IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suurin osa tutuista joita jäljellä on taitaa olla tällä palstalla. Tein tänä iltana kaksi testiä. Plussaa. Plussaa. KP 34. Olin luovuttanut asian suhteen jo aikoja sitten ja tammi-huhtikuussa kaksi katastrofi IVF:ää. Ja nyt plussaa. Valehteleeko testit? Onko mulla vaihdevuodet ja siksi väärä plussa? Apua

Mite vaihdevuodet vois nostaa hcg:tä???.. Voisiko tää olla klassinen unohda ja luovu ja hups heijaa olet raskaana! Eikös teilläkin ollu tosi pitkä ja kivinen tie takana? Onnea tuhannesti Dolcetti :) :)

Ihana kuulla että näinkin voi tapahtua :)

Testit. Aamulla digi sitten.

Liitteet

• Screenshot_20161125-214237_01.png
    Screenshot_20161125-214237_01.png
    617.9 KB · Katsottu: 217
Ei kait se noin paljoo vääristäisi. Ei minulla kyllä kokemusta oo mutta luulisi et siinä tapauksessa tulos vaan pikkuhaamu. Kyllä tuo miusta aikalailla plussalle näyttää. Mutta aamun digi kertoo sen sitten sinullekin, jos nyt tuntuu vielä epäuskoiselta :)

Dolcetti mulla näytti ovistesti melkein plussaa, mutta ei sitten siihen meinannut saada vaihdevuosissaan LH-plussaa viime syksynä.
Raskaustesti ei oo koskaan näyttäny mitään plussia, ellei raskaus kyseessä.
Katjusha - pienen tytön äiti 25.11.2016

Muokattu viimeksi:
Ja siis tosiaan tätä ennen ei mitään. Yksikään harvoista hedelmöityneistä munasoluista ei jaksanut edes kolmanteen päivään ja lääkäri ei siksi suositellut jatkamaan kolmanteen IVF:ään.

Paljon onnea katjusha pikkuisesta :love7 ja Dolcetille plussasta ja miukulle hienoista ultra uutisista :smiley-bounce005

Pahoittelut negoista ja pitkää pinnaa piinailijoille :signs003

Minä täällä jännäilen kuinka meidän käy..toivotaan että viiva vahvistuu entisestään. miehelle haamuilusta kerrottu ja vähän varovaisin mielin oli hänkin..

Onnea Katjusha!!! :Heartbigred

Dolcetille myös onnittelut ylläri plussasta!

Toivonkipinälle peukut pystyssä viivojen vahvistumiseen!

Miuku 88 oli saanut hienoja uutisia uä-käynnillä! Jes!

On: Pas kusee jo toista kertaa peräkkäin. Ovis osuu taas niin, että siirto olis viikonloppuna. Jos ei se vielä riitä, niin limis oli onneton 6,2mm.. sen kanssa kun ei kertaakaan aiemmin oo ollu ongelmaa, niin nyt sekin jo prakaa! Mä oon niin kypsä tähän odotteluun!:smiley-angry017

Voi Auringonkukka! :sorry: Onks se oikeesti niin päivän tarkkaa siirtojen kans? Oliks sulla nyt lääkkeellinen kierto? Ja kyllähän viikossa toi limakalvo vahvistuu! Mitä ne konstit olikaan, vehnänalkioöljyä ja greippiä? Muistaako kukaan? :woot:

Katjushalle isot onnittelut:Heartred!!!!

Auringonkukka: vehnänalkioöljyä ja greippiä nassuun, auttavat limakalvoihin tosi nopeasti. Onko vielä mahdollista että vois siirtyisi sen verran että pääsette siirtoon?

Otetaanko tuota vehnänalkioöljyä sen e-vitamiinin takia? Sekö se limakalvoa paksuntaa? Vai onko siinä joku muu vaikuttava aine? Minulla ois e-vitamiinia valmiiksi kaapissa. Ja vehniskii on siitä hankala kun sillä on niin tarkka se kylmäketju...

Onko mielipiteitä mitä ovulaatiotestejä mun kannattais ostaa? Ekaa passia suunnitellaan. Sen verran mitä olen niitä testejä tehnyt niin aina on tullut hailee viiva. Taisi olla niitä sofin testejä...
Mutta onko siis joku merkki mikä olis hyvä?

Nennu: mä oon käyttänyt pregchekin ovistikkuja, niihin tulee vahvat viivat jos on tullakseen. Koitin netistä tilattuja one stepin ovistikkuja välillä, mutta niihin tuli paljon haaleemmat viivat, ei hyvä..

Takaisin