Lämpimät halaukset täältä Siirisille ja Pisamalle!!
En löydä sanoja, mut ei niitä aina tarvita. Inhoan korulauseita.. Tää on niin raakaa ja raastavaa.
Annatte nyt vaan aikaa itsellenne ja teette just niin miltä tuntuu.
Kattika: Älä vielä lannistu tosta pp9 negasta!! Mäkin ekassa hoidossa testasin sillä muistaakseni samana päivänä ja sain negan. Helvetti! Sit muutama päivä siitä olikin plussa! Täs hoidos oon päättäny olla testaamatta liian aikasin, mun mielenterveys ei kestä sitä.
Salmiakki ja ON: Tosiaan, tänän oli nollaultra! Kaikki oli niinku kuuluukin, joten pistokset Gonal-F:ää alkaa tänään! Annos on nyt 250IU ja sitä nyt kymmenen päivää. Käyn välissä labrassa. Mulla näky niitä alkumunarakkuloita 4+4, et ei sen perusteella taaskaan mitää isoo settiä luvassa.. Munasarjat on "tiiviin oloiset", mikä voi johtua just siitä, et munasoluja ei tuu niin paljon.
Täytyy enskerralla kysyä, et voiks se tarkottaa, et munasolujen laatu on huono, kun tuli se keskenmenokin.. Huoh. AMH-arvo mulla kuitenkin on ihan hyvä. Ennen noita alkurakkuloita on näkyny 6+8, nyt vaan noin vähän.
No.. Jos tää hoito ei onnistu, ni ehkä siitä sit keskustellaan, et mitä on tekeillä. Ollaan kyl täl hetkel miehen kans sitä mieltä, et jos ei nyt tuu tästä meille vauvaa, ni jäädään hoitotauolle toistaiseksi. Ei vaan jaksa sit. :arghh:
Ihanaa ja voimaannuttavaa viikonloppua kaikille!