Onnea Paljon Dansku
Oon very happy sun puolesta :) Ja onnea kovasti jatkoon! Samoin muillekki plussanneille!
Murkku Onnea sun pikkuiselle! Jospa se tarraisi lujasti!
Ja taas myös ikäviä uutisia! Oon niin pahoillaan negoista, en kestä! Tsemiä kovasti jatkoon
Tervetuloa kaikki uudet! Kiva kun liityitte!
Nyt oli tullu niin monta sivullista viestejä etten ehdi kunnolla paneutua. Itse on nyt vasta löytäny uutta draivia ja alkaa elämä normalisoitumaan toisen icsin jäljiltä. Nennuko se kyseli niistä miten alkiot on kehittyny (voin muistaa väärinki).. No mut meillä on niin että soluja saatu vähän ja alkiot kehittyny todella hitaasti. Viimeksi siirrettiin 3päiväinen ja vain 3 soluinen, eka kerralla oli 2pv ja 3 soluinen! ..ei olis yksityisellä varmaan siirretty? Itekki miettiny et tuleeko meijän alkiot ikinä kehittymäänkään pidemmälle. Ja tosiaan pakkaseen ei kummallakaan kerralla mittään.
Ja sitte oli parisuhteita puhe. Meillä kans hyvä parisuhde. Vähän ehkä mies kyseenalaistaa mun ruokavaliovouhotusta, mutta kiitettävästi mua tukee ja ittekki toteuttaa.. Mitä nyt vähä lipsuu välillä herkuttelemaan. Mut kaikenkaikkiaan yllättävän hyvin vetelee kasvisruokaa nassuun ja monesti jopa kehuuki kovasti :) Muutoin pystytään puhumaan asiasta ku asiasta. Huumoria löytyy myös ja sen avulla selvitään mun skitsoiluists hoitojen aikana. Vaihtamalla ei parane vaikkei lasta tuliskaan. Sitten täytetään elämä jollain muulla, vaikka surullista se alkuun olis.. Kai senkin kanssa oppii sitte elämään, niinku silloin ku jonkun menettää.
Nii ja Junttura, ihana ku sullaki kohta siirto!
Kaikkea hyvää ihan kaikille ja onnea paljon eri vaiheisiin!
Tipu hoitojonosta, 3 icsi ehkä joskus tammikuussa..