Rive, ihan huippu toi joraava banaani!
Mä olen ihan samaa mieltä, että nuo mietelauseet on ihan hölynpölyä. Ei me todellakaan olla tehty mitään sellaista, että ansaittaisiin tämmöistä. Ja itse stressaan myös tuota, että mitä jos tajuan monen vuoden kuluttua, että elämä on vaan lipunut ohi ja ainoa asia, johon olen keskittynyt, on tämä. Tämä on älyttömän iso juttu, mutta onhan elämässä paljon muutakin. Mun mieshän ehdotti ensimmäisen hoitokierron jälkeen, että jos toinen menee yhtä huonosti, niin pidetään taukoa ja alan itse kallistua nyt samalle linjalle. Haluan välillä ajatella jotain muuta kuin tätä ja laskea päiviä, odottaa ultraa, odottaa punktiota, odottaa siirtoa, piinailla ennen testiä...
Meillä kävi viimeksi ihan samalla tavalla, että ei oltu uskallettu mitään reissua jne. suunnitella / varata ja sitten päätettiin, että perhana, nyt loppui odottelu ja varattiin matka Espanjaan. No enköhän minä tehny puoltoista viikkoa ennen reissua positiivisen raskaustestin. Sitten mentiin ihan paniikissa ultraan just ennen lähtöä varmistamaan, ettei kyseessä ole kohdun ulkopuolinen, koska jos olisi ollut, niin reissu olisi jäänyt tekemättä. En ollut edes pakannut, koska olin ihan varma, että ei päästä lähtemään. Sitten kun ultrassa näkyi, että onkin oikeassa paikassa, niin sitten äkkiä kotia pakkaamaan. No tämähän meni kesken jo reissun aikana, mutta selvisi vasta monta viikkoa myöhemmin ultrassa. Otettiin sitten lääkkeillä pois.
Salmiakki, mun mielestä sä olet vahva etkä todellakaan luovuttaja!
Juntturalle plussatuulia, hirmuisesti tsemppiä ja kaikkea hyvää!!!!:)