Vähän harvemmin olen täällä nyt käynyt, mutta kaikkien kuulumiset luen ja jännitän mukana.
Me ostettiin talo ja myytiin vanha rivari. Kovasti muuttohässäkkää tässä päällä. Kohta pitäis alkaa tikuttaa luomuovista, mutta en tiiä jaksanko. Jos ottais nyt ihan kokonaan taukoa yrittämisestä. Eilen sain maailman parhaita uutisia: siskoni plussasi! Heillä esikoisen yritystä n.10kk takana ja yksi kiinnittymisyritys siinä ehtinyt olla. Jotenkin helpotti tätä omaakin ahdistusta, kun meidän esikolle olisi nyt ainakin se serkku tuloillaan, jos ei omaa pikkusisarusta koskaan saa. Olen myös pohtinut, että tuskin lähdetään enää privaattiin jos julkisella ei kakkosta saada aluille. Tiedä sitten miten mieli muuttuu kun asia tulee ajankohtaiseksi.
Olen tullut siihen tulokseen, että meidän alkioissa täytyy olla jotain vikaa. Mitään syytä kun tähän hedelmällisyysongelmaan ei ole löytynyt ja hedelmöitys näyttää tapahtuvan hyvin, mutta sitten hyytyvät.
Hirveän pitkältä tuntuu tuo 6 kk jono, mutta eipä täältä oikein muuallekaan pysty hoitoihin kulkemaan, ellei privaattiin vaihda.
Sori kilometrin pituinen napailu! Aika masentuneet on tunnelmat edelleen. Tsemppiä ihan tuhannesti kaikille ja PLUSSIA!
Mä en kyllä ole yrityksen aikana jättäny mitään suunnittelematta/tekemättä vain sen pienen raskauden mahdollisuuden takia. Ainahan niitä suunnitelmia voi muuttaa jos tilanne muuttuu. Hulluksihan tässä tulisi!