Tsemppiä paljon tuleviin ivf/icsi hoitoihin. Toimistotöissä olevana oon pystynyt tekemään töitä jopa punktiopäivänä. Päiväkodissa työ tietysti ihan erilaista - ootko isojen vai pienten puolella? Toki on myös tosi yksilöllistä millainen vointi ennen ja jälkeen punktion on.
Komppaisin
@Kirppuliini siinä, etten itsekään haluaisi lomia käyttää hoitoihin. Päiviä on vaikea ennakoida (vaikka useampi hoitokierros takana) ja ne voi muuttua lyhyellä varoitusajalla. Ottaisin itse myös tarpeen mukaan saikkua, tai olisin pari päivää omalla ilmoituksella pois, jos se on mahdollista.
Lähin vertailukohta mitä voin antaa on se, että meillä on kotona (hoidoilla saatu) esikoinen (yksi taapero on tietysti täysin eri kuin tilanne päiväkodissa), mutta hänen kanssaan touhuilusta (ulkoilut, jumpat, syöttötuolin nostelut yms) olen selvinnyt sekä ennen että jälkeen punktion. Vaikka juokseminen yms onkin tuntunut siltä että haluaa välttää niin tarvittaessa on pystynyt jopa ottamaan ne muutamat juoksuaskeleet jos toinen koittaa lähteä karkuun jossain.