IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katjushalla on hienot viikot kasassa!! On toi niin hienoa pitkän odotuksen jälkeen!!

Meillä menee makuuhuoneessa vielä hyvin. Yritys on jopa hyvällä tavalla lisännyt kertoja.. välillä on töistä/harrastuksista/lapsista niin uupunut, että ei jaksaisi peittoja heiluttaa, mutta kun just olis ovis ja täytyis. Noh jälkeen on aina fiilis, että kyllä kannatti! Ja ilman ovista olis jääny touhuumatta :wink

Mulla oli ovis tänään. Pas ei siis onnistu, kun sunnuntai olis oikee päivä siirtää. Voi p*sk*! Siis yhdestä päivästä kiinni, en kestä! Luonnonkiertoon siis yritys. Katellaan taas ens kuussa.. sillon ei varmaan osu viikonlopulle, vaan itsenäisyyspäivään :arghh:

Toivottavasti Juntturan ja Hopsan passit sujuu ilman ongelmia ja tuloksena niistä tietty plussat!

Tipulla on vielä odoteltavaa, mutta onneksi myös muita projekteja, jotka vie ajatuksia muualle. Ja Joulukin tulossa! :smiley-bounce013

Auringonkukka kp 13

Huomenta, tänään 3+5 ,ja tein testin. Negaa näytti. Viikonloppuna virallinen testipäivä, mutta en usko että tuosta muuttuu.

Birita toivon kovasti että muuttuu!

Luen kaikkien viestit päivittäin. Nyt vain on jotenki kiire koko ajan. Piikittelytkään ei ole aiheuttaneet oireita toisin kuin viimeksi. Ei edes turvotusta tai mitään. Olin henkisesti varautunut kaikkiin pahoinvointiin ja turvotukseen ja itku kohtauksiin. To ultraa odotellessa.

Birita, josko vielä liian aikaisin testailit jos viralliseen testipäiväänkin vielä aikaa...-tilanne voi oikeesti vielä muuttua!! Mulla testi vasta vk päästä ke ja tuntuu että päivät vaan matelee kun sitä päivää koko ajan odottaa. Tekisi mieli testata jo vähän aiemmin mutta...mutta...

Katjushalla on kyllä ihana tilanne, tsemppiä loppuraskauteen! :)

Auringonkukka, onko se tosiaan noin päivän päälle se siirto? Voi himpskutti!

Birita, älä vielä luovuta! Yritän puhaltaa plussatuulia sulle ja kaikille muillekin piinailijoille :Heartred

Ja täällä täti punainen saapui vihdoin ja viimein kylään viime yön aikana! Torstaina olis 0 -ultra. Harmittaa, että punktio todennäköisesti siirtyy viikolla alkuperäisestä suunnitelmasta ja mun miehellä on aika paljon nyt työreissuja ja pelkään, että punktiopäivästä tulee ongelma. Jos oltaisiin menty alkuperäisen suunnitelman mukaan, niin miehellä olisi juuri se suunniteltu punktioviikko ollut toimistoviikko ja olisi ollut hyvin paikalla. Voi plääh...no pääasia tietty, että kohta toivottavasti päästään tositoimiin taas.

Joo Sagi Naistenklinikalla on näköjään ihan päivän päälle. En tiedä voiko vaikuttaa se kuinka monennen päivän alkio on kyseessä. Meillä siis pakkasessa yksi blasto.

Toivottavasti saatte Sagi aikataulut mahdollisimman helposti onnistumaan. Tuntuu, että näissä hoidoissa jos vaan joku voi mennä pieleen, niin se menee! :sour:

Brita toivittavasti vielä plussaksi muuttuisi!

Törkeä omanapailu : Testipäivä viikonloppuna ja nyt huomasin vessassa käydessä, että vuoto alkamassa. Sinällään outoa kun mulla on muilla kerroilla vuoto alkanut parin kolmen päivän jälkeen lugejen lopettamisesta. Eli virallisen negan jälkeen. Nyt en kerenny ees sinne asti. :sad010 Kyllä se kirves on nyt kaivossa ja sinne jää. En enää tiiä miten tästä suosta nousen.

On, meninkin sanomaan että ei ole tullut oloja näistä pistelyistä. Pahoinvointi on alkanut tämän uuden lääkkeen myötä. Kookos varoittelikin että Pergoveris kirvelee. Ja kirvelee muuten ihan v.....i!!

S@lmiakki: mikäs tilanne, vieläkö sitä vuotoa tulee?

Auringonkukka: ihan hanurista..jospa seuraavassa kierrossa ei sattuis niitä itsenäisyyspäiviä sun muita sotkemaan kuvioita :)

Nennu: kokemusta ei itsellä ole mutta mitä oon lukenut muiden juttuja niin se Pergoveris on ilmeisesti aika ikävä pistettävä. Tsemppiä, hyvän asian puolesta sitä tekee melkein mitä vaan :) !

Toivottavasti teillä Sagi täsmää aikataulut hyvin siitä huolimatta että punktioaika siirtyy :rolleyes:

ON: tylsää odottelua. Eilen tosin hienoa seksiä mikä vesitti ainakin osittain miun edellisen urputuksen aiheen :smiley-angelic002

Katjuskalle tsempit loppu raskauteen <3
Auringonkukka, aika jännä et siellä on siirto noin tarkkaa, kun mulle sanottiin et jos vaikka pe on ovis ja ei ehdi soittaa soittoaikaan niin ma ehtii viel hyvin.
Britalle voimia, toivotaan et muuttuis vielä plussaksi.
Omaa...Joo, oon testaullu ovista ja ma ja ti sain kohtuullisen viivan ja eilen jo haaleempi ja tänään ihan onneton, et olikohan se ovis sit siinä..?? Eilen olin ultrassa ja kattoi et rakkula oli 13mm ja arveli et ovis vois olla perjantaina mut en sit tiedä. Täytyy varmaan huomenna soitella sinne ja kysellä mitä tehdään. Perjantaina on kaks viikkoa siitä kun menkat alkoi.

Takaisin