IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei taas
Veranolla aivan ihana tarina, itsellä takana 3 ICSIÄ tuloksetta. Nyt jännään elämäni ekaa PASsia... Aiemmin ei oo PAS:seihin päästy. Tälle kuulle ois suunnitteilla ensimmäinen sellainen, viimeisimmästä ICSIstä jäi kolme alkiota pakkaseenkin onneksi. Se miten ne selviää plastokyseiksi asti sit onkin toinen juttu. Jos selviää, niin sitten siirretään yksi alkio ja loput pakastetaan uudelleen.

Odotukset ei oo kovin korkealla, mutta jos siirtoon asti päästään, niin sitten on jo jotain toivoa.

Nyt tikuttelen ovista ja sen mukaan mennään, luonnolliseen kiertoon tehdään tämä PAS.

Voi kun viimeinkin onnistaisi meitäkin.

-Maleen

Verano: kiitos kun jaksoit raapustaa noinkin paljon asiaa, mielenkiinnolla luin alusta loppuun. :) Sitä niin myötäelää muiden kokemuksia ja voi että oli ihana lukea että tälläkin kirjoituksella oli onnellinen loppu.
Voimia jaksamiseen ja toivoa sitäkin enemmän että kaikki sujuu hyvin ja pikku-matkalainen pysyy mukana loppuun asti <3

Kiitos Verano tarinasi jakamisesta! Ihan mahtavaa! Ja onnea paljon jatkoon! Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset!

Maleenille tsemit pasiiin ja kovasti onnea että onnistuu!

Negan testanneille voimia jatkoon! <3

Niin ja mahtavat saaliit Ninukki ja Nennu! Onnea perjantaille molemmille <3

Verano, paljon onnea. Ihana lukea onnellisia tarinoita.
Maleen, tsempit passiin.
Mä oli tänään siirrossa, ja siirrettiin kaks alkiota kun molemmat oli heikkoja...ei selittänyt sen tarkemmin eikä siel oma kannassakaan ollut mitään tarkemmin kirjoitettu. Oli vaan, et alkion laadun ja mun iän takia tehtiin kahden alkion siirto. Lugesteron 200mg tueksi. Nyt sit jännätään tas miten käy, 21 pv testiin.

Kiitos Verano tarinasi jakamisesta. Pitkä tie on ollut teilläkin, niin kuin kaikilla tässä ketjussa. Ja onnellista odotusta!

Minkki tarrasukkia alkioille. Meilläkin kaks kyydissä ja testipäivä on 18.11. (siirto oli siis viime perjantaina ja tuolta on aina annettu testipäivä kahden viikon päähän).

Rive, niin siistiä että päätit / pääsitte jo tähän kiertoon tekeen seuraavan hoidon. Tsemiä piikittelyyn!

Ninukki ja Nennu teille toivon oikein upeaa alkiota perjantain siirtoon :)

Maileen kyllä PAS menee luonnolliseen kiertoon aika lailla kuten kuvasit omassa tekstissäsi. Mulla oli irrotuspiikki varmistamassa ovista (pistin sen viime tiistai aamuna), jolloin ovis on sitten kait keskiviikkona. Perjantaina siirrettiin pakastettaessa kahden päivän ikäiset alkiot, jotka oli siirrettäessä kolmen päivän ikäisiä.

on: Aika matelee.... Mää en osaa olla mittailematta aamulämpöjä :) Kuvittelen, että ne kertoo jotain. Mielenkiintoista on, että eilen aamulla lämmöt kävi 0,4 astetta matalemmalla, mutta palas tänään takas siihen mitä on ollu yleensäkin oviksen jälkeen. Jostain luin että joillakin kiinnittyminen voi hetkellisesti laskea lämpöjä. Toivossa on hyvä elää :) Tiputaan sitte taas korkealta ja kovaa jos huonosti käy.

Pidän täällä Minkille ja Juntturalle kaikki sormet ja varpaat ristissä, että saatte plussan testiin :happy:

Itse oon nyt viime perjantaista asti piikitellyt Menopuria ja huomenna olisi ultra. En oikein tiedä, mitä odottaa, kun olotila on ollut niin normaali. Ei turvotusta eikä mitään muuta kuin pari kertaa pieni vihlaisu vasemmalla puolella. Silloin ekalla yrityksellä olin ihan turvoksissa koko ajan ja vihloi jatkuvasti johonkin paikkaan. Mutta onneksi olo on normalisoitunut, koska tuossa jossain kohtaa oli niin masentunut, alavireinen ja väsynyt fiilis. Liekkö sitten Synarelalla ollut osuutta tuossa asiassa.

Hcg on raskaushormoni, joka lähtee kasvamaan raskauden alkaessa. Raskaustestitkin mittaavat juuri tätä hormonia virtsasta.
Arvo tuplaantuu n.joka toinen päivä ja on korkeimmillaan muistaakseni joskus ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Herkimmät raskaustestit taitaa näyttää jotain 10-15, vai olenko väärässä? Mulla oli viikolla 6+ (kun kävin verikokeessa) jotain 20000, jos en ihan väärin muista.

Siksi tuosta hcg:stä kirjoittelin kun jos olisi vielä ollut koholla niin sitten olisi pitänyt luultavasti mennä kaavintaan km jäljiltä koska kohtuun olisi mitä todennäköisimmin jäänyt jotain raskausmateriaalia mikä ei olisi ollut kovin hyvä juttu..eli tasan kuukausi siitä kun km tuli niin arvo oli tippunut siihen 12.

Okei no itellä ei oo ollu raskaustestissä tässä 3v aikana plussan plussaa joten siksi outo termi :p aamulla oli eka PAS ja samalla eka alkionsiirto kun tuoresiirtoa ei voitu tehä. Alkio on kuulema 1 luokkaa ja 8 soluinen kun siirrettiin. Mitäs kaikkia kikkoja nyt oiskaan millä voiso edistää et pikkunen tarraisi kiinni? :)

Takaisin