IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkille tsemppiä! :Heartred

Täällä myös pp9, alavatsaa välillä vähän vihloo, aika turvonnut olokin on, ja rinnat ollu tosi kipeät muutaman päivän.
Muutamana aamuna tullut etova olo jos ei oo heti syönyt. En tiedä meniskö kaikki nämä ihan lugejen piikkiin... :rolleyes:

Toivoa en uskalla, enkä ole sen puoleen testannutkaan vielä yhtään.

Minkille pahoittelut... :( :( <3

Nennu kiitos, oksentaminen kuulostaa aina hyvältä. :) laita kuvaa testistä sitten...

Anniele, sielläkin kuulostaa hyvälle.. :)

Minkille ja Juntturalle kovasti voimia jaksamiseen! Lapsettomuus on niin epäreilua, voimia teille<3

Voi Toiveikas, tuo hyperi 40 follikkelista kuulostaa tosi kivuliaalta. Onneksi kuitenkin niin monta saitte talteen, että jotain hyvää! Olin omien 4 tai 5 follikkelin ja yhden kystan vuoksi tosi kipeä ja huonovointinen, en voi käsittääkään mitä tuntemus on noilla lukumäärillä:hungover: Nyt on punktiosta 5 päivää ja edelleen tuntuu ja näkyy turvotusta munasarjoissa. Tärinä ja hypyt on edelleen iso nounou. Vieläkin tuntuu ku munasarjat höllyisi tuolla sisällä.

Junttura ja Minkki, oon niin pahoillani teidän puolesta! :Heartred Hitto, kun tää touhu on vaan niin epäreilua.

Mulla on noista kohdun ulkopuolisista semmoiset kokemukset, että ekalla kerralla sattui niin perkeleesti, että luulin jo kuolevani. Toisella kerralla ei minkäänlaisia kipuja. Ja molemmilla kerroilla menkat tuli ihan normaalisti ja kohdun ulkopuoliset todettiin sitten menkkojen jälkeen, koska vuoto alkoi uudelleen.

Jopo, mulla meni ekalla kerralla pari viikkoa, että palauduin punktiosta kunnolla. Nyt toisesta punktiosta 3 päivää ja olo on välillä kipeä, mutta koko ajan turvonnut. Tsemppiä!

Mä alan stressata jo huomista ihan tosissaan. Oon ihan varma, että huomenna tulee soitto polilta ja ilmoitetaan, että pakko siirtää jo huomenna, koska alkioissa on käynyt niin hirveä kato viikonlopun aikana :sad001

Sagille tsemppiä huomiselle, kyllä te siirtoon pääsette! :joyful:

Floral: Äläs siellä hättäile niiden testien kans! Mulla oli pp12 ihan olematon haamu rtestissä, vaik seuraavana päivänä hCG verestä oli 120!! Hyvinkin voi olla plussa tulossa, malttia vielä hetki! :Heartred

Miuku, kiitos. En mäkään oikeastaan epäile sitä, etteikö siirtoon päästäisi, mutta pelottaa se, että siellä on taas ollu ihan öö -luokan munasoluja. Tiesin viimeksi jo alkiota siirrettäessä, että hukkareissu tulee olemaan.

Kaikille voimia ja tsemppiä tasapuolisesti ❤️ On tämä välillä niin piinaavaa ja kuluttavaa
Oma vointi alkaa olla melkein normaali, nyt on puolitoista viikkoa punktiosta, koville kyllä toipuminen otti Mietin tässä että milleköhän kiertopäivälle se meidän mahdollinen alkion siirto osuu. Onko kellään kokemuksia pakaste blastokystin siirrosta?

On tullut niin haaleita viivoja ja negoja että oon nyt yrittänyt olla testaamatta ennen keskiviikkoa. Tuskattuttavaa kun oireita on. Mm pahoinvointia ja tissit on selvästi turvoksissa, mutta silti testi ei ole vielä antanut selvää plussaa. Eikä menkatkaan ole myöhässä.

Muurahainen, ei tullut tänään puhelua polilta eli siirto huomenna alkuperäisen suunnitelman mukaan. Mä haluan uskoa, että siellä on hyviä alkioita, jotka ovat selvinneet hienosti. Viimeksi siirtoa aikaistettiin juuri sen vuoksi, että se yksi ainut alkio ei varmaan olisi selvinnyt labrassa päivääkään pidemmälle. Peukut pystyyn, että saan huomenna blastokystin kyytiin :joyful: Sulla Muurahainen on maailman ihanin neuvolan täti!

Älkää naiset vaipuko synkkyyteen, tai epätoivoon.
Täällä käyty tänään ultrassa rv7+0 ja siellä pieni icsi- vauvan alku pötkötteli, oikeassa paikassa ja sykekin näkyi.
Kaikille voimia siirtoihin, piinailuihin jne.
Ja paljon plussatuulia tänne ryhmään!!!

Kuitenkin käy katselemassa täällä teidän meininkiä.

Toiveikas
Meille tehtiin viime perjantaina plastokystin (PAS) siirto.
Ovulaatio oli siis edellisenä lauantaina, alkiot pakastettu 3vrk ikäisinä joten otettiin sulamaan 3vrk:tta ovulaatiosta (ti)ja siirrettiin 6vrk ovulaatiosta (pe). Voidaan siis siirtää jo 5vrk iässäkin jos on kasvaneet plastokysteiksi.

Lohtuhaleja taas niille joiden luokse haikara ei taaskaan löytänyt ja tsempit piinailijoille ja kaikille hoitoihin voimahalit.

Maleen

Heips! Täällä pp3. Tissit järjettömän kipeet, johtuu lugeista. Turvottaa, ja munasarjat edelleen kipeet, johtuu punktiosta. Lääkäri suositteli kotiin jäämistä loppuviikoksi. Johtuen raskaasta työnkuvasta. Ei oikein inspaa lähteä sohvia kantamaan (jota mun työ pahimmillaan saattaa olla). Eikä varmaan kannata. Sen verran raskaalta oikea munasarja tuntuu. Jos vähän liikuskelee, niin kyllä huomauttaa olemassa olostaan.

Soitin tänään myös labraan, odottelin pahinta infoa, mutta yllätyin iloisesti. Siellä kuulemma yksi sitkeä sissi on, mikä saatetaan pakastaa huomenaamulla. Kaksi muuta ovat tainneet hidastua roskiskamaksi. Mutta huomenna selviää paremmin.

Onnea Veranolle :) antaa toivoa meille muille icsi-vauvan toivojille!

Maleen, meillä on samat piinapäivät :) sulla vaan vähän pidemmällä jo alkio.

Tsemppiä Katjushalle! Ja Sagille siirtoon!
Ja muurahaiselle mahan kasvattelussa!

Ja peukut pystyssä Ninukille ja Nennulle!

Ja oli varmaan muitakin, vaan nyt en muista :/

Tsemppiä ja kaikkea onnea teille kaikille!

Nennulle lähetä lämpimän rutistuksen, odottaminen on tuskallista ja epätietoisuus <3

Sagi hienoa että huomenna siirto :)

Katjushalla alkaa varmasti olemaan jo turpea olo :) Ei voi olla enää kuin päivistä kiinni että näette oman rakkaan pikkuisenne. Odotetaanko luonnollista käynnistymistä vai onko tarkoitus käynnistellä synnytystä jossain vaiheessa?

Verano onnea ihanasta ultrakäynnistä ja pienen sykkeestä!

Murkku joko alkaa vatsa tulemaan esille?

Kaneli, en oo muistanut sulle mitään kirjottaa. Ihanaa että punktio oli mennyt hyvin ja saitte pienen kyytiin. Ja pakkaseenkin ehkä yhden :) Kannattaa kyllä ottaa varovasti jos on yhtään mitään tuntemuksia. Kävin muuten tänään ekaa kertaa pelaamassa säbää, kivaa oli vaikka väkisinkin tuli sellainen olo että oon mukana vaan väliaikaisesti, kun seuraavan siirron jälkeen meinasin taas jättää pelaamisen sikseen.

on: niin se vaan elämä voittaa ja mieli on jo parempi ku toissapäivänä ja eilen. Soittelin tänään väestöliittoon ja seuraava siirto tehdään jo tähän alkaneeseen kiertoon. Alkioita olikin pakkasessa 3+3. Nyt olisi tarkoituksena yrittää kasvattaa niitä blastoksi ennen siirtoa. Sekös jännittää kun nuo eivät olleet ihan huippuyksilöitä... Lisäksi meinasin tosiaan seuraavan siirron yhteyteen ottaa viikon lomaa, jotta stressitasot laskee. kp2 ja ensimmäinen letro syötynä :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin