*Ninni*
Näppärä viestien naputtelija
Hei mahtavaa @Trieste että uusi kierto käynnistyi! Toivottavasti sulla on muutenkin ollut hyvä reissu
Mä oon clearbluen lilojen testien fani. Ne on kivan selkeitä, ja tykkään siitä että ne näyttää usein useamman päivän ikkunaa, milloin alkaa ovis lähestyä. Kalliitahan ne toki on...
Ja on teillä tosiaan ollut matka @Enkelinsiipi
Ei yhtään ihmetytä, miksi IVF ei enää innosta. Täällä on kaikki sormet ja varpaat ristissä, että nyt olisi teillä myötätuulia 
Täällä on melko oireetonta, mutta vähän on vasemmalla puolella alkanut olla tuntemusta. Huominen ultra jännittää!
Mä oon clearbluen lilojen testien fani. Ne on kivan selkeitä, ja tykkään siitä että ne näyttää usein useamman päivän ikkunaa, milloin alkaa ovis lähestyä. Kalliitahan ne toki on...Ja on teillä tosiaan ollut matka @Enkelinsiipi
Ei yhtään ihmetytä, miksi IVF ei enää innosta. Täällä on kaikki sormet ja varpaat ristissä, että nyt olisi teillä myötätuulia 
Täällä on melko oireetonta, mutta vähän on vasemmalla puolella alkanut olla tuntemusta. Huominen ultra jännittää!
Ja sitten oon alkanut juomaan jo ennakkoon elektrolyyttejä, mietin jos ne auttaisi ehkäisemään hyperiä.
Haluun vinkata, että tuolla salaisella puolella on oma ketju miehestä johtuvaan lapsettomuuteen. Se oli mulle hurjan arvokas erityisesti tuossa kun uutiset huonosta siemennesteen laadusta tuli, ja alkoi siihen liittyvät tutkimukset ja hoitopohdinnat. Me käytiin kans viime vuoden elokuussa Felicitaksella ensikäynnillä, ja kuulostaa hyvin samalta tilanne kuin teillä. Päädyttiin sitten jatkamaan tutkimuksia ja hoitoa HUS:lla, koska näytti siltä että yksityisellä olisi kättelyssä pitänyt laittaa lähemmäs 10 000 e tiskiin, kun arvokkaat kromosomiverikokeet, muut tutkimukset ja suoraan ICSI. Nyt ollaan julkkarin ekalla ICSI-kierroksella. Niin paljon tsemppiä tulevaan
Mikä fiilis sulla on tuosta punktiosta, keskiviikko kuulostaa ehkä vähän pitkältäkin ajalta, jos nyt jo jarrutellaan? Vai mikä sun kokemus on? Mähän oon ihan ummikko ja en tiedä yhtään, mutuilen vaan!