olla että illalla testaan ja jos ei tuhru ala läpi niin ke käyn verikokeessa.

Minkki ja Toiveikas voimia! ♡

Pisama toivon kovasti plussaa sinulle! Joskus oireettomuus on hyvä.

On. Täällä vain odotellaan ultraa joka olis 2.1. Alkaa jännitys heräileen että entä jos meidän alkiot ei selviäkään sulatuksesta.

Pahoittelut tuhruista ja vuodoista, ihan sieltä ja syvältä:angry7

Toivotaan ketjuun plussia vielä loppuvuodesta!

Täällä eletään pp2 tai pp3. Tallettelut -2 ja 0-päivinä, loppujen lopuksi ihan ok vaikka kiukuttikin kun se -1 meni pipariksi kun mies oli kipeänä. En lähde nyt noita Lugejakaan käyttämään vaan katsotaan että miten käy. Täytynee testailla uuden vuoden aattona niin tietää sitten voiko sitä skumppaa kietoa:p

Minkki voi ei.. :( Tunne on enemmän kuin tuttu, musta tuntuu välillä, että se asuu meillä.. :( Kunpa se muuttaisi jo pois, meidän kaikkien luota..

Pisama toivottavasti siellä testissä on kaksi viivaa! :)

Rive hyvinhän te tosiaan saitte ajoitettua puuhat. :)

Mitä lähemmäs suunnittelukäynti lähestyy, sitä enemmän ajattelen ja pelkään kaikkea. Nään unia, joissa pelko ja ahdistus ovat näyttelevät pääosaa, niistä herääminen on lähes yhtä kamalaa kun niiden näkeminen. Tänä aamuna jo ohikiitävän hetken mielessäni oli ajatus 'pitäisikö jättää kokeilematta?' En osaa nimetä mitään selkeää, mikä pelottaa tai ahdistaa. Ehkä se on vain se, että eihän tässä näin pitänyt käydä.

Tsemppejä ja halauksia kaikille,toivitaan että ensi vuosi tuo plussia kaikille!

Ihan harmittaa täällä kysellä kun ite plussasin viime viikolla...mut miten muilla plussanneilla,onko oireita tullu miten ajoissa? Plussasin pp11 jonka jälkeen nipisteli mahaa ja oli paineen tunnetta kohdussa mut nyt ei oo muutamaan päivään tuntunu mitn... testi näyttää vahvaa plussaa ja digi 2-3 mut pelkään niin et tämä menee kesken...polille en ole saanut soitettua kun viikon vielä kiinni. Nyt siis menossa rv 4+4. Anteeksi jos kyselen tyhmiä mut eka plussa ever...

Floral, riven kanssa samaa mieltä, tää raskaus on ollu kyllä niin oireeton et en olis ilman testejä uskonut olevani raskaana. Alussa oli vain jotain ruokahimoja ja väsymys ja palelu, väsymys jatkuu edelleenkin. :)

Muurahainen ja pikkuinen 15+2

Floral: Älä huoli. itsellä ei alussa ollut juuri mitään. tissitki tuli kipeeks vasta 4+. Mulla sentään 2 kyydissä ja luulis että kaikki oireet tulee tuplaten, pöh :confused005 tällä hetkellä 8+2, eikä vieläkään muuta kun etoo ja tissit kipeet. 2 edellistä raskautta oireettomia, ei edes pahaa oloa, eikä tissikipua. Onnea odotukseen, kaikki on varmasti hyvin :)

Kiitos kaikille myötätunnosta! Nyt kun nämä hoidot mitä meille luvattiin on käyty, niin onkohan vielä joku lääkärissä käynti vai oliko se tässä? Onko jollain kokemusta/tietoa? En saanu ketään tyksistä ees kiinni, on vissiin sulku vielä tän viikon..
Missähän vaiheessa sitä jaksaisi lajitella ja laittaa myyntiin noi pojalta jääneet pienet vaatteet..voi olla että joutuu jonkun pienen "loman"hakemaan että taas jaksaa jatkaa elämää eteenpäin.
Tsemppiä kaikille hoitoihin ja myös jo raskautuneille. <3

Minkki, pahoittelut! joissain paikoissa on joku "loppukeskustelu" - itse oltiin yksityisellä eikä sitten koskaan tullut mentyä. Vaikka olevinaan lopetettiin.
Te ette sitten yksityiselle meinannu?
Joo mä oon tota ikäjuttua miettinyt kans paljon, ja tavallaan harmillista, että jäi näin pitkälle tämä hommeli. Hyvin olen kyllä jaksanu heräillä ja hoidella tälläkin iällä. Ja toista ehkä sitten yritetään vielä pakastimesta, vaikka oma ikä alkaa olla ku "iso-äidillä"...
Plussia ketjuun kaikille ja onnekasta uutta vuotta, pianhan se on alkamassa ja monilla hoitokierrot jatkuu.
Katjusha ja tyttö 4,5 vkoa

Onpa paljon PASin odottellijoita - tsemppiä jokaiselle!

ON: Ei oo menny kovin mukavasti täälläkään. Kunhan plussatestin patteri loppu niin alko tuhruvuoto ja seuraavana päivänä jo kunnon verinen vuoto. Se oli sitten tosi kiva jouluaattona istua side housuissa sukulaisissa. En muista avanneeni ensimmäistäkään lahjaa... Sama homma jatku seuraavanakin päivänä ja kun illalla pääsin kotiin niin itkin ja itkin ja itkin - ja itkin. Arvoin sitten vielä, että uskaltaako letrozoleja alottaa kun ei ollut klinikalla mitään puhetta tälläsestä tilanteesta ja tuumasin, että ei vissiin passaa alottaa kun testissä kuitenkin plussa oli. Jostain syystä tein eilen aamulla kuitenkin raskaustestin ja viiva oli tuplasti niin tumma kun siihen asti ja digikin näytti raskaana 2-3 viikkoa. Verenvuodatus se vaan kyllä jatku ja jatku.

Tänään pääsin vihdoin soittamaan klinikalle ja kätilö tuumas vaan, että on tosi yleistä vuotaa alkuraskaudesta - varsinkin hoidoilla alkaneissa raskauksissa. Jos haluan ni voidaan ottaa veritesti ja meninkin sitten käymään. Tulokset tuli iltapäivällä ja kätilö soitti iloissaan, että tukevasti olen raskaana! Sano sitten vuodolle olevan monta mahdollista syytä, mutta tässä vaiheessa ei voi kun olla ja odotella. Varasi sitten mulle alkuraskauden ultra-ajan "mahdollisimman" aikasin eli tasan kahden viikon päähän (6+4). Saa nähdä mitä siellä näkyy vaiko mitään ja päästäänkö sinne asti. En pysty antamaan itselleni lupaa ajatella olevani raskaana. Neuvolaanki pitäis soittaa jos meinaa saada ajan sopivaan aikaan omalle tädille, mutta en tiedä uskallanko. Plääh. Anteeksi pitkä ketjun ulkopuolinen avautuminen...

Nuuskamuikku kyllä minuakin pelottaisi luottaa raskauteen. Vaikka olen myös kuullut että alkuraskaudesta voi tulla vuotoa. Toivottavasti pikkuinen pysyy kuitenkin matkassa loppuun asti ♡

Nuuskamuikku, toivotaan hyviä uutisia ja kaikkea hyvää! Kyllähän tuo lupaavalta kuulostaa, mitä hoitaja sanoi :) Vuodot on kyllä niin pyllystä, että kyllähän se koville ottaa.

Nuuskamuikku varmaan siellä veressä on sen verran paljon raskaushormoonia ollut että kätilö uskalsi toiveikas olla. Uskon että on vaikea rentoutua jos kerran vuotoa on. Toivon niin että kaikki olisi hyvin.

Mulla oli vastaavasti aamu ja koko päivä aivan kamala fiilis. Teki vaan mieli itkeä ja jäädä kotiin. Tuli vahva tunne että en ole raskaana ja tulevaisuus vielä auki hoitojen suhteen. Kävin ostaan testejä mutta en uskalla testata. En kyllä tällä hetkellä pysty pidättämään 2 tuntia kauempaa? Tuhru on edelleen pysynyt poissa,mutta menkkakipuja silloin tällöin ja selkäsärkyä. Huomenaamulla teen testin ja käyn vielä varmistamassa veritestillä. Sitten sen näkee. Nyt tuli vaan niin sellainen olo että olis raskaana...silti alitajunta ei anna periksi että olisin. Nyt siis pp12. Kyl tää elämä on vaikeeta :smiley-angry016

Pisama: kombo ei tuhrua+menkkakipuja välillä+selkäsärkyä kuulostaa lupaavalta :) Pidetään peukkuja pystyssä:joyful:

Nuuskamuikku: tsemppiä teille kovasti, ihan varmasti on pelottanut tuollainen vuoto:inpain: Testit kuitenkin kertovat totuuden:)!

Takaisin