IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Katjusha! ❤️ Aivan mahtavaa...
Nennu90 Me ollaan tosiaan yksityisellä hoidossa ja siellä on suositeltu ainoastaan clearbluen digitestiä. Se on luotettava ja ei tarvi tulkita viivoja, hymynaama kertoo kun LH on nousussa.

Hintaviahan ne on, (n.2.2e/kpl) mutta hoidot muutenkin niin kalliita joten mitään virheen mahdollisuuksia ei ainakaan oviksen mittaamisen kautta haluaisi. Toisilla toimii nuo liuskat, joissa viivojen tulkintaa, mulla ei. Meän klinikka niitä ei suositellut.

Omaa napaa: PAS siirrosta 8 päivää, ei oikeastaan mitään oireita tällä hetkellä.
Välillä ollu pientä juilintaa munasarjojen kohdalla ja pääkipua, pääsäntöisesti kuitenkaan ei juuri mitään.

Malttamattomana muutamat negat testannut, nyt yritän malttaa ainaki ensi viikkoon.

Ja nimimerkkiä en nyt muista mutta sulle joka yllättäin spontaanisti raskauduit, onnea paljon! Kiva kun tulit kertomaan kuulumisiasi. Ei se mahdotonta ole. Meän nuorimmainen (11v) on tälläinen " ei vielä valmiita icsiin, pidetään taukoa ja katotaan syksymmällä"- luomuihme

Nyt ollaan kuitenkin siinä pisteessä että luomuihmeen mahdollisuudet on laskenu entisestään, eikä tässä enää mitään nuoria olla, joten toiveet on korkealla tämän viimeisimmän passin puolesta...

Maleen

Toivonkipinä: Kyllä. Yöllä en saanut juurikaan unta, mutta maltoin seitsemään. "Raskaana. 3+"

Maleen77: Mekin käytettin ClearBluen digejä ja ne oli hyviä, selkeitä ja luotettavia. Meillä ovulaatio todennettiin aina ultrassa, joten tiedän, että testi oli aina oikeassa. Me yritettiin yli puoli vuotta ennen tutkimuksiin hakeutumista ja sen jälkeen kokeiltiin 6 kk OI:tä ja sitten kaksi IVF:ää joka todisti, että mun munasolujen laatu on erittäin huono. Siirtoon ei päästy ikinä. Luovutin toivon kokonaan ja ensi kuussa olisin alkanut taas popsimaan e-pillereitä. Mutta näin vain kävi. Letrot ja Terot toki käytössä (mulla on tosi lyhyt luteaaluvaihe), muttei mitään vippaskonsteja tai ovulaation tikuttamista. Nyt tässä ja eka ultra perjantaina. Huh huh.

Voi Onnea Dolcetti :) tulin niin iloiseksi sun uutisista.
Ja Katjushalle onnea pienestä tytöstä, oma pienokainen on vihdoin sylissä.

Auringonkukalle pahoittelut :( miksi ne on niin tarkkoja tuon siirtopäivän suhteen? Mulla oli limis viime PAS:issa perjantaina 4,5mm ja maanantaina kontrollissa 9mm. Söin vehnänalkioöljyä tuossa välissä eli voi vahvistua nopeastikin.

Nennu, joko sulla alkoi vuoto? Oliko testi nega?

Toivonkipinälle onnittelut plussasta :) Hymy nousi sunkin testistä kasvoille.

on: Tänään pistetty menopur ja nyt odotellaan ens keskiviikon seurantaultraa. Vehnänalkoöljyä syön jo nyt. Tiedättekö voiko / saako sitä syödä läpi kierron? Foolihappoa hain myös lisää apteekista ja nyt yritän muistaa syödä sitä säännöllisesti.

Hei olikos täällä tietoa siitä että milloin 4-päiväinen alkio kiinnittyy suunnilleen? Vai oliko siihen mitään laskukaavaa:bored: Toinen homma mikä mietityttää on se että rinnat eivät ole yhtään kipeät vaikka oviksesta jo monta päivää ja Lugetkin jo aloitettu torstaina!!!

Isot onnittelut myös Dolcetille! :joyful: aivan ihana juttu!

Tiiättekö naiset, mä tuun varmaan hulluksi ennen kuin pääsen testaamaan. Eilen ja tänään on lugemössön lisäksi tullut reilummin valkovuotoa vessassa käydessä ja tänään jäi osa lounas-subista syömättä, kun yhtäkkiä tuli tosi etova olo...en halua uskoa, että raskausoireita voisi olla jo näin aikaisin! Nyt menossa siis pp 4 ja alkiot 10 päivän ikäisiä, jos ovat hengissä...

Täälläkin päästään kohta taas tositoimiin. Suunniteelukäynti oli eilen ja ensi viikolla alkaa piikitys. Puregon vaihdettiin nyt menopuriin joten toivotaan että saataisiin laadukkaimpia alkioita. Tosin ikävä kyllä vika taitaa olla mun ikä,koska hienosti aina tapahtuu hedelmöitys mutta sitten solut hyytyy jossain vaiheessa.

Vähän tuli kyllä yllätyksenä että vaikka lääkekatto täynnä ei 4. ivfssä enää kela korvaa lääkkeitä. Sekin vielä tähän, prkl. Onneks on edellisiltä kerroilta jääny orgalutraneita niin säästyy jo heti reilu 200€.

Junttura mä en muista tosta vehniksestä. Ite olen syöny alkukierron päivittäin ja loppukierrosta ottanut silloin tällöin. En tiedä lopettaako limis jossain vaiheessa kasvun, että onko siitä sitten enää hyötyä? Toki siitä hyvät vitamiinit saa :happy:
Millä annostuksella sulla se menopur menee? Mulla aloitetaan 125. Paitsi jos menkat alkaa väärään aikaan ja itsenöisyyspäivä tulee sotkemaan niin sitten mennään 100. Onko sulle tullut siitä oireita. Vähän jännittää kun puregonista ei pahempia tullut että mites menopur sitten.

Onnea Katjusha prinsessasta!

Ja Dolcetin ylläriplussasta superisti onnea myös! Mahtavaa!

Olikos muitakin plussanneita, onnea kaikille!

Paljon oli piinailijoita, tsemppiä ja plissatuulia teille!

Pahoittelut kaikista negoista ja epäonnisista kierroista/hoidoista. On tämä vaan raskasta!!

Täällä toinen luomukierto alussa. Pakkanen siis tyhjä neljän siirron jälkeen ja toinen ivf tulossa joskus maalis-toukokuulla varmaankin. Pääkoppa alkaa olla toipunut ekan kierroksen pettymyksistä ja voisi jo kohta aloittaa rulijanssin alusta. Ärsyttävän pitkä jono. Pysyttelen edelleen taustalla, kun ei omissa hoidoissa tapahdu mitään. Mutta elän mukana ja luen kaikki teidän jutut :)

Onnea Katjusha! Ihanaa vauva aikaa <3

Onnea Dolcetille plussasta! Mahtava tarina :) Samoin Toivonkipinälle onnea, ja molemmille kovasti onnea myös jatkoon!

Nennulle pahoittelut, en muista oonko vielä pahoitellut. Tsemiä kovasti ja voimahaleja!

Sagi voi jospa olis tärpänny! Tsemiä piinailuun!

Ikävä Auringonkukka jos taas siirtyy!

Tsemiä kaikille muillekki!

Olen jotenkin sekaisin varmaan tai jotain mutta nämä kuukautiset jotka alkoi niin on jotenkin helpottanut pettymystä. Alkio taisi olla kiinnittynyt ainakin osittain tms kun kaikkien oireiden ja haamujen jälkeen tyhjennysvuoto on ollut todella runsasta ja selvästi on supistellut nyt pari päivää. Ehkä mekin vielä onnistutaan. Vaikka tällä kertaa menikin kesken mutta helpottaa kun tietää että jotain oli tapahtunut. Ensimmäinen hoito oli ihan fiasko. Nyt lähdetään 2. icsin 1. passiin eri asenteella, paremmalla asenteella.

Niin ihana lukea kun täällä on nyt niin kovasti tullut plussia! Mahtavaa ♡♡ Onnea kaikille!
Ja tsempit piinailijoille!

Turhauttavaa... Ei tullu positiivista ovulaatiotestistä viikonlopun aikana. Soitin perjantaina lääkärii ja sano et testaile viikonloppuna ja viel maanantaina ja sit uudestaa soitat mikä on tulos. No tietenki negatiivinen :/ viel huominen kannattaa testata ja sit uudestaa soittaa. Mut oon jo luovuttanu tän kierron suhteen, en usko et päästä siirtoo enää.

Oikein paljon onnea plussanneille ❤️❤️
Piinailioijeille kovasti tsemppiä ja toivotaa et nyt tarraa lujasti kaikilla kii ❤️

Takaisin