Salmiakki, kyselit vaihtoehtohoidoista.. Mullahan oli todella rankka viime vuosi, kun 9 vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäinen alkanut raskauteni olikin kohdunulkoinen ja menetin siinä rytäkässä putkenkin (7+2) ja sitten muutamaa kk:ta myöhemmin sain vielä keskenmenon (5+6). Meillä oli vielä alkio pakkasessa ja ystävän suosituksesta menin akupunktioon tasapainottamaan kehoa. Se alkionsiirto ei sitte johtanut mihinkään, mutta jatkoin joka toinen viikko. Mun terapeutti keskittyi kokonaisuuteen, ja ydintoimintojen vahvistamiseen (ei kymmeniä neuloja perinteisen kiinalaisen lääketieteen metodein). Olen kyllä itse erittäin tyytyväinen, että lopulta uskalsin lähteä "neulatyynyksi" kaikkien vuosien jälkeen. Olisin varmasti ollut terapian tarpeessa, mutta en tiiä olisinko keskusteluavulla nyt raskaana! Terapeuttini olis varmaan uskonut että voisin voinut omillakin munasarjoilla jotain tehdä, mutta itse olisin pelännyt liikaa ikäni tuomia riskejä lapsen terveydelle (siksi jonotettiin vielä uus lahjamunasolukierros). Jatkoin hoidoissa käyntejä, kunnes jäin äitiyslomalle. Olen kuullut myös hyviä kokemuksia vyöhyketerapiasta, karjalaisesta jäsenkorjauksesta ja osteopatiasta - kannattaa kokeilla, mikä itselle tuntuisi luontevalta :)
Miukulle plussaonnittelut, olin missannut tuon ilouutisen!
Katjusha rv. 38+4