IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
S@lmiakki, nyt kovasti onnea matkaan ja villasukat jalkaan ja positiivista mieltä:Heartred Harmi että ette saaneet pakkaseen alkioita mutta tämä pieni tarraa nyt kovaa kiinni!!!

Pistin kanssa Lugeja 2 kpl aamusta, päivällä ja illalla. Täällä kanssa yksi orjallisesti ohjeita noudattava:notworthy

Birita, kiinnittyminen voi hyvinkin olla siellä käsillä, lähteestä riippuen 3-7 päivän päästä hedelmöittymisestä :)

Miuku88: Alkuun mä laitoin kolme kertaa päivässä ja kolme, tuli lääkärin kanssa puhetta miten inhottavaa ja sotkusta touhua tuo on niin lääkäri kirjoitti reseptiin niitä 200 millisiä ja ite ehotti ottaa noin. En todellakaan ois ite uskaltanut mennä soveltamaan. Ja on helpompi oikeesti ja ehkä puhtaampaakin noin. Kannattaa kuitenkin kysyä lääkäriltä.

Salmiakki ja Miuku88, todellakin ollaan raskaana niin pitkään kunnes toisin todistetaan.

Salmiakki mulla oli siirto klo 13.20, eli juuri ennen sua. Jospa nyt molemmat plussataan niin tavataan livenä ja kerrotaan kaikille kuinka meillä on 10minuutin erolla lapset saaneet alkunsa :smiley-bounce016
Mä kävin illalla jumpalla ja nyt tuli jotenkin alavatsa kipeäksi... mokasinko? Muutenkun olen ollut lähes oireeton. Perjantaina piikki tueksi kiinnitymiseen ja 9.11 sitten (viimeistään) pissitään tikkuun.

Tsemiä kaikille piinailijoille! Nopeaa ajankulua ja onnea matkaan Miuku, Salmiakki, Birita ja Siirisi! Koittakaahan ottaa rennosti, mää voin jänskätä teijän puolesta ;)

Murkkua en oo muistanu onnitella ultrakuulumisista! Ihanaa <3 Ja onnea odotusajalle :)

Nennullako se kierto temppuili? Jospa se temppuilis hyvästä syystä ;)

Ouluun saatiin valkonen maa tännään, katotaampa kuin pitkäksi aikaa.. Olokaapa liukkailla varovaisia!

Mää täälä jo vähä malttamattonana odottelen kirjettä polilta.. Vaikka eipä se hoito välttis tän vuoden puolella ehikkään alkaa.. Niin on pitkät jonot. Meinas kuiten lääkäri et tän vuoden puolella sais tod näk lääkkeet, et saa lääkekaton hyödynnettyä. No mut siihen saakka jännäilen teitä muita ;)

Kiitos tytöt tsempeistä ja tuesta. <3
Onneksi ei yksin tarvitse tässä tilanteessa olla...
kiva kun meitä on muutama muukin tässä hoidon samoilla kohdilla niin voidaan jakaa tuntemuksia ja fiiliksiä tilanteesta. :)
Vielä Lutinuksista; jos muistan oikein niin mulle määrättiin noi silloin huhtikuussa siksi koska luget oli loppunut maahantuojalta eikä niitä ollut saatavilla. Tekisi kyl mieli kysyä vaihtoa mutta kannattaakohan se näin kesken käytön?
Siirto oli eilen ja illalla alkoi todella kova alavatsan kipuilu ja kouristelu. Valtava epämiellyttävä turvotus alkoi jo ennen siirtoa ja näytän kuin olisin jo raskaana. Kivut on juurikin kohdun alueella eikä edes makaaminen auta. Koko yö on mennyt valvoessa. Tää ei voi olla normaalia!?

Piti palata tänään töihin mutta en pysty mitenkään edes kuvittelemaan sinne lähteväni tässä olotilassa. Pakko soittaa klinikalle heti klo 8 ja kysyä mitä tässä tapahtuu. Ahdistaa soittaa töihin ja pitkittää saikkua.

Salmiakille, Biritalle, Siirisille ja Miukulle kovasti onnea matkaan! Kiva, kun on taas useampi piinailija täällä :happy: Niin ja Salmiakki, onko kaikki hyvin? Mitä sanoivat klinikalta?

Sagi kp 29 Synarelaa sumutellen

Tipu nyt olen siis välikierrolla menossa :)

Salmiakki toivottavasti ei ole tulehdusta :(

On.
Gonal pitäisi aloittaa vuodon toisena päivänä. Onko tänään eka vai toinen päivä kun vuoto alkoi kunnolla eilen illalla? :D

Sieltähän se vuoto alkoi tänä aamuna,eli soitin polille ja ensi viikolla ultraan ja eka PAS ehkä 2vkn päästä jos kaikki menee hyvin. Että voi se ovistesti näyttää näköjään plussaa vaikka kierto loppumassa... oon kyllä niin innoissani tuosta tulevasta siirrosta,tuoresiirtoa kun ei voitu tehä. Pakkasessa ois 3 alkioo joten toivotta asti näillä onnistus. Kyllä me kaikki täällä piinailijat niin ansaitaan se oma pikku pakkaus <3

Työmatkalla en ole päässy foorumille... mutta testasin pp10, 11 ja 12. Samanlainen haamulainen näkyi joka testissä, ei minkäänlaista vahvistumista. Onko pc:t noin kehnoja että haamuiler turhaan vai onko ollut joku kiinnittymisyritys? En tiedä. Vuotoa odotellessa.

En tiedä auttaako tää mun kuvasarja yhtään, mut tässä mun testit alkaen pp -1:stä.

ImageUploadedByVau Foorumi1477566522.552100.jpg

Hieno sarja murkku! :)

Sen pp10 kuvan laitoin sillon maanantaina tänne. Muita en edes vaivautunu kuvaamaan kun eivät näkyneet yhtään sen paremmin ja pp12 jälkeen en ole edes testannu enää.

Soitin klinikalle heti aamulla käskivät mennä labraan veri-ja virtsakokeeseen. Lääkäri soitti äsken ja kertoi et leukkarit oli vähän koholla (11.8) mut ei mitään hälyttävää. Virtsakoe menee aikasintaan kai huomiselle kun meni viljelyyn.
Lääkäri ei selitellyt mitään mistä voi johtua ja käski soitella aamulla uudestaan jos oireet jatkuu. Just.

Nihkeesti edes kirjoitti saikkua tästä päivästä kun lääkäri ei ole mua tutkinut. DAAA! Joo mun käskettiin käydä vaan labrassa eikä pyydetty edes klinikalla käymään et paha siinä oli tutkimusta saada.
Mikä mulla voi olla?! =..( ihan kun ei olis jo tarpeeksi huolia muutenkin...

S@lmiakki, yrittäisköhän sieltä hyperi puskea päälle? Ootko juonut riittävästi(=hulluna)? Miulla oli 2 päivää punktion jälkeen tosi kipeä olo kun en edellisenä päivänä kitannu vettä enää niin aktiivisesti kuin punktiopäivänä. Siis mahaan sattui ja turvotti hulluna. Ja joo, ihmeen nuiva suhtautuminen..huoh. Toivottavasti olot helpottaa.

Hirmuisesti plussatuulia piinailijoille, teitähän on tosiaan useampi nyt samaan aikaan jännäämässä! Taas vetoan tilastoihin, eli kyllä jonkun pitäisi plussata. Tietysti toivottavasti kaikki!

Tuosta punktion ja siirron jälkeisestä turvotuksesta... Mulla ainakin oli ihan hirveä pallomaha aika pitkäänkin siirron jälkeen ja tuntui inhottavalta, kun näytti siltä kuin olis ollut raskaana. Nyt 14. rv menossa ja suunnilleen samankokoinen maha kuin silloin. :)

Niin ja Murkulle tsemppiä huomiseen (?) ultraan!

Takaisin