tässäkötääoli
Jostain jotain jo tietävä
Hei te ketkä ootte syöneet DHEA:ta niin ootteko jatkaneet hoitokierrossa vielä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaa todella hyvältä ja lupaavalta! Itse en ole päässyt vielä siirtoihin asti, mutta seuraan jännityksellä muiden matkaa ja kyselen sitten lisää, jos ja kun tulee itsellä ajankohtaiseksi. Toivottavasti vielä tässä kevään/kesän aikana.Noniin, tässä sitä sitten kirjoitetaan viestiä ja syödään mäkkärin ranskalaisia
Tänään oli elämäni ensimmäinen pas. Kysyin biologilta millainen alkio se on, sanoi että viiden päivän ikäinen 4AA, eli kuulemma oikein hyvä. Mehän tehtiin myös se kromosomitestaus, eli pitäis nyt alkion puolesta olla hyvät mahdollisuudet.
Mulla on tukilääkkeinä cyclot ja terolut. Tänään aamulla kävin labroissa, illalla saa tietöä progesteroni arvon, ja sitten katsotaan pitääkö tukilääkitystä muuttaa.
Kaikki on mennyt tähän asti niin hyvin, että tuskin tää tuuri voi enää jatkua. Tästä ne piinailut alkaa![]()
Onnea matkaan! Oliko sulla jokin erityinen syy että mitataan progesteroniarvot? Minä toivoin, että multa ne mitattaisiin, mutta yllättäen en julkiselta lähetettä saanut. Mietin jo että pyydänkö lähetteen yksityisen kautta.Noniin, tässä sitä sitten kirjoitetaan viestiä ja syödään mäkkärin ranskalaisia
Tänään oli elämäni ensimmäinen pas. Kysyin biologilta millainen alkio se on, sanoi että viiden päivän ikäinen 4AA, eli kuulemma oikein hyvä. Mehän tehtiin myös se kromosomitestaus, eli pitäis nyt alkion puolesta olla hyvät mahdollisuudet.
Mulla on tukilääkkeinä cyclot ja terolut. Tänään aamulla kävin labroissa, illalla saa tietöä progesteroni arvon, ja sitten katsotaan pitääkö tukilääkitystä muuttaa.
Kaikki on mennyt tähän asti niin hyvin, että tuskin tää tuuri voi enää jatkua. Tästä ne piinailut alkaa![]()
Kiitos!Onnea matkaan! Oliko sulla jokin erityinen syy että mitataan progesteroniarvot? Minä toivoin, että multa ne mitattaisiin, mutta yllättäen en julkiselta lähetettä saanut. Mietin jo että pyydänkö lähetteen yksityisen kautta.
Lääkäri kertoi, että jos ei endometrioosia ole, niin ei pitäisi olla ongelmaa tukilääkityksen osalta. Harmittaa tosi paljon itseä kun tuntuu että muut saa lähetteen testeihin (toki yksityisellä) ja mulle kaikki teilataan alas että ei kannata![]()
Kun minulla oli kemiallinen raskaus ja raskaustesti ei tummentunut, käskettiin testata uudelleen muutaman päivän kuluttua, kunnes testiviiva katosi. Eräänä päivänä minulla oli todella kova vatsakipu, soitin hätänumeroon ja sitten sain lähetteen verikokeeseen. Testi oli negatiivinen ja kipu ilmeisesti johtui keskenmenosta.Tietääkö joku mikä käytäntö on Tilkassa kun ilmoittaa testituloksen "epäselväksi"?Ottaako ne yhteyttä ja laittaa verikokeisiin vai pitääkö vaan ite seurata ja odotella?
Kun minulla oli kemiallinen raskaus ja raskaustesti ei tummentunut, käskettiin testata uudelleen muutaman päivän kuluttua, kunnes testiviiva katosi. Eräänä päivänä minulla oli todella kova vatsakipu, soitin hätänumeroon ja sitten sain lähetteen verikokeeseen. Testi oli negatiivinen ja kipu ilmeisesti johtui keskenmenosta.