Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Torstaina yritetään tuoresiirtoa, mutta jännään lähinnä sitä hedelmöittyykö yksikään.Hei @Sinertävää miten muuten oliko puhe tuoresiirrosta teillä vai meneekö mahollisesti pakkasen kautta maholliset alkiot jos saa kysyä?![]()
Jännät päivät eessä! Saatteko millon tietää siitä?Torstaina yritetään tuoresiirtoa, mutta jännään lähinnä sitä hedelmöittyykö yksikään.
Tänään pitäisi tulla tieto hedelmöittyneistä. Sitten alkaa toisenlainen pudotuspeli, kun osa kehittyy ja osa ei. Sittenkin voi tulla puhelu että "vituix män" sitten tuoresiirtopäivänä.Jännät päivät eessä! Saatteko millon tietää siitä?
Tää on niin kurjaa tippua korkeelta ja kovaaMeillä tuli raskaustestiin täällä plussa pp9, mutta hyvin haalea. Eilen oli verikoe, koska sunnuntaina oli testipäivä ja silloinkin testin mukaan raskaana. Verikoetulos 6.2, eli biokemiallinen luultavasti. Tuntuu, että taas tiputtiin korkealta ja kovaa. Loppuviikosta vielä verikoe uudelleen ja kuukautisten pitäisi hoitajan mukaan alkaa lähipäivinä.. Pakastealkion siirto menee sitten jonnekkin toukokuulle, kun alkavasta kierrosta ei voi siirtää hoitajan mukaan.
Täällä tulikin hyvää tietoa jo mutta vahvistanpa sitä täällä: Omailmoittautumiset ovat usein käytössä punktioihin, lääkäri olisi kirjoittanut mulle "alavatsakipuja" sairauslomatodistukseen mutta meillä 3 päivää mitä saa olla poissa omalla ilmoituksella joten ei ole ollut tarvetta. Voi myös sanoa ottavansa saldopäivän tai lomapäivän toki. Itse en ole kertonut pomolleni asiasta, tämä on mun asia ja jos kerron niin kaikki poissaolot oletetaan olevan siihen liittyen vielä, ja kysellään miten menee tms. En ole edes omalle perheelle kertonut koska haluan välttää tätä aihetta tietyn piirin ulkopuolella.Heippa kaikille!
Tulin tänne ekaa kertaa kirjottelemaan.. pahoittelut, jos vähän pihalla näistä vielä.
Takana 8v lapsettomuutta, nyt miehen kanssa oltu reilu vuosi julkisella puolella lapsettomuushoidoissa.. itse oon 35v ja mies 40v. Kummalakaan ei omia lapsia.. 12/24 ekan kerran tehnyt positiivisen raskaustestin, meni kesken rv5.. muuten sitten tässä 8v ei oo raskautumisia ollut.
Mulla hyvin tarkka ovulaatio, ja kaikki näyttää itselläni kuulemma testeissä hyvältä sekä miehellä tosi hyvät siittiöit..mut ei vaan raskautuminen onnistu.
No nyt saatiin vihdoin tieto että mahdutaan IVF-hoitoon..eilen olikin eka GonalF piikki.. ja nyt sitten jännitän miten tää tulee menee. Aivan järkyttävä pääkipu ainakin heti aamusta ollut..
Miten ootte saanut töissä hoidettua kun on noita käyntejä, ootteko siellä puhunut asiasta? Ite en haluisi edes pomolle puhua asiasta..mut mietin mitä siinä saikku lapussa sitten lukee et pitääkö tässä vaan pomolle puhua kuitenkin?
Onko punktion jälkeen teillä olo ollut millainen, et ootteko päässyt hyvin takas töihin sen sairasloman jälkeen? Ite katoin nii vissiin vaa se toimenpide pvä + seuraava vaan ois saikkua?
Mulla kuulemma on iso riski siihen hyperiin.
Tsemppiä kaikille hoitoihin!![]()
Tiedän ettei tämä riitä, mutta olen todella pahoillaan tuosta uutisesta!Meille tuli äsken huonoimmat mahdolliset uutiset. Tänään piti olla tuoresiirto, mutta 7 hedelmöittyneestä ei yksikään ole siirtokelpoinen. Viljelevät vielä huomiseen, mutta lääkärin mukaan ei kannata odottaa yhtäkään alkiota pakkaseenkaan. Sama homma oli viime kerralla, joten joku on nyt pahasti pielessä. Kun vielä tietäisi mikä. Otettiin miehen kanssa molemmat pari päivää sairaslomaa ja pohditaan, miten jatketaan ja millaista elämää tulevaisuudessa eletään ehkä ihan vaan kahdestaan
Mulla se eka nollatulos oli aikamoinen isku kasvoja vasten viime vuonna, joten ymmärrän tämän tunteen. Itse toivon vielä että saisin tuon oman kuitenkin, katsotaan mikä meidän vaste on kolmannessa stimulaatiokierroksessa. En muista teidän taustaa (muuta kuin mitä allekirjoituksessa lukee) mutta meillä vaihdettiin protokollaa ja lääkkeitä ja vaste oli erilainen toisella kerralla sitten. Ehkä heillä vielä löytyisi jotain keinoja kuitenkin...?Tosi hieno tulos ainakin tällä hetkellä! Toivotaan hyvää jatkoa solupalleroille!Tänään pitäisi tulla tieto hedelmöittyneistä. Sitten alkaa toisenlainen pudotuspeli, kun osa kehittyy ja osa ei. Sittenkin voi tulla puhelu että "vituix män" sitten tuoresiirtopäivänä.
Punktio-oirepäivytystä: illalla oli kevyen kuukautiskivun tapaista kroonista kipua, mutta pärjäsin ilman särkylääkettä. Vuoto loppui illalla (sellaista veristä limaa). Nyt aamulla ei tunnu enää kipuja ja on oikein hyvä olo. Rinnat lähinnä ovat kipeät massiivisen estrogeenimäärän vuoksi. Turvotus on vähäistä (aamupaino 200g enemmän kuin eilen).
Edit: tasan 7:48 tuli tieto, että 14:sta 11 kypsiä (menee juuri siihen tilastoon että 80% kypsiä) ja 10 hedelmöittyi normaalisti. Nyt toivotaan että kasvu jatkuu!
)
). Mietin myös sitä että hänellä on se 9 kkn odotus silloin edessä (tai 8 enää kai) ja sitten mulla menee tässä vielä 3-4kk ennen kuin edes saan mahdollisuutta seuraavaan siirtoon. Se on hankalaa olla iloinen ja samalla surra sitä omaa kohtaloa. Sellaista pohdintaa tänään.Käsittääkseni tuosta ns. tyhjennysvuodosta lähtisi rullaamaan suunnilleen tavallinen kuukautiskierto.Äh, täytyisi varmaan tehdä nimimerkki ja kirjautua kun taas oon täällä kyselemässä
Mutta siis punktio oli torstaina ja nyt alkoi jo vuoto. Mietin tuota kun meilläkin alkiodg ni se 6vko päästä oleva soittoaika ois tämän alkaneen kierron perusteella JUST oviksen aikana eli siirtyis PAS sit kuukaudella taas kun alunperin olis ollu kivasti et ois saanu sit 6vko päästä alkaa tikuttamaan seuraavalla viikolla...
Kuinka teillä on sekottanu punktio kiertoa, voiko tämä tästä vielä palata normaaliin aikatauluun/olla joku ylimääräinen vuoto tjtn muuta semmoista...
Palauduin muutoin hyvin punktiosta, se eka pari tuntia operaation jälkeen oli ehkä pahin kun itsellä herkästi tulee pahoinvointia. Hyperi jännitti korkean vasteen takia mutta siltä nyt toivon mukaan säästyttiin. 35 follia tyhjättiin, 26 munasolua oli joista 23 kypsää. 20 hedelmöittyi normaalisti (huom. Lapsettomuushoidot meillä alkiodiagnostiikan takia eli sillä lukemat voi vaikuttaa suurilta). Nyt jännitetään ensin torstaita ja sen jälkeen sitä että kuinka 25% todennäköisyys pitää meillä paikkaansa alkiodiagnostiikkalabrassa...