IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ymmärsin että tehdään luonnolliseen kiertoon. Saan lääkäristä viel tästä hoidosta lappusia postissa että mitä tapahtuu milloinkin. Kiva aina kuulla muitten kokemuksia.
Junttura koskas sulla on testipäivä? On menny multa ihan ohi :/ kauan kyllä ootte odottanu... Toivotaa et kyytiläinen pysyy matkassa :)

Pahoittelut (Epä)Toivolle negasta :( mutta tuokoon pas teille plussan ensi kuussa! Mulla tehtiin pas luomu kiertoon, mutta tarkistus ultran jälkeen lääkäri halusi nopeuttaa ovista parilla pistoksella (bemfolaa 2 pv ja irroituspiikki), sitten siitä muutaman päivän päästä tehtiin siirto jonka jälkeen oli tukilääkityksenä lugesteron ja estrogeeni-tabletit 14 pv. Sain myös 3 pv alkion siirron jälkeen gonapeptyl-piikin, jonka pitäisi tukea kiinnittymistä. Plussaa ei kylläkään meille tuosta siirrosta tullut.

Murkulle onnea testiin <3

Olikos muita testaamassa?

Miuku, mulla alkoi pistokset heti nollaultran jälkeen.

Juntturalle tsempit piinapäiviin :)

ImageUploadedByVau Foorumi1475727084.410382.jpg

Tälläinen tulos tuli apteekin omalla herkällä testillä, onhan siinä haamu? Onhan?

Muurahainen pp 7, yk 32

Murkkuuuuu!!!!!! Ihan selkeä haamu!!!!!! Jes jes JES!!! Nyt vaan paaaaljon liimaa pikkuiselle <3 kylläpä piristi päivää tämä sun uutinen :)

itse kärvistelen töissä endo-kivun kanssa, panadol ei tahdo vaikuttaa ja tuntuu että munasarja räjähtää :/ Tulis jo ovis niin loppuisi kipuilu!

Larissa kp 12

Minä en uskalla vielä alkaa testaamaan. Mies sanoi että "maanantaina on testauspäivä ja sillon saa testata. Ei yhtään aikaisemmin. Vasta maanantaina. Lääkärikin sanoi että maanantaina." Johtuu varmaan siitä että ei nähdä ennen maanantaita ja hän haluaa olla paikalla. Saa sit olla ottamassa vastaan joko surun- tai onnenkyyneleet. Ehkä minä jaksan odottaa.

Muokattu viimeksi:
Josko Murkku aloitti meidän plussa buumin. Siirisii parin päivän päästä ja me marras-joulukuut perästä.

Ensi viikolla suunnittelutapaamine. Jännittää tuleeko lääkemuutoksia.
Käly ilmoitti eilen että heille tulee loppu talvesta toinen vauva. Olen iloinen niiden puolesta vaikka vähän tuli ikävä fiilis. He ovat myös olleet hoidoissa, mikä toisaalta kannustaa että meilläkin on mahdollisuus.

Onnea muurahainen!!!!!! :Heartred
Kyllä tänne on niin niitä plussia toivottukin, kun negoja on ollut ihan liikaa liikkeellä!

Välikierto on tehny mulle ihan hyvää. On ollu ihana kun ei oo tarvinnu murehtia lääkkeiden ottamisesta/ siitä millaisia oloja eri lääkkeistä saattaa tulla. Oon kuitenkin päivittäin käyny sivuston tapahtumat lukemassa.:happy090

Auringonkukka, välikierto

Larissa, kiitos ku kerroit omasta kokemuksesta :) osaa ite vähä valmistautua seuraavaa kertaa. Tsemppiä myös endo kipuihi!
Nennu90 ens kerralla mulla on parempi onni :) kyllä se murkku haamu on, aivan mielettömästi onnea ja toivotaa et on lujasti kii ❤️
Kattika toivotaa et sinäkin plussaat. :)
Siirisille paljon tsemppiä testailuu

Takaisin