Rive
Kommentoinnin ninja
Miukulle onnea matkaan, toivottavasti pikkuinen tarraa kiinni
Noista supisteluista en osaa sanoa, voihan se olla että paikat vähän ärtyivät..toivottavasti menee ohi :)
Kiva kuulla siusta Hileinen vaikkakin nuo oireet ja kipuilut on ikäviä
Toivottavasti pääsette jo kohta suunnittelemaan jatkohoitoja :)
Kaakao: illalla en nähnyt puhelimen näytöllä kuvassa toista viivaa mutta nyt aamusta isommalla näytöllä olen näkeviväni hennon viivan
Toivotaan vahvistumista!!!!
Hahaa..heitin ihan kautta rantain eilen illalla miehelle että niin, että tuli tuossa mieleen että eihän ne kaksoset kasva siellä mahassa niin isoiksi kuin yksi vauva, että synnytyksen kannalta mietittynä voisi olla helpompi. Ei sanonut yhtään mitään mikä on yleensä merkki siitä että homma meni kasetille
Että kiitos vinkeistä leidit
Ymmärrän kyllä että monikkoraskaudessa on omat riskinsä mutta en halua siihen tilanteeseen että siellä lääkärissä aletaan väittelemään että siirretäänkö yksi vai kaksi vai mitä..hyvä olisi että oltaisiin jo sinne mennessä samoilla linjoilla asiasta. Ja kyllähän se lääkäri varmasti kertoo että mikä sillä puolella on näkemys.
Noista supisteluista en osaa sanoa, voihan se olla että paikat vähän ärtyivät..toivottavasti menee ohi :) Kiva kuulla siusta Hileinen vaikkakin nuo oireet ja kipuilut on ikäviä
Toivottavasti pääsette jo kohta suunnittelemaan jatkohoitoja :)Kaakao: illalla en nähnyt puhelimen näytöllä kuvassa toista viivaa mutta nyt aamusta isommalla näytöllä olen näkeviväni hennon viivan
Toivotaan vahvistumista!!!!Hahaa..heitin ihan kautta rantain eilen illalla miehelle että niin, että tuli tuossa mieleen että eihän ne kaksoset kasva siellä mahassa niin isoiksi kuin yksi vauva, että synnytyksen kannalta mietittynä voisi olla helpompi. Ei sanonut yhtään mitään mikä on yleensä merkki siitä että homma meni kasetille
Että kiitos vinkeistä leidit
Huomennako olis siirto?
Mistähän moinen voisi johtua..voiko olla tuplaovis? Tai sitten raskaus ei vaan vielä näy r-testissä :)
. Kysy voiko sun lutinukset vaihtaa siihen lugesteroniin, ei sekään kiva oo,mutta Jos ne on 200mg niin ei tarvii laittaa kuin kolme kertaa päivässä ja mä laitan yhen aamulla ja kaks yöks.
Tarrasukkia kovasti matkaan. Koitetaan pysytellä positiivisina (hah) ja ollaan raskaana, kunnes toisin todistetaan. Meidän sisällä on elämää nyt. 
Itsetunto ihan nollassa, kun tuntuu ettei mikään onnistu. Nyt tarvis onnistumisen kokemuksia, en tunne oloani yhtään omaksi itsekseni. Näinä päivinä alkion pitäis kiinnittyä, mut mitään ei juurikaan tunnu. Viime hoidossa kiinnittymisen huomas selkeästi, koska sen jälkeen mulla alkoi iltaisin aina närästää, joka oli mulle ihan uus juttu ja oli siitä raskaudesta. Nännit on kipeet, mut moni asia voi olla lääkkeistä.