IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille!!! <3

Kattika, mä en oo kertonut vielä miehelle mitään. Haluan näyttää sille sitten digistä sen raskaana tekstin jos sellaisen joskus saan. :)

Siirisi, todellakin tulet nyt perästä!

Hassua kirjoittaa tolleen että joku tulee, perästä, ei tässä niinku ite tajua ollenkaan, että toi vois plussaan tuosta vielä vahvistua... ja kuten olen jo monta vuotta sanonut, en usko ennen kuin digi sanoo, että raskaana olet! :)

Pisama, no suurimmat oireet on ollu ne ihmeen viluntärinät, pissittää normaalia enemmän, oksukakomista oli edellispäivänä, alavatsa tuntuu oudolle jos tanssii... :D rinnoissa ei oo muita tuntemuksia, kuin nännit ollu piikityksistä asti arat. Lämpöä oli silloin su-ma, itkuherkkyys on ihan katossa... onhan noita... :)

Voi kumpa sieltä plussa kanssa tulisi <3

Pisama, no älä. Tekis ihan hirveesti mieli testata. Mut pelottaa hullun lailla!

Murkku, en tajuu miten voit olla kertomatta miehelles ja ihan pokkana vaan. Minä en pystyisi. Kääk!

Testauskuume vaan kasvaa. Päivällä anoppi oli hoitamassa poikaa, kun kävin kaupassa. No minulla on raskaustesti mukana kun oon anopin luona yötä, jos vaikka testaushimo iskee. Olin hätäpäissäni laittanut testin pojan hoitolaukkuun ja poika oli sitten kauppareissuni aikana kaivanut sen testin sieltä laukusta. En tosiaan ois halunnu että anoppi saa tietää meidän toisen lapsen haaveesta. Saatikka siitä, että ollaankin jo käyty hakemassa klinikalta alkio. Ei siinä muuten mitään, mutta anopilta saattaa aina lipsahtaa vahingossa tällaset jutut ulkopuolisille. Anopille sanoinkin vaa, että enhän minä tuota kyl tarvitse, se nyt sattuu olemaan vaan mukana. Äh! Olipa huono hätävale.

Muokattu viimeksi:
Kattika, no enhän mä pystynytkään. :D se arvas kuulemma jo kun hymyilin niin paljon illalla, kun tuli kotiin. Ekaks näytin aamuisen haamun, ja se oli et pitäiskö tossa jotain olla? Sitten näytin päiväisen testin ja kysyin no näetkö tossa? Näkihän sekin! :) hetken oli hämillään, et öö koska meidän piti oikeasti testata? Vastasin että viikon päästä. Ni sanoi, etä mä arvasin ettet malta olla testaamatta. :D hyvin se mut tuntee! :) sitten se pusutteli ja halas mua ja sanoi, et toivottavasti kaikki menee hyvin. <3
Meni varmaan toi hätävale läpi... :D toivottavasti anoppi pitää suunsa kiinni! :)

Olen vähän taustaillut. Paitsi että on kiireitä niin otti tuo viimesin nega aika lujille... Noh, viimeisen alkioparin sulatus tähän kiertoon, josko vielä joku saatais kyytiin vaikka en enää pakastesiirron onnistumiseen jaksa uskoakaan.

Piti vaan tulla väliin huutelemaan, että onnea Murkku!!! Mahtavaa!

Ja olitte miettiny miten käy julkisella alkioille jos niitä jää kahden lapsen jälkeen. Kysyin asiaa täällä meillä kun aloitettiin tämä rumba, ja omat alkiot saa käyttää eli PASeja tehdään niin kauan kuin alkioita riittää vaikka olisi viisi lasta. Uusia stimulaatiota ei tehdä enää 2 lapsen jälkeen, mutta pakastetut siis voidaan siirtää.

Kiitos Kaakao vastauksesta. Eli teoriassa meidän haaveet kolmesta lapsesta on ihan mahdolliset myös niin ettei tarvii maksaa tuhansia ja taas tuhansia euroja. Voi, toivottavasti teillekin näistä kahdesta suotaisiin vauva/vauvoja niin ei tarvitsisi lähteä uuteen hoitoon alusta. Se on niin paskaa ja rankkaa ja masentavaa kun ei tiiä saako lasta ollenkaan. Sormet ja varpaat ristissä teidän pikkusille :)

Muoks. Hyi kun tuo minun kommentti kolmesta lapsesta kuulostaa hirveen itsekkäältä ja epäsensitiiviseltä (onko se sana?). Kun tiedän että monet tällä palstalla haluaisi edes sen yhden lapsen. Pahoitteluni, ei ollut tarkoitus kuulostaa siltä. Meillä jokaisella ehkä kuitenkin on (ollut joskus ennen lapsettomuuden aikaa) joku lapsilukumäärätoive. Sitä vaan tarkoitan että se on minun ja mieheni yhteinen toive.

Muokattu viimeksi:
Heippa, minä malttamaton tein vielä digin illalla ja kaipa se nyt on uskottava.
Nyt vaan odottelen ja katson vahvistuuko viiva. :)

Kaakao, mä niin toivon että seuraava pas tuo teille pikkuisen! <3 voimia sinne!

Kattika, aivan ihana idea toi video!

Kiitos kaikille onnitteluista! En oikein meinaa ihan vielä tajuta, että minua onnitellaan... :) mut kyl tää tästä.

Mites toi laskettuaika lasketaan hoidoissa?
Oliko se niin, että punktio olisi niin ku ovispäivä?

Muurahainen pp8, yk32
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/06/clearbluen-digin-tulos/

Huomenta....

Mä täällä parun silmät punasena, nega tuli :banghead::dead::grumpy::sad001
Eli taas lähtötilanteessa. Soitto taysiin ja kysytään jatkot. Periaatteessa kai suoraan uuteen siirtoon kun pakkasessa 2 löytyy.

Mä juon alkoholia harvoin mutta viime viikonloppuna oltiin tyttöjen kanssa hesassa ja oli mukavaa, ilmaista ruokaa ja alkoholia. Kamalaa selittelyä miksi en juo tai ota huikkaa. Olisin kestänyt sen jos plussa olisi tullut mutta nyt jotenkin tekee tästä asiasta vielä vaikeamman. Pikkujoulu kausi alkamassa joten ei helpota. Taukoa hoidossa en halua kun maksukatto täynnä. Mä söin ananasta, greippiä, olin lämpöisessä jne tein mielestäni kaikki...:arghh:

Plussa tuulia teille muille liittykää murkun lakaisemalle pallomahojen tielle :wink

Muurahainen, vau.fi laskurissa on se hedelmöittymisajankohdan mukaan laskeminen. Eli se taitaa olla just niiku sanoit, että punktiopäivästä lasketaan. Minä tyhmä menin vielä tarkistamaan miten se meni ja siinä se teksti kirku onneksi olkoon olet raskaana niin ja niin monta vk ja pv. Äkkiä piti pistää se pois.

Pp12 ja puhdas nega testattu. Tuskin siitä muuksi muuttuu. EI JAKSA ENÄÄ!!!!!

Muoks laskuvirhe pp11

Muokattu viimeksi:
Ja täällä testattu ihan puhdas pp9 nega. Se oli vielä sellanen rsfu testi jonka pitäis näyttää 4 pv aikasemmin. Seuraavan testin teen oikeena testipäivänä, mutta en usko että se tosta muuttuu.

Mä en kestä noita negoja!!! Tuntuu niin väärältä plussata heti ekasta hoidosta, kun muut joutuu pettymään hyvistä hoidoista huolimatta... :(
Voimia kaikille!!! Mä täällä itken teidän negoja... :( :(

Murkku. Älä turhaan ajattele, että tuntuu jotenkin väärältä plussata ensimmäisestä. Teillä myös on kova tie takana. Ja ihan varmasti monet itkut ja negat sillä tiellä läpikäytynä. Minun mielestä kaikki plussat jotka tähän ketjuun tulee, on enemmän kuin tervetulleita. Jokainen meistä on jo kulkenut äärimmäisen raskaan tien. Kyllä minä ainakin osaan olla onnellinen mm. sinun plussasta, vaikka oma testi näytti negaa.

Pisamalle paljon voimia <3

Takaisin