IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Junttura, toivotaan että käynnistyisi luonnostaan. Kaikki on mennyt hyvin tähän saakka. Mulla on tarvittaessa 41+1 jo yliaikakontrolli. Silloin tuskin lähtevät vielä käynnistämään, jos istukka edelleen toimii. Ensi viikon alkuun luulen, että odotellaan ennenkuin käynnistäminen vois olla todellinen vaihtoehto. Käyn tänään osteopaatilla, ja hän saa tehdä taikojaan luonnollisen synnytyksen edistämiseksi.
Sallinette poikkeuksen: täällä ei oo tapana jakaa mahakuvia, koska ryhmä on toiveissa tulla raskaaksi. Mutta toivotaan, että tulevaisuuden kuva voi olla esim jotain tällaista (40+0):
ImageUploadedByVau Foorumi1479802370.553212.jpg

Plussia ketjuun!!!!
Katjusha rv 40+5

Siirto tehty. 18 munasolusta oli 3 heikkolaatuista alkiota jäljellä. Kaksi on nyt kyydissä ja yhtä viljelevät vielä huomiseen ja laittavat pakkaseen, jos selviää. Siitä tulee sitten kuulemma kirje kotia, jossa kerrotaan, että miten kävi. Munasoluissa ollut tälläkin kertaa poikkeamia. Tää alkaa nyt pahasti näyttää siltä, että mun munasolut ei oo mitään hirveen laadukasta tavaraa. Testipäivä 6.12.

Fiilis on aika matalalla, vaikka pitää tietty yrittää iloita siitä, että päästiin siirtoon asti.

Sagi; hienoa että pääsitte siirtoon saakka :) Nyt vaan kaikki vippaskonstit käyttöön että pienet tarttuvat kiinni :Heartred Harmi kun olot on hieman alavireiset, totta kai tuollainen mietityttää..

Ihanat masut Murkku ja Katjusha:love7

Sagi
Tsempit nyt että pikkuiset tarraa kiinni. Sulle ilmeisesti tehtiin plastokystialkioiden siirto, vai? Onko aiemminkin siirretty 5-6vrk punktiosta?

Meille ei koskaan oo analysoitu mitenkään munasoluja, mutta ei niitä koskaan oo määrällisesti paljon tullutkaan, max 8. ja nyt viimeisin siirto ( meille jo neljäs) viljeltiin alkiota sulattamisen jälkeen vielä 3vrk eli plastokystiksi. Tää on meille viimeinen kelan korvaama hoito yksityispuolella, eihän kelakorvaus hirveitä oo mutta kuitenkin ( tälle PASsille jäi hintaa nyt noin 1000e, summasta on vähennetty kelakorvaus n.300).

Jos vielä joudumme hoitoihin turvautumaan niin myös lääkkeet pitää maksaa kokonaan itse. Nyt kun hoitoja on takana useampia, niin lääkekokeiluja ei enää onneksi tarvita, vaan mennään lyhyellä kaavalla ja pitkällä viljelyllä.

Nyt kuitenkin sormet ja varpaat ristissä meidän kaikkien puolesta että plussia satelee....

Mulla virallinen testipäivä 2.12, mutta luultavasti testaan jo 30.11, koska alkio kuitenkin jo 6vrk siirrettäessä.

Maleen

Kiitos vastauksista Tänään soittelin klinikalle ja ensi viikolla on ultra ja siinä selviää päästäänkö siirtämään tähän kiertoon
Paljon voimia piinailioille ❤️ Meidän lääkäri on lohdutellut että heikompi laatuisistakin alkioista on raskauksia alkanut ja tullut täydellisiä ja terveitä vaaveleita. Aina ei todellakaan pysty alkion laadusta ennustamaan miten käy ❤️ Toivottavasti teillä Sagi tarraa kiinni ja saatte tuplasti onnea ❤️

Tsemppiä Sagi!

Kiva masu muurahainen, täällä nyt sitten tullaan aikatarkkaan kuukausi perässä. Tänään sain verikokeen tuloksen ja 1700 ei nyt hirveästi jättänyt epäselväksi, että kyllä siellä masussa jotain vähän enemmänkin on tapahtunut kuin vain pieni raapaisu. Nyt sitten jännätään parin viikon päästä olevaan ultraan ja toivotaan parasta.

Mutta kyllä se on mahdollista, että passistakin ainakin raskautuu vaikka icsatuin soluin.

Onnea Hopsan.
Mä soitin tänään sen verikokeen tuloksen, oli jotain 20, et kyllä se sitä tarkoittaa et on negatiivinen. Sanoi sit et luget pitää vuodon poissa...viimeks kyl alkoi vuoto noista huolimatta. Ja et on ilmeisesti joku pieni hipaisu siellä ollut mutta ei sit kuitenkaan. Jokohan sit ens kerralla sais sen kiinnityspiikin, kun nyt jo sitä pyysin. Vittu et ottaa päähän!! Ja vuoto alkaa nyt sit kuulema parin kolmen päivän päästä, et meni sit vähän persiilleen mun synttärireissu Tallinnaan. Kun olin laskenu, et menkat ehtii jo loppuu jos en kerran raskaana ole. Ja anteeksi avautuminen.

Voimia Minkille <3 Mukavaa reissua kaikesta huolimatta!

Ihania ultrakuulumisia ja masukuvia! Onnellinen puolestanne, ihanaa kun onnistaa! Toivotaan että saadaan kohta lisää hyviä uutisia meidän piinailijoilta!

Voi Sagi niinkö se sitten kato kävi, ikävää! Mutta nyt toivotaan parasta, että ainakin toinen selviäisi! Nyt pitkää pinnaa, rentoutushetkiä ja iloa piinapäiviin!

Onnea Hopsan ja tsemppiä Minkki sekä isot pahoittelut :Heartred kyllä tää touhu saa myös vituttaa ja ottaa päähän.

Kiitos kaikille tsempeistä! :) Alkaa pikkuhiljaa ensijärkytyksen jälkeen jo vähän myös hymyilyttään. Pääasia, että jotain on kyydissä! Ja olet Toiveikas oikeassa siinä, että kyllä heikompi laatuisten alkioidenkin kanssa voi onnistua.

Maleen, tää oli vasta toinen siirto. Ekasta hoitokierroksesta ei jääny pakastettavaa. Myös ekalla kerralla oli tarkoitus tehdä pitkä viljely, mutta päivä punktiosta ja yksi heikkolaatuinen oli vain jäljellä, niin eivät uskaltaneet odottaa vaan silloin siirrettiin 2 vrk ikäinen.

Voi minkki... paljon tsemppiä sulle.

Sagille kans paljon tsemppiä. Tuo kato kuulostaa kamalalta. Itselläkin kamala pelko että siittiöiden lisäksi myös munasoluissa on ongelmaa, kun noin kymmenestä munasolusta saatin eka icsissä yks tuoresiirto, eikä mitään pakkaseen, ja toisesta yksi tuore ja yksi pakkas-blasto.

Meidän alkio otetaan tänään jäistä. Kauhulla odottelen ja pelkään puhelinsoittoa tänään iltapäivällä tai huomenna aamusta että ei voida tehdä siirtoa. Hitto kun niin kovasti toivon että kaikki menisi putkeen. Onko muilla muuten sellaista että pari-kolme päivää ovulaation jälkeen kohtua jomottelee ja on menkkakipujen kaltaista kipuilua selässä? Mistä tuo voisi johtua? Miulla oli eilen jomotuksia ja tänään tuntuu jatkuvan.

Tsemppiä vielä negojen saaneille ja muuten vain epätietoisuudessa eläville:Heartred

Ei tainnut tälläkään kertaa tarttua kiinni. Tänään tullut vähän rusehtavaa vuotoa lugen läpi. Odottelen vielä epätoivoisena jos olisikin väärä hälytys...

Takaisin