Voi kurjuus... olen niin pahoillani tulleista negoista =(
Sitä niin myötäelää teidän muiden tilanteissa, että tuntuu kuin tapahtuisi itselle.
Mulla tulee huomenna lauantaina 3 vk kun olen putkeen nyt sumutellut tota Synarelaa. Viikon Primolut-kuurin lopetin eilen ja nyt sitten odotellaan menkkoja jotta päästäis varaamaan uusi aika 0-ultraan. Mielialat vähän sentään tasapainottunut ja muutkin oireet, oon vaan niin kyllästynyt tähän odotteluun...
Miuku88: Ymmärrän niin ton teidän tilanteen kun turhauttaa ja surettaa ja se rupee heijastumaan parisuhteeseen. Tottahan se on että sen olon helposti purkaa siihen lähimpään ihmiseen vaikka ootte molemmat samassa tilanteessa, yhdessä. Meillä se on lähinnä sitä, että mä itkeskelen vähän väliä tätä tilannetta/odottelua/saamattomuutta/kipuja ja mies on tosi voimaton kun ei voi muuten auttaa kun pitämällä sylissä ja silittämällä päätä. Välillä mietitään mahdollista tilannetta, et mitä jos jäädäänkin ikuisesti kahdestaan ja siitä tulee todellaa surullinen olo. Meillä on tosi hyvä ja rakastava parisuhde ja voidaan sanoa olevamme toistemme parhaita ystäviä, sieulunkumppaneita. Me ollaan koko ajan kiinni toisissamme ja jopa nukutaan välillä käsi kädessä vaikka ollaan oltu yli 6 vuotta yhdessä. Toista pitää koko ajan koskettaa jotenkin, vaikka vaan varpaan kärjillä.
Mitä peittojen heilutteluun tulee niin joo, intohimo on aika kaukana ollut jo pidemmän aikaa. Täytyy jopa välillä yrittää muistuttaa molempia, että hei, yritetään pitää seksielämä edes jotenkin koossa vaikka se onkin aika mekaanista. Siitä ollaan kyllä jo luovuttu, ettei edes yritetä ovulaation aikaan "jokapäiväkokoajan" koska ei siitä tähänkään asti ole ollut hyötyä. Pistää vaan paineita koko asialle vielä enemmän.
Mä tiedän että me pärjätään jos niin käy ettei lasta saada mutta pelkään myös että meistä tulee katkeria kaikelle, muille ihmisille joilla on lapsia ja koko elämälle. Lapsista puhuminen tulisi olemaan meille se tabu, josta ei saa puhua.
Ihan kamalaa!! Adoptiosta ollaan sen verran puhuttu, ettei ainakaan tällä hetkellä ole kummallakaan siihen halua. Se on vaan niin eri asia että onko se oma lapsi vai ei. =(