IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miehen kanssa juteltiin että parempi testata perjantaina niin tulee kerralla oikea vastaus. Negoja ollaan jo tikutettu ihan tarpeeksi. Enkä tiedä mitä teen jos nega tulee perjantaina. Kai mulle tulee "flunssa kuume" töihin en pysty ainakaan.
Hormonit hyrrää...
Mieheni veljen vaimo synnytti viime yönä tytön ja mä paruin onnesta töissä silmät punaisena. Piti työkaverin vaihtaa paikkoja kun asiakkaat ilmettelivät ääneen mun punaista naamaani.
Toiveikkaana menen nukkumaan ja sinnittelen perjantaihin saakka sitkeästi vain.

Kattika, mun käsittääkseni oli kolmepäiväinen nyt siirrettäessä.

Siirisi pitkää pinnaa testailun odotteluun :) Itekin meinasin testata vasta virallisena testipäivänä, sinne asti siis piinaillaan.

Oih ku täälä elellään jänniä aikoja! Plussia nyt kaikille piinailijoille! Negoja on jo nähty ihan liikaa!

Ja Nennu onnea kovasti! Ihanaa <3

Larissalle onnea matkaan, on tosissaan hyvin jakautunu!

Nii kellä se lääkäri oli väärin laskenu viikot, mietin et onko laskenu edellisistä menkoista.. Olisko siinä logiikkaa, tiedäppä sitte.

Tipu hoitojonosta

Tipu, varmaan Juntturalle oli toi kommentti tarkoitettu ;)

Junttura, jes! Nyt vaan liimaa pikkutyypille mukaan :)

Murkku, mikä pp sulla on menossa? Eikö yhtään huvittaisi testata ;)

Tsempit kaikille!

Junttura: periaatteessa siirron jälkeen saa elää ihan normaalia elämää ja varsinkin jos säbä tuo siulle hyvää mieltä niin mikä jottei :) Ite tein sellaisen päätöksen että jätin pelaamisen kesällä(tosin kerta viikkoon vaan..) kun en uskaltanut riskeerata kun pelaan maalivahtina että jos sieltä joku kaatuu päälle tai hakkaa mailalla tms. Keskityn nyt pelkästään juniorivalmennukseen :)

Siirisi, lupaavalta kuulostaa! Testiä kehiin :wink

Muurahainen, jännityksellä odotellaan :p

Larissalle rutkasti onnea matkaan, nyt ne villasukat jalkaan ja kaupasta kassillinen herkkuja :grin Hienosti oli alkio jakautunut!!

Jännät päivät monella menossa, tsemppiä kovasti kaikille:Heartred

Rive, mulla on taukokierto menossa ja ovista oottelen, tarkoitit varmaan Juntturaa ;)

Junttura, itse jätin pas:n jälkeen rajun punttitreenin ja pilateksen väliin. Mutta ihan oman fiiliksen mukaan! Itse halusin ottaa varman päälle ja silti ei plussaa tullut...

Murkun plussaa odotellessa ;)

Ihanaa Nennu! Onnea! :Heartred:Heartred:Heartred

Tipu, voi tosiaan olla, että lääkäri laski menkoista. On ihan tunnettu lapsettomuuslääkäri, joten epäilen etteikö tietäisi miten lasketaan. Ehkä vaan yritti rauhoitella mua ja olla positiivinen. Viimeksi oli vaan ihan samalla tavalla - alkio koko ajan liian pieni vaikkakin kehittyi ja kasvoi, mutta lopulta menehtyi rv 11 :angel7

Pisama, näissä myöhäsissä hypereissä (http://humrep.oxfordjournals.org/content/20/3/636.long) hyperiä ylläpitää alkaneen raskauden hgc hormoni ja voi kestää viikoille 13 asti, kunnes istukka alkaa hoitaa ravinnonsaantia.

Epätoivolle, Murkulle, Pisamalle, Siirisille (jollekin muullekin?? vielä) mielettömästi plussatuulia! Ja Juntturalle kiinnittymisonnea! Kyllä tällä otoksella jo plussia luulisi satelevan. :Heartred:Heartred

Hui, miten jännittäviä kuulumisia tääl on kaikilla!! :love7 Muurahaiselle tsemppiä vikoille piinapäiville! Samoin Siirisille! :Heartbigred Miten EpäToivon tulosen kans kävi?:shy: Muillekin piinailijoille plussatoivotuksia!! Millään en muista kaikkia.. :oops:

Tääl on nyt ollu alkuviikko onnellisen tasaista. Ylihuomenna ois sitten nollaultra. Tyhjennysvuoto alkoi maanantaina ja nyt kolmatta päivää kestää. Vähän runsaammalta vaikuttaa, kuin mun normi mekat. :wideyed: Jännityksellä odotan, millaisia kuulumisia perjantaina tulee. Miten pian siitä teil on pistokset sitten alkaneet?

Epätoivo, pahoittelut negasta. :(

Eipä ole itelläkää kovin korkealla toivo huomisen testin kanssa. Liian moni joutuu pettymään näissäkin hoidoissa... kyllä mä kuitenkin aamulla testaan, jotta saan sen mielestäni pois. :)

Kiitoksia tsempeistä! :) jos ens kerralla olis parempi onni. Osaako joku kertoa enemmän tosta pas siirrosta? Ensimmäistä kertaa marraskuussa menisin nii haluaisin kuulla muitten kokemuksia siintä.

Toivotaa murkku et sulla on tarrannut hyvin kii ja pysyy matkassa :) ilmottele tänne heti, pidän peukkuja todella kovasti sulle :Heartred

Pahoittelut epätoivo negasta :( Mulle tehtiin just eka PAS :) Sitä odotettiinkin 4kuukautta. Sun pitäis ensin saada tietää tehdäänkö PAS luonnolliseen kiertoon vai lääkkeelliseen. Luonnollista käytetään, jos ovuloit normaalisti ja limakalvo on hyvä. Lääkkellinen jos näissä on jotain ongelmaa. Luonnollisessakin kierrossa voidaan käyttää jotain ovista tukevaa lääkettä (mulla yritettiin letrojen avulla). Luonnolliseen kiertoon tehtäessä sun pitää tikuttaa ovista ja lisäksi tehdään ultra jossa katotaan miten homma etenee, löytyykö folli ja onko limis hyvä. Kun ovistikkuun tulee plussa niin siirto on siitä joidenkin päivien päästä. Lääkkellisessä kierrossa kasvatetaan limakalvo lääkkeillä ja estetään follin kasvu ja oma ovulaatio. Siirtopäivä määräytyy limakalvon perusteella ja siirtoikkuna on tässä paljon pidempi. Keltarauhashormonivalmisteen käyttö (luget tai lutinus) on lääkkeellisessä erityisen tärkeää sillä omaa keltarauhasta ei muodostu tässä lainkaan. Nämä on siis mun tietoja PAS:ista, korjatkaa viisaammat jos meni jotain väärin :)

Takaisin