IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sagi, aikaista on vielä! Ei luovuta toivosta:rolleyes:

Kiitos tsempeistä, oon kyllä niin vainoharhainen ihan kaiken suhteen..ja sitten kun ei tiedä suuntaan eikä toiseen että oonko just kuvitellut jotain. Se on kyllä jännä juttu että näissä hommissa ei kokemus auta ainakaan allekirjoittanutta yhtään! Luulisi että kaksi vuotta kun on kiertojaan seurannut, että osaisi jotenkin suhtautua oikein kaikenlaisiin tuntemuksiin mutta mitä vielä :wtf:

Muoks. Ja lisättäköön vielä että tissit ei edelleenkään ole kipeät. Minne se keltarauhashormoni hukkuu??? :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Niin no, sen Muurahaisen jakaman linkin perusteella pitäisi huomenna näkyä testissä 5 päivän ikäisen alkion siirto, jos on tärpännyt, että aikaista ja aikaista...

Rive, mulla rinnat kipeyty tässä raskaudessa vasta joskus viikoilla15.
Olin kanssa alussa ihan varma, että kaikki ei oo kunnossa kun ei missään tuntunut. Noh, näköjään oireet voi vaihdella radikaalistikin. :)

Huomenta naiset! Menkat alkoi viime yönä ja nyt mä täällä sitte itken silmät päästä. Elämä on niin perhanan epäreilua...

Sain just kuulla, että kolmas jatkoviljelyyn mennyt alkio ei selvinnyt eli ei mitään pakkaseen tälläkään kertaa. Tammikuussa aika lääkärin juttusille, että mitäs seuraavaksi. Voi olla, että kolmanteen yrityskertaan ei edes kannata lähteä. Mä jään nyt taustalle odottelemaan tammikuuta. Kiitos kaikille tuesta ja tsempistä, mitä täältä olen saanut :Heartred Toivon muille parempaa onnea. Ja rauhallista joulun aikaa sekä toiveikkaampaa uutta vuotta!

Meillä käytiin tänään hakemassa taas yksi alkio mukaan. Nyt sit piinataan taas. Huoh!

Sisko sai vasta vähän aikaa sitten lapsen, ihanan pienen. Mutta sillon kun hän sai tietää olevansa raskaana, niin ihan pikkase ärsytti (ja ärsyttää edelleen) se kommentti: "Hupsista, en olis uskonut, että ekasta yrityskierrosta tulisi, kun edellinenkin kesti tosi pitkään,5kk..."
Viisi kuukautta ei oo mitään :( ite kun joutuu vähän väliä ramppaamaan lääkärissä tämän asian tiimoilta niin ei paljoo sympatiaa heru viiden kuukauden yrittämiselle. Piti saada ulos systeemistä tää.

No nyt sitten hykerrellään kaksi viikkoa. Päätin olla stressaamatta ollenkaan. Vain mukavia asioita tänne kiitos. Ihanaa joulunaikaa kaikille!

Kattika, nyt hurjasti onnea matkaan :Heartred Kaikkia hyviä ajatuksia ja ihania ja pehmeitä juttuja!!

Joo, tuommoiset kommentit ärsyttää ihan suunnattomasti, en yhtään ihmettele että on jäänyt takaraivoon :sad001 Olin hetken tuolla Toinen haaveissa -ryhmässä, ja siellä yksi yrittäjä kirjoitti: "yk1 takana ja tiedän että ei ole pitkä aika mutta ärsyttää ja surettaa kun aina on siinä testissä vaan se yksi viiva". Räkänaurut ja kunnon röhötys päälle..aina on se yksi viiva siinä testissä:hilarious::hilarious::hilarious: Ja siis ymmärsin että ei sitä ensimmäistäkään tarvinnut kauaa yrittää. Päätin että en sitä ryhmää enää seuraa:joyful:

Kattika tsemiä piinailuun. Ne pari viikkoa on niiiiin pitkiä.

Sagille suuret pahoittelut.

Ihanaa kun monet on jo raskaudessa pitkällä

On: eilen kävin ultrassa. Limis 9.4mm eli hyvä ja vasemmalla 15mm follikkeli. Lauantaina pistän irrotuspiikin ja maanantaina aamulla ultralla varmistus että folli irronnut. Jos sillon kaikki ok niin otetaan se kolmen alkion setti jatkoviljelyyn. Siirto to tai pe jos joku alkioista kehittyy blastoksi.

Kiitos ninukki, Rive ja Junttura.

Junttura suunnitelmat kuulostaa oikein hyvältä :) hyvin tuut perässä. Toivotaan elinvoimaisia alkioita. Meillä ei oo puhuttu jatkoviljelystä tällä toisella yrityskierroksella.

Sagi, olen niin pahoillani!!! :( :( <3

Kattika, täällä pidetään peukkuja pystyssä, että siellä pikkuinen tarttuu hyvin kyytiin mukaan! <3

Juntturalle tsemppiä! <3

Uutena liityn tänne mukaan.

Kotona on v 2013 syntynyt lapsi, joka sai alkunsa kolmannesta inseminaatiosta (ensimmäinen Femar avusteinen). Nyt toista on yritetty saada aikaan kuuden Femar/Letrozol & Ovitrelle/Pregnyl -inseminaation verran - tuloksetta. Eilen alkoi eka IVF pistämällä Elonva ja Menopuria. Maanantaina 5.12. on eka ultra mikä tietty jännittää melkosen paljon, sillä insseissä follien määrässä on ollu melkoista hajontaa.

Olen lukenut viikon aikana koko ketjun läpi ja nimimuistini rajallisuudesta johtuen olen kyllä ihan sekaisin mitä kuuluu kenellekin. Sagille nyt ainakin tuoreeltaan pahoittelut.

Nuuskamuikku, 1. IVF, kp3

Takaisin