IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei voi surku kaikkia negoja :'(
Voimahalauksia lähettelen täältä! <3

Murkku älä suotta koe huonoa oloa. Olet ilon ansainnut ja samalla annat meille syyn ja voimaa jatkaa yrittämistä. Jokainen plussa on enemmän kuin tervetullut!

Pisama ja Siirisi, olen todella pahoillani :Heartred Tsemppiä kummallekin kovasti, elämä osaakin olla välillä niin epäreilua..täälläkin tuli kyyneleet silmiin :sad001

Kattika: toivotaan että testipäivänä tärähtää plussa, pp9 on todella aikainen vaikka herkkä testi olisikin kehissä :Heartred

Pari päivää ollut taukoa täältä ja lueskelin kaikki uudet viestit.
Omat fiilikset meni lukiessa vuoristorataa kun jännäilin teidän testejä peukut pystyssä ja jännittyneenä odotin tuloksia seuraavissa teksteissä.

Ensinnäkin, Epä(Toivolle), Sirisille, Pisamalle ja Kattikalle niin suuret halaukset ja pahoittelut negoista. On tää niin väärin. =..(
Kattika: älä tosin vielä masennu koska aikaa vielä on ja tulos voi muuttua!

Muurahaiselle onnittelut haamusta!! Nyt toivotaan että viiva vaan vahvistuu ja pikkuinen pysyy mukana loppuun asti! <3

Miuku: Meillä lähes sama tilanne tällä hetkellä: mullakin alkoi tyhjennysvuoto ma ja 0-ultra on maanantaina (tosin sulla tais olla tänään perjantaina). Kerro sitten miten siellä meni ja pääsetkö piikittelemään!!

Isot halaukset kaikille negan testanneille Sirisi, Pisama, Kattika! Joka kerta riipasee, kun lukee negatuloksista! Tietää tasan tarkkaan itsekin sen tunteen niin hyvin, niin jokaisen nega täällä tuntuu niin väärälle. Mutta kyllä ihan varmasti kaikille se plussa vielä saadaan! :Heartpink:Heartpink

Murkku - ihan mielettömästi onnea plussasta! Pitkän tien olet sinäkin käynyt! :love7Nyt vaan tervetuloa jännämään yhdessä tätä alkuraskautta! Ymmärrän myös tunteesi, että tuntuu tavallaan "väärältä" plussata ekasta hoidosta, kun samalla lukee nega uutisia muilta. Yhdessä veneessä tässä kuitenkin ollaan ja jokainen on kyllä saanut kulkea jo liiankin pitkän tien, että tähän asti on päästy. On vaan uskottava, että jokainen vielä sen plussan saa. :love2 LA voi tosiaan laskea punktiopäivästä, joka olisi ovulaatiopäivä. Joskin mulla lekuri laski jotenkin ihan muuten, joka on vieläkin mysteeri.

Frostino 6+4

Lämpimät halaukset täältä Siirisille ja Pisamalle!! :Heartbigred En löydä sanoja, mut ei niitä aina tarvita. Inhoan korulauseita.. Tää on niin raakaa ja raastavaa. :smiley-angry017 Annatte nyt vaan aikaa itsellenne ja teette just niin miltä tuntuu.

Kattika: Älä vielä lannistu tosta pp9 negasta!! Mäkin ekassa hoidossa testasin sillä muistaakseni samana päivänä ja sain negan. Helvetti! Sit muutama päivä siitä olikin plussa! Täs hoidos oon päättäny olla testaamatta liian aikasin, mun mielenterveys ei kestä sitä. :smiley-bounce022

Salmiakki ja ON: Tosiaan, tänän oli nollaultra! Kaikki oli niinku kuuluukin, joten pistokset Gonal-F:ää alkaa tänään! Annos on nyt 250IU ja sitä nyt kymmenen päivää. Käyn välissä labrassa. Mulla näky niitä alkumunarakkuloita 4+4, et ei sen perusteella taaskaan mitää isoo settiä luvassa.. Munasarjat on "tiiviin oloiset", mikä voi johtua just siitä, et munasoluja ei tuu niin paljon. :sorry:
Täytyy enskerralla kysyä, et voiks se tarkottaa, et munasolujen laatu on huono, kun tuli se keskenmenokin.. Huoh. AMH-arvo mulla kuitenkin on ihan hyvä. Ennen noita alkurakkuloita on näkyny 6+8, nyt vaan noin vähän. :pale No.. Jos tää hoito ei onnistu, ni ehkä siitä sit keskustellaan, et mitä on tekeillä. Ollaan kyl täl hetkel miehen kans sitä mieltä, et jos ei nyt tuu tästä meille vauvaa, ni jäädään hoitotauolle toistaiseksi. Ei vaan jaksa sit. :arghh:

Ihanaa ja voimaannuttavaa viikonloppua kaikille! :smiley-angelic003

Muokattu viimeksi:
Miuku, mulla ei näkynyt nollaultrassa mitään antrakkelifolleja vaan munasarjat oli lääkärin mukaan "ihan hiljaiset". Oli kuulemma synarela tehonnut vähän liiankin hyvin... Mutta saatiin silti 6 tai 7 follia kasvamaan ja niistä 4 munasolua, joista 3 hedelmöittyi :) Ja kuten murkkukin sanoi niin pienempi määrä yleensä tietää parempaa laatua. Mulla oli alkiot luokkaa 1 ja 2.

Mie niin täällä fiilistelen murkun plussaa! <3

pahoittelut negoja saaneille, niitä on ihan liikaa :'(

Mun "hihhuli"työkaveri alkoi puhumaan töissä miten kamalasti ihmiset heittää lääkkeitä pönttöön ja aiheuttaa ongelmia vesistöön esim kalojen hormoonitoimintaan. En tiedä olisinko nauranut vai itkenyt... mietin noita lugeja joista jää aina pönttöön jäämiä ja itsekin tullut käytetty useampi kierto.
Päätin poistua tilanteesta muutenkin tänään ollut "paska" päivä niin en jaksanut yhtään tuollaisia juttuja.

Soitin nega tuloksen hoitajalle joka sanoi jaa-a noh sitten vaan tyhjennys ja sama pilleri rumba uudelleen kuten tiedät. Aloin itkemään ja sitten vasta hoitaja taisi tajuta että mä olen tunteva ihminen joka juuri kuuli ettei taaskaan saa omaa lasta aikaiseksi.
Tää päivä on ollut yhtä ylä-ja alamäkeä tunteiden kanssa. Suosiolla istuin konttori paikalla ja en yrittänytkään palvella "vihaisia" asiakkaita, olisi mennyt liikaa tunrteisiin kuitenkin.
Jotenkin nyt tuntui ektra pahalta tää nega.. liikaa taisin ajatella liittyvänä murkun vana vedessä pallomahoihin., huoh

Liikaa negoja taas! :Heartred Jaksamisia kaikille!
Negojen jälkeen mun päälle tekee aina hyvää musiikki ja liikunta. Tässä muutama viime kierron jälkeen kuuntelussa olleet (jos joku muukin löytäis sieltä lohduttavia sanoja)

Coldplay - Fix you
Laura Närhi- Siipeen jos sai

Plussanneille valkkasin Christina Perrin -Thousand years (on toki rakkauslaulu, mutta joku siinä kuitenkin on.) :Heartred

pp3 (kait, eikös siirtopäivä oo pp0?) tänään alkio on 6päivän ikäinen ja eikös se oo sitten kiinnittymispäivä :) Kuvitelmat on jo lähteneet liikkeelle. Jano, kuivat huulet ja nenän limakalvot, nippailuja alavatsalla (en uskalla harrastaa raskasta liikuntaa) ja välillä heikotusta. Hmm...

Kiitos kaikille erityisen positiivisesta ajattelusta minun testin suhteen. Katellaan muuttuuko. Itellä ei oo vielä ainakaan sellainen olo että ois tuo nega niin edes harmittanut (en siis ymmärrä miksi). Tottakai olisin toivonut jo jotain väriä, mutta ihmettelen että ei edes kyyneleen kyyneltä. Eikä kyse ole siitä ettenkö palavasti sitä haluaisi. Toivo siis elää ehkä vielä.

Muokattu viimeksi:
Huoh. Tänään seksin jälkeen veristä vuotoa..Ja ihan h*lvetinmoinen paniikki:banghead: Heitin jo hetkellisesti hanskat tiskiin mutta lueskelin sitten että limakalvot ovat niin herkillä että voi johtua siitä..Täytyy vaan nyt tarkkailla tilannetta ja jos siltä tuntuu niin varata aika lääkärille. Viikkoja kasassa 10+3.

Apua itsekin olisin paniikissa :O Mutta olen myös kuullut että tosiaan pieni verinen vuoto saattaa olla mahdollista eikä mitenkään vaarallista. Jos kipuja tulee tai vuoto jatkuu niin sit vain soitat SVTlle tai lääkärille!

Rive, mie uskon että johtuu vaan limakalvoista! Ne voi olla joko kuivat tai sitten johtui siitä, että limakalvojen verenkierto lisääntyy aluraskaudessa ja pienestäkin nirhaumasta voi tulla verta. Mulla on peukut pystyssä että kuski on ok!

Takaisin