IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rive, voin kuvitella, että säikäytti! Mut kuten muutkin todenneet, limakalvot on niin herkillä, että helposti tulee pientä vuotoa. Eiköhän siellä ole kaikki hyvin!

Mulla on tällä hetkellä vähän ahdistunut olo, kun np-ultraan on vielä vajaa pari viikkoa ja pelkään, että mitä jos siellä ei olekaan enää mitään hengissä. Pitkiltä tuntuu nämä ekan kolmanneksen viikot...

Jaksamista kaikille hoitojen eri vaiheisiin ja pahoittelut negan saaneille!! <3

Voi Rive! Ihan varmasti säikäytti. Voimia ja tsemppiä <3

Ja tsempit myös Aawan odotteluun. Minulla tuo piina-aika meni häämatkalla (hotellihuoneessa yrjöten ja jos en ollut vessassa niin makasin liikkumatta sängyllä).

Muurahainen: selkeä plussa on ja kuten Kattika kitjoittikin, testipäivään on vielä aikaa :) Tsemppiä!

Vuotoa ei siis eilispäivän säikäytyksen jälkeen ole tullut enää. Varasin kuitenkin lääkärin tälle päivälle..Pientä ylireagointia?? :hilarious: Käyn nyt siellä rauhoittamassa mieltä. Esikoisesta ei ollut mitään vuotoja eikä tästäkään tähän asti.

Rive pitkän ja vaikean yrityksen jälkeen ylireagointi on ihan ymmärrettävää. Ja onhan se hyvä varmistaa.

Murkku kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu,sait niin aikasin haamun näkyviin niin nyt vaan malttia. :happy:

Täällä rupes nyt eilen sit vuoto puskeen jo lugejen läpi, ja testi aivan puhdas nega,joten eiköhän tää taas ollut tässä. Lopetin luget ja annan menkkojen tulla. Huomenna olis pitänyt mennä verikokeeseen,mutta jätän taas väliin ja sääsätän 50€.
Seuraava välikierto ja sitten 4. ivf. Siinä ajattelin nyt kokeilla eri lääkkeitä jos auttais laatuun. Lääkäri kyllä sano että ei ole lääketieteellistä näyttöä että joku toimis paremmin ku toinen,mutta oli valmis vaihtamaan. Ja kai tässä pitää ruveta miettimään sitä lahjamunasoluakin. En tiedä yhtään mitä mieltä mies siitä on.

Onko kukaan muuten käynyt miehen kanssa lapsettomuuspsykologilla juttelemassa? Tekis varmaan meille hyvää nyt tässä vaiheessa. Mies rupee oleen aika rikki. :crybaby2

Pisama, pahoittelut :( aika jännä että lääkäri sanoi noin, onhan täälläkin kuultu paljon kokemuksia siitä että on saatu enemmän/parempia munasoluja kun on muutettu lääkkeitä tai kaavaa. Mutta ihan perseestä silti, että ei vieläkään tärpännyt teillä :(

Murkku, älä huoli kyllä se ehtii vielä vahvistua! Jos sulla on nyt pp 10 eli dpo 13 niin tavallaan menkat ei ole vielä edes myöhässä ja moni ei saa edes haamua tuossa vaiheessa! ;)

Täällä olis ehkä illalla o+? Alin testi tänään tehty. Yö meni taas valvoessa helvetillisen endokipujen kanssa ja nyt ei satu yhtään :O taisi estrogeeni-piikki mennä ohi ja nyt nousee lh

ImageUploadedByVau Foorumi1476001115.865092.jpg

Larissa kp 15, dpo -1?

Pisama, olen niin pahoillani teidän puolesta! <3 voimia sinne... :,( kyllä mä kans suosittelen vaihtamaan lääkkeitä.

Larissa, hienoa, peitot heilumaan.. ei voi koskaan tietää. :) onneksi kivut helpotti! <3

Noniin, ultrassa käyty. Vuotoon ei liittynyt millään lailla mutta sydän ei enää lyönyt. Kehitys vastasi viikkoja 8+3. Ensi viikolla tyhjennys tiedossa. Ei oikein löydy sanoja eikä tunteitakaan. Siellä näkyi pienet kädet ja jalat mutta ei eloa..elämä on.

Rive, eikä?!? :( jos kuitenkin vastasi päiviä?!? Hyvin omituista, tarkistetaanhan asia vielä ennen kuin toimitaan? Jos tää lääkäri ei vaan osannut katsoa oikein?!? Voimia sinne! <3

Rive, oon niin uskomattoman pahoillani. Ei tähän ole mitään sanoja. Itkettää teidän puolesta, en voi kuvitellakaan, mitä juuri nyt koet. Halauksia ja voimia.

Viikkoja siis 10+3 mutta sikiö vastasi kahta viikkoa vähemmän. Täytyy vaan nyt nopeasti koittaa päästä tyhjennykseen ja siellä varmasti vielä katsotaan uudelleen mutta eiköhän tämä ollut tässä.. Melkein pahinta on ollut katsoa miehen tuskaa mutta eiköhän tässä pian se omakin suru iske päälle.

Mä oon ollu taustalla, mutta lueskellut kyllä kaikkien viestit. Muurahaiselle tuhannesti onnea plussasta ja Siirisille ja Pisamalle kovasti voimia ja tsemppiä.

Rive, ei löydy sanoja. Olen niin pahoillani. Halauksia ja kovasti voimia.

Itsellä aika uuteen hoitosuunnitteluun ens viikolla...

Sagi kp 11

Rivelle suuret pahoittelut :(
Pisama, me käytiin psykologilla osana lahjamunasoluhoitoprosessia. Meidän parisuhteessa mies teki aloitteen lahjamunasoluista, kun kävi selväksi ettei minun munasoluilla IVF-lasta aikaansaa. Saattaa olla, että monissa tapauksissa miehen on helpompi hyväksyä lahjamunasolu, kuin itse luopua biologisen vanhemmuuden haaveesta. Naisena raskaus aivan erityisellä tavalla kuitenkin liittää äidin ja lapsen yhteen geeneistä riippumatta.

Takaisin