IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nennu ja Floral, oon pahoillani :Heartred tää on niin epäreilua. Eikös Nennu huurunenän ehtisi vielä siirtää tälle vuodelle vai pitääkö odottaa yksi kierto?

Ninukki, paljon onnea plussasta! :) Mulla ultrattiin Taysissa keväällä raskausviikolla 7. Ottavat varman päälle sykkeen löytymisen kanssa.

Salmiakille voimia tulevaan. Varmasti on hyvä, että leikkaavat.

Toivonkipinä, toivotaan, että haamu vahvistuu. Olishan se nyt todella hieno juttu :joyful:

Mulla ollut tänään pientä kipristelyä alavatsalla, mutta en halua uskoa, että olisi kiinnittymisestä johtuvaa. Pessimisti pettyy vähemmän...? Mutta kyllä mä eilen illalla laitoin käden alavatsalle ja pyysin ihan ääneen pikkuisia tarraamaan lujasti kiinni :oops:

Kattelin Kaneli tuota sun historiaa ja ollaan menty sun kanssa ihan samaa tahtia suht samoilla tuloksilla huhtikuusta 2016 saakka poislukien mulla nuo inseminaatiot.

Tervehdys naiset!

Ninukki, onnea plussasta! <3 :)

Olen tuolla taustalla haahuillut ja vähemmän nyt lueskellut. Oma tilanne kun ei taas ole mennyt niinkuin strömsössä. Procrenin (endon kuivatukseen määrätty, piti ajaa oma hormonituotanto alas) läpi puski menkat viime viikonloppuna ja kivutkin palanneet. Aika polille on 5.12 ja luultavasti viimeistä ivf:ää aikaistetaan. Riskinä kun on se että endometrioosi vaan tekee tuhojaan tuolla :( :( Olo viimeisen hoidon suhteen on jo valmiiksi luovuttanut. Lähestyvä joulun aika ei yhtään helpota tätä lapsettomuustuskaa :(

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, palaan aktiiviksi taas kun joskus hoidot ovat ajankohtaisia.

Hileinen yk 29+ 3. ICSIä ootellessa

Voi Hileinen tsemppiä kovasti! Ärsyttävä endo!! Toivottavasti saatte pian ajan ja hoito tuottaisi tuloksen <3

Nennu pahoittelut! Pahoittelut myös muillekin epäonnisille ketä en oo aiemmin huomioinu, voimahaleja! Ihan on perseestä! Nyt niitä plussia kehiin! Edelleen tsemiä piinailijoille!

Ninukille plussasta onnittelut! Ja Onnea jatkoon!

- Tipu, 3. Icsi viikolla 5.

Voi pahoittelut Floral negasta! ja olikohan joku muukin... Se pettymyksen tunne on jotain musertavaa. Näihin hoitoihin tulee ladattua kuitenkin enemmän toivoa kuin luomukiertoihin.

Nennulle voimahalaus, mulla tuli vain himmeä plussa, joka ei koskaan vahvistunut pp15 alkoi tuhru. Toivotaan vielä että olisi ihan vain vaaratonta vuotoa ja plussa kuitenkin vahvistuisi. Meinasitko testata vielä uudestaan?

Ninukille varovaiset onnittelut, ymmärrän kyllä asenteesi. Itsekin ajattelen niin että jalat maassa kunnes näkee sykkeen ultrassa.

S@almiakki voimia odotteluun!

Toivonkipinän viivalle toivon kovasti vahvistumista. Voi kun olisit saanut kuvan ladattua niin oltais päästy tihrustelemaan sitä :)

Hileisen tilannekaan ei ole kyllä helppo. Halaus!

on: tänään kp4 ja menkat loppu. Oli aika niukkaa vuotoa. Vielä pari letroa ja lauantaina menopur-pistos. Seurantaultra on kp11 sillon katotaan follien ja limiksen tilanne. Jännittää jo etukäteen noiden meidän palleroiden puolesta, mitä jos kaikki kuihtuu pois eikä yhdestäkään (kolme sulatetaan) tule blastoa?

Huomenia! Ai saakeli että jännittää!!!!! Puolenpäivän jälkeen täytyisi käydä hakemassa pikkuinen kyytiin jos vaan ei kuulu mitään..olisko jo pitänyt kuulua?? Oon kyllä niin paiseessa juuri nyt :hilarious:

Toivotaan Junttura että pikkuiset selviävät sulatuksesta ja kehittyvät blastoiksi:Heartred

Sagi, kiinnitymisonnea!:love7

Kovasti tullut viestejä tänne.
Sagi lääkäri sanoi sillon siirrossa kun asiasta kysyttiin että pidetään välikuukausi jotta kroppa saisi levätä. Yksi testi on vielä ja ajattelin sen huomenna perjantaina vielä tehdä kun sillon vasta olisi virallinen testi päivä. Odotukset eivät vain ole korkealla.

Plussanneille vahvistumista!!

Tsempit kaikille hoitojen eri vaiheisiin!! ♡

9480d4dfff06023a7d4fd9e8e86eb3d5

Tärähtäny kuva mutta tää liuskatesti on ainakin eiliseen verrattuna vahvistunut reilusti, ku eilinen viiva nippa nappa näky kuvassa... Voi jumpe, ei tässä kai muuta voi ku toivoa parasta ja odottaa...

Ninukki rv 4+2, la ois sit vissiin 1.8.17...

Pahoittelut kaikille negan saaneille :(
Onnea plussanneille ❤️

Mitä te ootte tehny jos sattuu et saatte ovis-plussan lauantaina tai sunnuntaina? Unohin sitä maanantaina kysyä ku soittivat lääkäristä ja sano vaa et heti ku plussa tulee testii soitettava sinne... tää on mun eka pakastesiirto nii oon vähä ihmeissäni ja pelottaa jos tähä kiertoo ei siirto onnistu :/

Toivonkipinä, on rfsu :) eilinen oli tosiaan puolet tosta, mutta join illalla aika paljon, nii pissakin oli varmasti laimeempaa ku tänä aamuna.. Oireita, hmm.. tissit tuli uudestaan kipeiksi, kun se alkoi heti kun lugetkin, mutta loppui pariksi päiväksi. Lämpö on koko ajan 36,9-37,1. Viikon ajan mulla on ollut silmät tosi kuivat, yleensä on vaan kovilla pakkasilla, voisko olla oire? Eipä oikein muuta mainittavaa, mitä nyt mahassa erinäisiä nippailuja, jomotuksia ja vihlasuja, mutta niitä on aina ollut lugejen kanssa :)

Epätoivo: miulla tuli plussa lauantaina ja soitin heti maanantaiaamuna polille, itse siirto ei vie kauaa niin ajan ehtii varaamaan vaikka plussa tulisikin viikonlopun aikana :) Olikos siullakin suunniteltu siirto 5 pv o-plussan jälkeen?

Nyt on käyty 12-soluinen pallukka hakemassa kyytiin:love7 Hän oli selvinnyt sulatuksesta täysin ja kasvanut 12-soluiseksi. Nyt kaikki hyvän onnen mantrat käyttöön ja kaikkea pinkkiä ja vaaleansinistä ja kaikkia pastellinsävyjä sekaisin!!!!!

Rive: no hyvä et onnistuu silti siirto vaikka oliski viikonloppuna plussannu. En oo ihan varma miten ne on suunnitellu sen siirron ku sano vaa et soita heti nii sit katotaa milloin siirto on. Pakkasessa mulla pitäis olla yks 6päivänen, yks 5päivänen blasto ja 1 päivänen. Toivotaa et ens viikolla pääsis siirtoo ja piinailemaa :)

Toivotaa et tarraa tosi kovasti kii ❤️

Rive, nyt rauhallisia ajatuksia ja pidät ittes lämpimänä. :) <3

Ninukki, onnittelut ihanasta digituloksesta. Saanko siirtää sut plussanneisiin siellä ei tää voi olla niin vaikeeta ryhmässä? :) <3
Kuivat silmät on vasta alkua, mulla kuivuu öisin koko pää, eli silmät, nenä ja suu... :D

Toivonkipinälle kanssa onnittelut haamusta, eiköhän se siitä lähde vahvistumaan... <3

Takaisin