IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Toiveikas. Toivotaan että seuraavasta kierrosta saat pysyvän kyytiläisen matkaan :)

40 munasolua kuulostaa ihan hirvittävälle määrälle! Käääk! ja en kyllä ihmettele, että tuli hyperi. Se kun tulee monilla pienemmistäkin määristä. Huhhuh!

Päivitystä omaan tilanteeseen. Oon pahoillani etten nyt kykene oikein muuhun...
Viime maanantaina pp10 tuli siis se hailura apteekin omaan testiin. No ajattelin jo silloin, että olis pitänyt olla tuossa vaiheessa jo paljon vahvempi viiva, kun kolmepäiväinen alkio siirrettin. Keskiviikkona ihan samanlainen hailura, ei siis ollut vahvistunut lainkaan ja vielä perjantainakin samanlainen. Tänään pp15 jo menossa, ei vuotoa. Väestöliitolta käskivät testata vielä huomenna ja jos edelleen antaa hailuraa niin maanantaina veritestiin. Ite oon ihan sataprosenttisen varma että oli taas kemiallinen, jo toinen sellainen näiden ivf hoitojen aikana. Miljoona kertaa mieluummin ottaisin puhtaan negan ja vuodon oikealla ajalla :( Enkä nyt aikeen ymmärrä miksei tuo testi muutu negaksi, miks siihen ilmestyy ihan samanvahvuinen viiva päivästä toiseen? Jos olisi vain yrittänyt kiinnittyä niin eikö viivan pitäisi häipyä pikku hiljaa? Ja nyt on vielä sellainen olo että pilasin tämän ihan itse :( meillä ollut siis töissä tosi haasteelliset pari viikkoa, oli iso tulipalo ja yksi iso laiterikko (oon tehtaassa töissä). Oon tehnyt 12päivää putkella töitä ja edelleen putki jatkuu, päivät on olleet lähes kaikki yli 10h pitkiä, pahimmat 16h. Ihan liikaa stressiä. Sanoin jo miehelle että seuraavaan siirtoon kun päästään niin otan lomaa seuraavan siihen yhteyteen niin että saa elää varmasti stessittömästi.

Junttura, toivottavasti viiva on vahvistunut seuraavaan testiin ja hcg nousee vaan hitaasti. Mutta jos olisi vain kiinnittymisyritys niin testien pitäisi muuttua jo negoiksi ja vuodon alkaa... kuulostaapa todella inhottavalta tuo sinun työputkesi, ei sitten niin yhtään rentouttavaa... koita jaksaa siellä! <3

Junttura! Itse et voi pilata itse mitenkään sitä alkion siirtoa! Joten älä sitä pelkää. Se ei ole sinusta kiinni. Mulla tuli mieleen, että olisinko joskus kuullut, että kohdun ulkoisissa raskauksissa hcg nousee hitaasti ja myöhään. Vaikka sitä en toivo kenellekään... :(

Mutta todellakaan älä syytä itseäsi! Et ole voinut itse pilata sitä mitenkään.

Junttura voimia! Toivottavasti kaikki kääntyisi hyväksi ♡ Todella kurja tilanne. Itse kans koin että pilasin viime yrityksen liialla työnteolla (raksahommia). Oman mielenrauhan kannalta ei voi ajatella niin. Ensi kerralla vain otat rauhallisemmin, kuulostaa työsi muutenkin hyvin raskaalta.
Olet ajatuksissa ♡

Voi Junttura, kylläpä on piinaavaa! No, katsot mitä tulevat päivät tuovat tullessaan. Toivotaan parasta!
Noista kohdunulkoisista, joihin meillä on hedelmöittämistavan vuoksi kohonnut riski, hcg nousee yleensä hitaammin. Mullehan kävi niin, ja verikoe oli "laiha" ja digi laahas viikon perässä. Toivon, että muut säästyy siltä. Jälkipyykki ei ollut kivaa :(
Katjusha rv. 40+2 edelleen yhtenä kappaleena (iloiten ja toivoen, että saa pitkälle kehittyneen vauvan hoidettavakseen...)

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Toiveikas, toivotaa et visiitti jää lyhyeksi tääl sulle :)

Onpa nyt kurjaa, toivotaa Junttura et vahvistuu ja verikoe viimeistää näyttää kunnon hcg:n ❤️

Tervetuloa Toiveikas mukaan!

Voi Junttura, voimahali täältä sulle! :Heartred

Loistojuttu Rive, että näiltä näkymin pääsette siirtoon ens viikolla.

Täällä on aika voimakasta turvotusta. Kipuja ei hirveesti ole, mutta turvotuksen vuoksi vähän hankala olla. No jospa se tästä taas helpottaisi. Vähän jo jänskättää, kun ei yhtään tiedä, montako munasolua on hedelmöittynyt :nailbiting:

Hienoa Rive, onnea tulevaan siirtoon!

Täällä alkoi tuhruttamaan eli viimeistään nyt uskon että tämä oli tässä. Mitään kipuja ei oo ollu mitä käsittääkseni tulee jos on kohdun ulkoinen.

Voi, pahoittelut Juntturalle :(

Huippua, että pääsette siirtoon Rive :)

Kai Katjusha tulee sitten tännekin kertomaan sitten, kun vauva on päässyt äitinsä syliin? Sinun tarinaasi täällä foorumilla seuranneena odotan jo innolla :) [emoji173]

Junttura, voi harmi, jos tuhruttaa!
Mulla ei tullut mitään kipuja, ennenku munajohdin repesi 7+2, oltiin samana päivänä turhaan etsitty pientä kohdusta ar-ultrassa. Ihan aluksi ei useinkaan taida kipuja tulla kohdunulkoisen kohdalla.
Tsemppiä kaikille siirtoihin ja kasvakoon alkiot tänään vielä oikein mallikkaasti kenellä semmoista hommaa päällä :)
Katjusha rv. 40+3

Täällä testattu puhdas nega. Huomenna se verikoe ja tiistaina siitä soitto, mut aattelin testata jo nyt niin ei tarvii töissä sit parkua tiistaina... On tää vaan raskasta. Ja ne menkatkin sais sit alkaa, kun perjantaina lähetään viiko lopuks Tallinnaan.
Ja suuret pahoittelut Junttura <3

Takaisin