IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut täältäkin molemmille, ja kaikille muillekin joille ei nyt tärpännyt. <3

Vaikeeta on täälläkin. Päätettiin maanantaina kun käytiin klinikalla juttelemassa jatkosta, että nyt jätetään hoidot taas pidemmälle tauolle ja ruvetaan tutkimaan ja hoitamaan kipujen syytä eli tähystysleikkausjonoon laitettiin. Ajan saan varmaan vasta 2-3 kk päähän + siihen vielä 2-3 kk Procrenin-kuuri päälle eli hedelmöityshoitoja tiedossa vasta noin puolen vuoden päästä jos siihen sitten taas päädytään. =( Surullinen olen, mutta kai se on tässä vaiheessa nyt vaan järkevintä lähteä toiseen suuntaan kun ei hoidoistakaan ole tulosta tullut ja jokaiset kuukautiset on ihan järkyttävän kivuliaita.
Jospa tän leikkauksen jälkeen saatais tarkempaa diagnoosia lapsettomuudelle ja mahdollisesti vähän puhdistettua kohdun aluetta, jotta saisi alkiot paremman kasvualustan tulevaisuudessa.

Ninukille hurjasti onnea! Miulle määrättiin TAYSista AR-ultra viikoille 7+4 muistaakseni :)

S@lmiakki, voimia odotteluun:Heartred Vaikka se raskasta onkin niin leikkaus varmasti auttaa ja sen jälkeen on paremmat mahdollisuudet plussaan :)

Onnea ninukki pahoittelut floral ja nennu

Täällä pp8/dpo10 ja hätähousu kun olen niin testailin herkällä testillä ja erittäin haalea haamu sitte mulla oli vielä yks rfsu ei niin herkkätesti kaapissa ja ajattelin käyttää pois, ettei polttele enää kaapissa. Haalea mutta selkeä haamu punaisella värillä juu tiedän että on kauheen aikaista vielä, toivotaan että vahvistuu

Voi pahoittelut teille molemmille nenni ja floral.
Voimahalit
Onnea Ninnukka plussasta. Ihanaa! +++ plussia kaikille toivottelen!

Oma napaa: mulla menossa 5 päivä alkion siirrosta, ei mitään tuntemuksia. Miten muilla piinailijoilla?
Maleen

Takaisin